Vivre le mouvement dans la rue

Première mondiale pour la nouvelle Citroën C3 au Mondial de l'Automobile de Paris

Στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα διαρκέσει από την 1η μέχρι τις 16 Οκτωβρίου, η Citroën θα ταξιδέψει τους επισκέπτες της έκθεσης στη φιλοσοφία της μάρκας “Feel Good, Be Different”. 

Η Παγκόσμια Πρεμιέρα του Νέου Citroën C3, είναι γεγονός! Το πολυαναμενόμενο best seller της κατηγορίας του, αντικατοπτρίζει πλήρως το σύγχρονο όραμα της Citroën, η άνεση που προσφέρουν τα οχήματά της, παρέχοντας αυτοκίνητα με μοναδική σχεδίαση και ισχυρή προσωπικότητα. Το νέο Citroën C3 ξεχειλίζει από φρεσκάδα και αναμένεται να τραβήξει όλα τα βλέμματα θαυμασμού, καθώς και να κατακτήσει την πρωτιά στις πωλήσεις στην  κατηγορία του. Το νέο Citroën C3 αποτελεί το νέο κεφάλαιο για τη μάρκα, ενσωματώνοντας τις βασικές αξίες της CITROËN: Αισιοδοξία, Ανθρώπινο στοιχείο και Έξυπνη τεχνολογία.

Το νέο C3 φέρει προηγμένες τεχνολογίες, με την παγκόσμια πρεμιέρα της Citroën ConnectedCam ™, ένα πλήρως ολοκληρωμένο και συνδεδεμένο σύστημα κάμερας HD, το οποίο καταγράφει τις οδηγικές σας εμπειρίες με τη δυνατότητα κοινοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα ή για μετέπειτα προβολή. Τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνουν: 3D Σύστημα πλοήγησης με αναγνώριση ομιλίας, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας και σύστημα ανίχνευσής νεκρής γωνίας. Η αποτελεσματικότητα του νέου C3 εκτείνεται επίσης σε μια πλήρη σειρά υψηλής απόδοσης κινητήρων Euro 6 (PureTech βενζίνη 82HP και 110HP Turbo – βραβευμένοι κινητήρες της χρονιάς και για το 2016, δεύτερη συνεχόμενη χρονιά – BlueHDi diesel 75hp και 100HP) και το EAT6 τελευταίας γενιάς αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Citroën θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αυτοκίνησης: Ύστερα από την εμπορική επιτυχία του C4 Cactus, η Citroën αποδεικνύει την τόλμη και την ικανότητά της να προσφέρει αυτοκίνητα με μοναδική σχεδίαση, των οποίων η άνεση και η τεχνολογία δημιουργεί ευημερία. Η Citroen στην Παγκόσμια Παρουσίαση του νέου C3, παρουσιάζει τη φιλοσοφία της, παράλληλα με τα νέα μοντέλα E-Mehari, SpaceTourer, και το νέο C4 Picasso, που έχει ξεκινήσει ήδη τις πωλήσεις στην Ελλάδα. Τα μοντέλα αυτά δίνουν εξέχουσα προτεραιότητα στην άνεση, σήμα κατατεθέν της μάρκας, όπως αποδεικνύεται από το πρόγραμμα της Citroën Advanced Comfort® (Προηγμένη Άνεση Citroën).

 

Παγκόσμια Πρεμιέρα για το Citroën CXPERIENCE CONCEPT 

Δύο νέα πρωτότυπα αυτοκίνητα θα βρίσκονται σε περίοπτη θέση στο περίπτερο της Citroen. Το πρώτο, Citroën CXPERIENCE CONCEPT αποδεικνύει την ικανότητα της μάρκας για τη διαφορετικότητα, ακολουθώντας πιστά τη φιλοσοφία στη μεγάλη κατηγορία σεντάν. Με ξεχωριστό στυλ αμαξώματος, το Citroën CXPERIENCE CONCEPT ανατρέπει τους υπάρχοντες κανόνες! Εμπνευσμένο από την αρχιτεκτονική και τη διακόσμηση, το εσωτερικό του CXPERIENCE CONCEPT είναι ένα έργο με σύγχρονες γραμμές. Με υλικά κορυφαίας ποιότητας, είναι διακοσμημένο σε  κίτρινη απόχρωση, συνώνυμο της αισιοδοξίας.

Η άνεση  είναι πάντα στενά συνδεδεμένη με τη Citroën και η ”Άνεση Citroën” έχει γίνει πραγματικά η υπογραφή της μάρκας. Σήμερα, η έννοια αυτή έχει γίνει μέρος μιας ευρύτερης προσέγγισης με μια σειρά κριτηρίων, συμπεριλαμβανομένων της  φωτεινότητας, της ευρυχωρίας , της εργονομίας και της συνδεσιμότητας.

Το CXPERIENCE CONCEPT είναι ένα αυτοκίνητο με μια πρωτοποριακή σύνδεση ανθρώπου – μηχανής, σχεδιασμένο να παρέχει τη σύνδεση του ψηφιακού κόσμου με τον οδηγό και τους επιβάτες. Οι έξυπνες τεχνολογίες  συμβάλλουν στην ομαλότερη χρήση του οχήματος και του εξοπλισμού του. Οι τεχνολογίες αυτές υπογραμμίζουν τις προσπάθειες της μάρκας να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στους επιβάτες, οι οποίοι έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε ταξίδι.

Παγκόσμια Παρουσίαση του νέου Citroen C3 WRC

Η αρχή μιας νέας περιπέτειας για την Citroën, καθώς το νέο αγωνιστικό όπλο της μάρκας, το νέο Citroen C3 WRC, με τα νέα του χρώματα, σηματοδοτεί την επιστροφή του Θρύλου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WRC, αναμένοντας να κατακτήσει πολλούς τίτλους .

Ένα ιδιαίτερο περίπτερο, με πλούσια χρώματα, γεμάτο ενέργεια, θα έχει την ευκαιρία να ζήσει το κοινό που θα επισκεφθεί το περίπτερο της Citroën στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Φωτεινό και ζεστό, θα εγκαινιάσει νέους χώρους όπως το “Le Petit Citroën” και το “La Maison Citroën”, ενώ θα έχει τη δυνατότητα για δραστηριότητες, όπως το Citroën Origins και το Connected Cam CitroënTM Photocall. Μία απαραίτητη στάση για κάθε επισκέπτη, καθώς απεικονίζει την υπόσχεση της μάρκας για να είστε “Feel Good, Be Different”, και προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, καθώς ο επισκέπτης μπορεί να πάρει μια πρώτη γεύση στις νέες έννοιες για τα σημεία της πώλησης Citroën.

CXPERIENCE CONCEPT