NOUVELLES

Carlos Tavares : des troubles sociaux si les moteurs à combustion interne sont supprimés avant que des voitures électriques abordables soient disponibles.

Τα πρότυπα εκπομπών Euro 7 της ΕΕ αναγκάζουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να κάνουν καθαρότερους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρόλο που η τεχνολογία καταργείται σταδιακά, δήλωσε ο Tavares

Η αβεβαιότητα σχετικά με το μέλλον της ευρωπαϊκής ρύθμισης για τις εκπομπές αυτοκινήτων δίνει στους Κινέζους ανταγωνιστές ένα επιπλέον πλεονέκτημα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares.

H Stellantis επεσήμανε ότι τα πρότυπα Euro 7 της ΕΕ, τα οποία αυστηροποιούν τα όρια εκπομπών των αυτοκινήτων για ρύπους, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου και του μονοξειδίου του άνθρακα από το 2025, αποτελούν “εκτροπή από τον κύριο στόχο της ηλεκτροκίνησης”.

«Δεν νομίζω ότι η Ευρώπη χρειάζεται το Euro 7… θα εκτρέψει μέρος της ερευνητικής και αναπτυξιακής μας δύναμης σε κάτι που δεν χρειαζόμαστε, ενώ οι Κινέζοι ανταγωνιστές μας εισέρχονται στην αγορά με την ενιαία τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία» τόνισε.

«Γιατί χρησιμοποιούμε τους πόρους μας για μια τεχνολογία που θέλουμε να απαγορεύσουμε; Δεν είναι κοινή λογική», δήλωσε ο Tavares την Τρίτη στο συνέδριο Automobilwoche στο Βερολίνο.

Ο Ταβάρες είχε ζητήσει την παράταση της απαγόρευσης στην Ευρώπη για τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα μετά το 2035 κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου στο Παρίσι αυτόν τον μήνα, προειδοποιώντας ότι θα προκληθεί κοινωνική αναταραχή εάν απαγορευθούν τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν διατεθούν οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα.

Μιλώντας στο συνέδριο Automobilwoche, ο Tavares προέβλεψε ότι τα οικονομικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία απέχουν από την αγορά ακόμη πέντε έως έξι χρόνια.

Ερωτηθείς ποια θεωρεί η εταιρεία ως τη μεγαλύτερη πρόκληση για το επόμενο έτος, επεσήμανε τον κίνδυνο να μείνει πίσω από τους Κινέζους ως το μείζον ζήτημα για τις δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες σε σχέση με οποιαδήποτε μεμονωμένη ανησυχία, όπως οι ημιαγωγοί ή η ενέργεια.

Nikolaos Michalopoulos

Messages récents

La Fia aux politiciens européens : "La mobilité est un droit, restez accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

Il y a 7 heures

Apple Car : le projet pourrait être relancé par une alliance avec Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

Il y a 8 heures

Toyota défie la domination de la Mazda MX-5 en développant son propre roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

9 heures ago

DS Automobiles présente la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

Il y a 3 jours

Källenius (PDG de Mercedes) : "Nous allons moderniser tous les moteurs, puis les clients choisiront".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

Il y a 3 jours

Ford repense son objectif de 2030 pour l'adoption exclusive de BEV en Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

Il y a 3 jours