NOUVELLES

Recherche : La baisse du prix des batteries entraînera une augmentation des ventes de VE d'ici 2030

Par την πίεση για μειωμένες τιμές στις μπαταριές, τα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να φτάσουν στην ίδια τιμή με τα θερμικά μοντέλα στην Ευρώπη το 2024 και στην αγορά των ΗΠΑ το 2026 και να αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων μέχρι το 2030, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Μια έκθεση του Rocky Mountain Institute (RMI) την Πέμπτη προβλέπει ότι το κόστος των μπαταριών θα πρέπει να μειωθεί στο μισό αυτή τη δεκαετία, από 151 δολάρια ανά κιλοβατώρα (kWh) το 2022 σε 60 έως 90 δολάρια ανά kWh, καθιστώντας τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα “για πρώτη φορά τόσο φθηνά στην αγορά όσο και τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σε κάθε χώρα μέχρι το 2030, καθώς και οικονομικότερα στη λειτουργία τους”.

Οι μπαταρίες είναι ακριβές και αντιπροσωπεύουν περίπου το 40% της τιμής ενός EV, ένα κόστος που τα καθιστά μέχρι στιγμής απλησίαστα για πολλούς καταναλωτές.

Αλλά οι τιμές αυτές μειώνονται σταθερά, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν σε νέες χημικές ουσίες μπαταριών, υλικά και λογισμικό για την κατασκευή πιο αποδοτικών EV, δήλωσε στο Reuters ο ανώτερος διευθυντής της RMI Kingsmill Bond.

Σύμφωνα με την ανάλυση της RMI, η ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη και την Κίνα “συνεπάγεται ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων θα εξαπλασιαστούν τουλάχιστον μέχρι το 2030, ώστε να απολαμβάνουν μερίδιο αγοράς από 62% έως 86% των πωλήσεων”.

Οι πωλήσεις EV στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν άλμα σχεδόν 61% τον Ιούλιο σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2022, αντιπροσωπεύοντας το 13,6% του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση στοχεύει στην απαγόρευση της πώλησης νέων μοντέλων με ορυκτά καύσιμα από το 2035.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχουν ακόμη δεσμευτεί σε ημερομηνία για τον τερματισμό των πωλήσεων μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά η Καλιφόρνια και η Νέα Υόρκη στοχεύουν στο 2035 για να μεταβούν στην πώληση μόνο μοντέλων με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

“Δεν είναι καθόλου ριζοσπαστικό να βλέπουμε τη συνεχιζόμενη αλματώδη ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων”, δήλωσε ο Bond της RMI στο Reuters. “Αυτό είναι που θα έπρεπε να περιμένει κανείς”.

Σύμφωνα με την έρευνα της RMI, η ζήτηση πετρελαίου για αυτοκίνητα κορυφώθηκε το 2019 και θα μειωθεί κατά τουλάχιστον 1 εκατομμύριο βαρέλια την ημέρα κάθε χρόνο μετά το 2030.

Η έρευνα που κυκλοφόρησε ταυτόχρονα από το πρόγραμμα Economics of Energy Innovation and System Transition (EEIST) του Πανεπιστημίου Exeter προβλέπει επίσης εκθετική αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων.

Υποστηρίζει ότι τα EV θα φτάσουν σε ένα “σημείο καμπής” στην ισοτιμία των τιμών με τα μοντέλα ορυκτών καυσίμων ήδη το 2024 στην Ευρώπη, το 2025 στην Κίνα, το 2026 στις ΗΠΑ και το 2027 στην Ινδία “για τα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητα και ακόμη νωρίτερα για τα μικρότερα οχήματα”.

Nikolaos Michalopoulos

Messages récents

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

4 heures ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

5 heures ago

Turquie : Discussions avancées avec les Chinois BYD et Chery pour la construction d'usines de véhicules électriques

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

Il y a 2 jours

VW rompt ses négociations avec Renault sur un véhicule électrique à bas prix

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

Il y a 2 jours

DS 3 : Disponible immédiatement, avec le programme Premium Upgrade

DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...

Il y a 3 jours

Porsche s'apprête à lancer la première 911 hybride plus performante

Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...

Il y a 4 jours