Vivre le mouvement dans la rue

Autodelta : la passion de la course et du plaisir de conduire

 

  Dans l'histoire de la Alfa Romeo -qui a fêté cette année ses 110 ans de service ininterrompu - sont des douzaines de noms.
des personnes importantes qui ont déterminé le destin de la marque, mais ont aussi laissé la
leur marque sur l'ensemble de l'industrie automobile.
Nicola Romeo, Vittorio Jano, Enzo Ferrari, Tazio Nuvolari, Juan Manuel Fangiο, Nino Farina, Battista "Pinin"
Farina,
Giuseppe Busso et tant d'autres qui ont contribué
de manière à ce que le
Alfa Romeo et ses modèles à
des milliers de victoires, mais aussi la reconnaissance de l'opinion publique et des
experts.

 

  Le site Carlo Chiti et Lodovico Chizzolaqui ne jouit peut-être pas de la réputation de la personne susmentionnée
légendes, mais ils sont les créateurs de l'un des chapitres les plus importants de l'histoire de l'humanité.
dans l'histoire de la
Alfa RomeoIls sont essentiellement responsables du retour dynamique de la marque sur le marché.
après son départ de l'Union européenne.
Formule 1 au début de l'année
1950s. En 1961, le
Chitiingénieur en mécanique
qui a travaillé pour les deux
Alfa Romeoainsi que le Ferrari et le Chizzolaégalement ingénieur
et concessionnaire automobile, a fondé le
VoitureDelta dans le but de développer des voitures de course. Deux ans plus tard, la
1963, η
VoitureDelta a commencé l'occupation
avec ses voitures
Alfa RomeoEn 1964, il est rebaptisé De Autode S.p.Adevient une partie intégrante
de la marque et a désormais presque pour seule mission d'aider les entreprises à se développer.
de
Alfa Romeo de revenir - comme elle le mérite -
στους αγώνες μετά τη θριαμβευτική της πορείας στα πρώτα χρόνια της
Formule 1.   

  

  Στα τέλη του 1964,
η μετακόμιση της De Autode de la Feletto Umberto του Ούντινε στο Settimo Milanese επιτρέπει στους μηχανικούς της εταιρείας να εργάζονται δίπλα στους
ανθρώπους της
Alfa Romeo και κυρίως να χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις του κέντρου δοκιμών του Balocco που εκείνη την εποχή είχε δημιουργήσει η Alfa Romeo. Το πρώτο αυτοκίνητο που
εγκαινίασε τη συνεργασία της
De Autode avec le Alfa Romeo ήταν η θρυλική Giulia TZ
de
Giuseppe Busso, με το αποτέλεσμα να ξεπερνά κάθε προσδοκία. Η De Autode présenté
τέσσερις
Alfa Romeo Giulia TZ à l'adresse Monza sur Coppa F.I.S.A. το Νοέμβριο του 1963,
κατακτώντας τις τέσσερις πρώτες θέσεις στην κατηγορία των πρωτοτύπων.  Με την έγκριση τύπου για την κατηγορία
Gran Turismo Les Giulia TZ συνέχισαν
να εντυπωσιάζουν κατακτώντας την πρώτη θέση 
στην κατηγορία τους στον 24ωρο αγώνα του
Sebring à
Η.Π.Α. και στο 48ο
Targa Florio, ενώ το όμορφο coupé κέρδισε διακρίσεις και σε αγώνες ράλι.

 

  Το 1965 όμως, με
την παρουσίαση της Alfa Romeo Giulia GTA η
De Autode θα πέρναγε σε ένα νέο επίπεδο και θα έβαζε για τα
καλά τα θεμέλια του θρυλικού της πλέον ονόματος. Η
Alfa Romeo GTA
était  ουσιαστικά η αγωνιστική έκδοση της
Giulia GT με το «Α» στο όνομα να υποδεικνύει
το βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου, το οποίο ήταν η σημαντική μείωση του
βάρους (
A=alleggerita δηλ. ελαφρωμένη), το οποίο ήταν 205 κιλά
χαμηλότερο από τη συμβατική έκδοση. Η χρησιμοποίηση ελαφρών κραμάτων για τα
μέρη του αμαξώματος και η απουσία οποιαδήποτε ηχομόνωσης συνέβαλαν ιδιαίτερα σε
αυτό το αποτέλεσμα.
H Giulia GTA με τον κινητήρα των 1.6 λίτρων κατέκτησε τρείς φορές στη σειρά το Ευρωπαϊκό
Πρωτάθλημα (από 1966 μέχρι και το 1968), ενώ γνώρισε μεγάλη επιτυχία και σε
αγώνες στις Η.Π.Α.

 

  Από το 1966,
χρονιά κατά την οποία η De Autode εξαγοράστηκε από την Alfa Romeo, η εταιρεία αποτέλεσε και επίσημα το αγωνιστικό τμήμα της μάρκας έχοντας
ως επικεφαλής τον
Carlo Chiti. Η επιτυχία του ονόματος GTA συνεχίστηκε και με την
έκδοση των 1,3 λίτρων, της
GTA 1300 Junior, αλλά και τις εντυπωσιακές σε επιδόσεις και εμφάνιση Alfa 1750 GT Am και 2000 GT Am. Έχοντας μακρά και
επιτυχημένη πορεία στην
Formule 1, ο Chiti έπεισε την Alfa Romeo να επανέλθει στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου
αθλητισμού, κυρίως ως προμηθευτής κινητήρων, αποστολή που δεν ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη
επιτυχία, αλλά έφερε αρκετές καινοτόμες ιδέες στο χώρο, όπως για παράδειγμα το
πρώτο σύγχρονο
V10 κινητήριο σύνολο. Αντίθετα η βαθιά μηχανολογική
γνώση του
Chiti στους κινητήρες, αλλά και στον τομέα της
αεροδυναμικής βοήθησαν ώστε η
De Autode να φέρει πολύ σημαντικές διακρίσεις και τίτλους με
τα πρωτότυπα της σειράς
T33.

 

  Μετά από σχεδόν 25 χρόνια επιτυχημένης πορείας, το
1986 η De Autode ανέστειλε
τις δραστηριότητες της, παραδίνοντας τη σκυτάλη για τις αγωνιστικές
δραστηριότητες της μάρκας στην
Alfa Corse. Όμως η αύρα και η κληρονομιά της De Autode παραμένει
ζωντανή μέχρι και σήμερα. Απόδειξη, οι νέες
Giulia GTA et GTAm, le
οποίες αποτελούν συνέχεια της θρυλικής
Giulia GTA de De Autode του 1965, με την εξέλιξη τους να πραγματοποιείται στο
Balocco και στις παλιές εγκαταστάσεις του δημιουργήματος των Chiti et Chizzola. Λεπτομέρεια, το λογότυπο De Autode à
φτερά των νέων
Giulia GTAm που κλείνουν νοσταλγικά το μάτι σε μια παράδοση που
αντιστέκεται στο χρόνο και δεν είναι άλλη από την απόλυτη οδηγική απόλαυση που
προσφέρει μια
Alfa Romeo.