NOUVELLES

Carlos Tavares : de gros doutes sur l'adoption massive des voitures électriques

Στο χθεσινό Φόρουμ για την ελευθερία της κινητικότητας, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, επανήλθε στο θέμα της εξάπλωσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το αφεντικό του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανίας εξέφρασε σημαντικές αμφιβολίες σχετικά με την ευρεία υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) κατά τη διάρκεια της χθεσινής του ομιλίας.

Ο Carlos Tavares εξέφρασε την ανησυχία ότι μια ενιαία προσέγγιση για τα ηλεκτρικά οχήματα μπορεί να μην είναι κατάλληλη για κάθε μέρος του κόσμου, τονίζοντας την ανάγκη απομάκρυνσης από τη δογματική σκέψη.

«Σε έναν ποικιλόμορφο κόσμο, είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι τα σημερινά ηλεκτρικά οχήματα μπορεί να μην ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε κοινωνίας», δήλωσε το νούμερο ένα της Stellantis. Υπογράμμισε τις προκλήσεις που σχετίζονται με τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων, τονίζοντας την ανάγκη για μια επανάσταση στη χημεία των μπαταριών ώστε να μειωθεί σημαντικά το βάρος και η χρήση πρώτων υλών κατά την επόμενη δεκαετία.

Δεν είναι βιώσιμο

Ο Carlos Tavares υπογράμμισε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της μεγάλης ποσότητας πρώτων υλών που απαιτούνται για τις σημερινές μπαταρίες, τονίζοντας ότι αυτό δεν είναι ένα βιώσιμο αποτέλεσμα. Υπογράμμισε την επείγουσα ανάγκη για τη βιομηχανία να επιτύχει μια σημαντική ανακάλυψη στην πυκνότητα ισχύος, με στόχο τη μείωση του βάρους και της χρήσης πρώτων υλών των ηλεκτρικών οχημάτων κατά τουλάχιστον 50 %.

Ο Carlos Tavares αναφέρθηκε επίσης στις προκλήσεις για την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων στις λιγότερο ανεπτυγμένες χώρες, αναφέροντας ζητήματα όπως η περιορισμένη πρόσβαση στην ηλεκτρική ενέργεια και τα ασταθή δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας. Τέλος, ο Tavares εξέφρασε σκεπτικισμό σχετικά με το υδρογόνο ως βιώσιμη εναλλακτική λύση για μαζική κινητικότητα λόγω του υψηλού κόστους του, ιδίως για τους απλούς πολίτες. Πρότεινε ότι, για το προβλέψιμο μέλλον, το υδρογόνο μπορεί να είναι εφικτό μόνο για στόλους μεγάλων εταιρειών και όχι για μεμονωμένους καταναλωτές. Εν ολίγοις, και σε αυτή την περίπτωση, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis εξέφρασε όλες τις επιφυλάξεις του, υποδηλώνοντας ότι η ηλεκτρική στροφή των εμπορικών σημάτων του υπαγορεύεται περισσότερο από την ανάγκη παρά από πεποίθηση.

Nikolaos Michalopoulos

Messages récents

Turquie : Discussions avancées avec les Chinois BYD et Chery pour la construction d'usines de véhicules électriques

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

Il y a 2 jours

VW rompt ses négociations avec Renault sur un véhicule électrique à bas prix

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

Il y a 2 jours

DS 3 : Disponible immédiatement, avec le programme Premium Upgrade

DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...

Il y a 3 jours

Porsche s'apprête à lancer la première 911 hybride plus performante

Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...

Il y a 3 jours

L'industrie automobile européenne tourne le dos à l'électrification

Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...

Il y a 3 jours

Ford Performance annonce sa participation au Rallye Dakar 2025

Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...

Il y a 4 jours