Ο Γκρέσαμ Βάγκνερ κατέκτησε τη νίκη στον Όγδοο Γύρο του Whelen Mazda MX-5 Cup που παρουσιάστηκε από τη Michelin, μετά την κατάκτηση της τρίτης θέσης στον αγώνα του Σαββάτου. Ο Βάγκνερ (Αρ. 5 McCumbee McAleer Racing) οδήγησε την ομάδα του σε ένα τριπλό βάθρο, με τους συμπαίκτες του Τζέρεμι Φλέτσερ (Αρ. 22) και Νέιτ Σισέρο (Αρ. 83) να τερματίζουν δεύτεροι και τρίτοι αντίστοιχα.
Ο Βάγκνερ ξεκίνησε από την πρώτη θέση στον 45λεπτο αγώνα χωρίς κόκκινες σημαίες, κατακτώντας τελικά μια αποφασιστική νίκη με διαφορά 0.537 δευτερολέπτων από τον Φλέτσερ. Αυτή η νίκη έκανε τον Βάγκνερ τον πρώτο οδηγό που κατακτά δεύτερη νίκη στον Whelen Mazda MX-5 Cup αυτή τη χρονιά.
Στον αγώνα, ο Βάγκνερ και ο διπλός πρωταθλητής Τζάρεντ Τόμας (Αρ. 96 JTR Motorsports Engineering) ηγήθηκαν μιας τετράδας αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των Άαρον Ζινσόν (Αρ. 24 JTR Motorsports Engineering) και Φλέτσερ, οι οποίοι διατήρησαν τις θέσεις τους για 22 γύρους. Ωστόσο, με δύο γύρους να απομένουν, ο Φλέτσερ προσπάθησε να προσπεράσει τον Ζινσόν, προκαλώντας ένα περιστατικό που άφησε τον Τόμας κολλημένο στο χαλίκι.
Αυτό το ατυχές γεγονός έδωσε στον Βάγκνερ άφθονο χώρο για να εξασφαλίσει τη δεύτερη νίκη του για τη σεζόν 2024. Αναφερόμενος στη νίκη του, ο Βάγκνερ είπε: «Είχα διαφορετική νοοτροπία στα τελευταία πέντε λεπτά, σχετικά με το τι θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά από χθες. Αλλά αυτό έγινε ανούσιο λόγω του περιστατικού που συνέβη. Ήμουν προετοιμασμένος να αγωνιστώ διαφορετικά και να βγάλω κάποια κόλπα από χθες και στη συνέχεια, απλά ήρθε στα χέρια μου στη λευκή σημαία. Αυτό δεν είναι απαραίτητα αυτό που θέλεις να δεις στο τέλος, αλλά οδήγησα κάθε γύρο, ήμουν γρήγορος και θεωρώ ότι άξιζα αυτή τη νίκη. Είμαι χαρούμενος που κατέκτησα δύο βάθρα αυτό το Σαββατοκύριακο και έγινα ο πρώτος οδηγός με δύο νίκες. Κάποιες φορές έχεις καλά κύματα και κάποιες φορές άσχημα, οπότε είναι καλό να καβαλάς ένα κύμα καλής φόρμας προς το δεύτερο μισό της σεζόν.»
Μετά τη σύγκρουση, ο Φλέτσερ εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να κατακτήσει τη δεύτερη θέση, αλλά με μόνο ενάμιση γύρο να απομένει, δεν μπόρεσε να καλύψει τη διαφορά από τον Βάγκνερ. «Στην αρχή του αγώνα συνέβη κάτι παρόμοιο αλλά το αντίθετο,» είπε ο Φλέτσερ για τη σύγκρουση. «Κάποιος ήρθε λίγο αργά και με χτύπησε. Προσπάθησα να κάνω μια εικονική κίνηση στον Άαρον [Ζινσόν] και την πίστεψε, καταλήγοντας να πάει πολύ βαθιά και δυστυχώς είχαν σύγκρουση, αλλά ευτυχώς, εγώ έμεινα καθαρός. Προσπάθησα να κυνηγήσω τον Γκρέσαμ αλλά δεν μπόρεσα να τον φτάσω. Δεν μπορώ να ευχαριστήσω αρκετά τους τύπους της McCumbee McAleer. Είμαστε 1,2,3! Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τους παππούδες μου το Holster Store, Home Restoration Exchange, Home Decor and More και όλους όσους με έβαλαν σε αυτή τη θέση.»
Αν και ο Ζινσόν τερμάτισε αρχικά τρίτος, μια ποινή διέλευσης για την πρόκληση του περιστατικού τον έριξε στην 14η θέση, προωθώντας τον Σισέρο στην τελευταία θέση του βάθρου. Ο Σισέρο σχολίασε, «Ήταν ένας αρκετά μοναχικός αγώνας για λίγο. Είχαμε ένα μικρό κενό από την μπροστινή ομάδα, και είχα τον [Νέιθαν] Νίκολσον πίσω μου, αλλά είτε ο Κόνορ [Ζίλισιχ] τον γύρισε είτε γύρισε μόνος του. Ο Κόνορ και εγώ δουλέψαμε μαζί για λίγο. Είδαμε τον Τζάρεντ [Τόμας] να χτυπιέται από τον Άαρον [Ζινσόν], νομίζω, οπότε ήξερα ότι θα υπάρξει ποινή ή κάτι και έπρεπε να βρεθώ μπροστά από τον Κόνορ. Υπήρχε λίγη επαφή, κάποια σκληρή οδήγηση, και στη συνέχεια αυτός και ο Γουέστον [Γουόρκμαν] συγκρούστηκαν στη τελευταία στροφή, οπότε τους προσπέρασα και κατάφερα να πάρω την τρίτη θέση. Θα το πάρω σε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο.»
Ο Γουέστον Γουόρκμαν (Αρ. 13 BSI Racing) βγήκε νικητής από την τελική σύγκρουση, τερματίζοντας τέταρτος και κερδίζοντας την υψηλότερη θέση για τους πρωτοεμφανιζόμενους. Ο Κόνορ Ζίλισιχ (Αρ. 72 BSI Racing), νικητής του αγώνα του Σαββάτου, τερμάτισε πέμπτος.
Η Σάλι Μοτ (Αρ. 15 Spark Performance) είχε ένα εντυπωσιακό Σαββατοκύριακο, τερματίζοντας 13η και στους δύο αγώνες και κερδίζοντας 4,000 δολάρια ως η κορυφαία γυναίκα οδηγός. Η Μοτ, η οποία έλαβε την υποτροφία του 2023 Mazda Women in Motorsports Initiative, εξέφρασε την ικανοποίησή της για την πρόοδο της, λέγοντας: «Νιώθω ότι είχα πολύ περισσότερο ρυθμό από κάθε άλλη εβδομάδα. Νομίζω ότι αρχίζω να νιώθω άνετα με αυτό το αυτοκίνητο και αρχίζω να νιώθω πολύ καλύτερα. Είναι σαν να αφαιρούμε μικρότερα και μικρότερα κομμάτια τώρα και είναι πραγματικά θέμα βελτίωσης της οδήγησης.»
Η σειρά του Mazda MX-5 Cup επιστρέφει στο Canadian Tire Motorsport Park για τους Γύρους 9 και 10 στις 12-13 Ιουλίου, σηματοδοτώντας την πρώτη επίσκεψή του από το 2016.