RETRO

Un modèle de boîte : la NSU "Uruguay"

Το NSU “Uruguay”, γνωστό και ως ρουστίκ στέισον βάγκον, είναι μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στην οικογένεια της NSU. Το όχημα, που παρήχθη από τον εισαγωγέα της NSU στο Μοντεβιδέο μεταξύ 1969 και 1971, αναφερόταν με αγάπη ως “Ουρουγουάη” από τους ντόπιους του Neckarsulm. Κατασκευάστηκαν περίπου 500 μονάδες αυτού του μοναδικού σχήματος αυτοκινήτου στις εκδόσεις P6 και P10. Η Audi Tradition παρουσιάζει αυτό το εξαιρετικό μοντέλο στο τέταρτο επεισόδιο της επετειακής σειράς για την ιστορία της NSU.

Ο σχεδιασμός του NSU Uruguay είναι αισθητά τετράγωνος και γραμμικός, σε αντίθεση με την τυπική αισθητική των αυτοκινήτων NSU στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Η δημιουργία αυτού του μοντέλου ξεκίνησε το 1968, όταν ο εισαγωγέας της NSU στην Ουρουγουάη, η Quintanar, ξεκίνησε ανεξάρτητα την παραγωγή και πώληση ενός στέισον βάγκον χρησιμοποιώντας τα τεχνικά στοιχεία του δικύλινδρου NSU Prinz 4. Πούλησαν 140 μονάδες μέχρι το τέλος του έτους, αλλά είχαν φιλοδοξίες για έναν πιο ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα.

Για να διερευνηθεί η δυνατότητα μιας τέτοιας αναβάθμισης, πραγματοποιήθηκε μια συνάντηση στο εργοστάσιο Neckarsulm τον Μάιο του 1969, όπου παρουσιάστηκε ένα δείγμα αμαξώματος για την ανάπτυξη πρωτοτύπου. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας του NSU Prinz 1000 αποδείχθηκε πολύ μεγάλος για το χώρο του κινητήρα χωρίς σημαντικές αλλαγές, αλλά μπορούσε να φιλοξενηθεί στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Παρά την απώλεια σημαντικού χώρου φόρτωσης και την αντιμετώπιση αρκετών τεχνικών ζητημάτων ανάπτυξης, οι εκπρόσωποι της Quintanar δεν πτοήθηκαν. Το στέισον βάγκον της NSU έτυχε σε μεγάλο βαθμό καλής υποδοχής από τις αρχές ελέγχου του Ντάρμσταντ, και με μερικές μικρές διορθώσεις, το αυτοκίνητο εγκρίθηκε για παραγωγή. Κατά συνέπεια, περίπου 500 στέισον βάγκον στις παραλλαγές P6 και P10 παρήχθησαν μεταξύ 1969 και 1971 στη Νότια Αμερική.

Ωστόσο, η έξοδος της NSU από την αγορά της Ουρουγουάης το 1971 σήμανε το τέλος της παραγωγής της “”Uruguay””. Το πρωτότυπο του NSU P10, το οποίο είναι το μοναδικό του είδους του που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στους γερμανικούς δρόμους, αποτελεί σήμερα μέρος της συλλογής ιστορικών οχημάτων της AUDI AG. Αυτό το ξεχωριστό, γωνιώδες μοντέλο παραμένει ένα από τα πιο ξεχωριστά κομμάτια της συλλογής.

Salle de presse TopSpeed.Gr

Messages récents

Νέο Wagoneer S: Αποκάλυψη για το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Jeep

Πιστό στις αξίες της μάρκας, διαθέτει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, μοναδικό σχεδιασμό και ασύγκριτη τεχνολογία.…

9 heures ago

Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring

Είναι οι θεματοφύλακες ενός θρυλικού σήματος και, συγχρόνως, κορυφαίοι εκπρόσωποι μιας ξεχωριστής σειράς αυτοκινήτων που…

10 heures ago

TSF1 Podcast – Monaco GP 2024 | Monte-Charles

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

Il y a 1 jour

TSF1 Podcast – Emilia-Romagna GP 2024 | Η McLaren συνεχίζει δυναμικά

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

Il y a 1 jour

Η Έρευνα της Ford Pro αναδεικνύει τις προοπτικές υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων από μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

Μια πρόσφατη μελέτη από την Ford Pro και το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών (Cebr)…

Il y a 2 jours

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Έρευνα αποκαλύπτει ότι είναι πιο επικίνδυνα για τους πεζούς

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ολοένα και πιο συχνά στους δρόμους μας, και επαινούνται για το…

Il y a 2 jours