Ήταν… θέμα χρόνου. Όσο φοβερό, όσο τρομερό και αν είναι το Honda Civic Type-R, η Renault Sport θεωρεί ότι ο τίτλος του γρηγορότερου προσθιοκίνητου στο Nurburgring ανήκει στο Megane R.S. Έτσι, το Megare R.S. Trophy-R, “επιτέθηκε” στην “Πράσινη Κόλαση” και κατέρριψε (κατέστρεψε) το ρεκόρ του 7:43.8 που κατείχε ως σήμερα το ιαπωνικό μοντέλο, γράφοντας 7:40.1.
Υπάρχει, βέβαια, μια “μικρή” λεπτομέρεια: Τουλάχιστον προς το παρόν, δεν ξέρουμε τα specs του Megane που φόρεσε το “στέμμα” του γρηγορότερου προσθιοκίνητου. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι διατηρεί το ίδιο, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1,8 λίτρων, αλλά ίσως με την απόδοσή του ελαφρώς αυξημένη από τους 296 ίππους και τα 400 Nm ροπής.
Το σίγουρο είναι ότι το Megane R.S. Trophy-R έκανε “δίαιτα” για να τρέξει στο “ring”, καθώς θρυλείται ότι δεν είχε πίσω καθίσματα και παράθυρα από plexiglas για να ελαττωθεί το βάρος. Για να ενισχυθεί η ακαμψία, υπήρχε roll cage, ενώ αλλαγές υπήρχαν και στην ανάρτηση, καθώς και στα φρένα, ώστε να επιτευχθεί ο καλύτερος χρόνος.
Και τι, νόμιζες ότι τελειώσαμε; Η Honda ήδη έχει σηκώσει το γάντι και ετοιμάζει μια γρηγορότερη έκδοση του Civic (CTR), ώστε να ξαναρπάξει το στέμμα. Και, ευχόμαστε να το ξανακάνει, επειδή αυτός ο ανταγωνισμός, οδηγεί σε ολοένα και καλύτερα μοντέλα…
Το νέο Jeep Cherokee, θα επιστρέψει στη γκάμα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεδομένου πως αποσύρθηκε από…
Ο όμιλος Volkswagen ανέφερε ότι οι υψηλότεροι εισαγωγικοί δασμοί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής…
Η Ford επισπεύδει την έλευση της συναρπαστικής Mustang GTD στην Ευρώπη, καθώς το εντυπωσιακό μοντέλο…
Το DNA της Audi «Πρωτοπορία μέσω της Τεχνολογίας» κέρδισε τις προτιμήσεις κατά συντριπτική πλειοψηφία των…
Δυναμική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους Έλληνες επαγγελματίες είναι η παρουσία της Ford στην έκθεση…
Ο Όμιλος Συγγελίδη που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτου, εισάγοντας κορυφαίες μάρκες όπως Citroen,…