Cette BMW M1 a été abandonnée dans un garage pendant 34 ans !

Η BMW M1, εκτός από απίθανη εμφάνιση και όλα τα καλούδια μιας σπορ BMW, είναι υπερβολικά σπάνια. Δεν παρήχθησαν και τόσες πολλές άλλωστε. Μόλις 457 τέτοια έργα τέχνης δημιουργήθηκαν, σε μια συνεργασία που έμεινε στην ιστορία. 

Αρχικά, το μοντέλο που σχεδιάστηκε από τον Giorgetto Giugiaro, εξελίχθηκε στην Ιταλία μαζί με τη Lamborghini, μετά έγινε καβγάς με την ιταλική φίρμα (αφού είχαν δημιουργηθεί τα επτά πρώτα πρωτότυπα) και η εξέλιξη συνεχίστηκε από πρώην εργαζομένους της Lamborghini σε έναν χώρο δίπλα από τις εγκαταστάσεις (της Lamborghini) και τελικά, η παραγωγή ξεκίνησε το 1978 στη Γερμανία. 

Για κάποιο λόγο, όμως, κάποιος, αγόρασε αυτή τη Μ1, την οδήγησε λιγάκι και την εγκατέλειψε. Και έτσι, αυτή η σούπερ- σπάνια Μ1 έμεινε στο γκαράζ του, στην Italie, για 34 ολόκληρα χρόνια

De la 1982, ο straight six της, σίγησε μόνιμα. Η Μ1 έμεινε να τη βλέπει μόνο η σκόνη. Μέχρι πριν από μερικές εβδομάδες, όταν την βρήκαν οι άνθρωποι της Mint Classics. 

Αυτό που είδαν, είναι ένα πραγματικό barn find. Με μόλις 7329 χιλιόμετρα 

στο οδόμετρό της, αυτή την κεντρομήχανη BMW δεν την έχει δει σχεδόν ποτέ  ο ήλιος και ανθρώπου μάτι. Είναι σαν καινούρια, αν εξαιρέσεις τη σκόνη. Φοράει ακόμα και τα αυθεντικά της λάστιχα, που φτιάχτηκαν το 1980. 

Η μοίρα της αλλάζει τώρα, 34 χρόνια, αφού οι ειδικοί της Mint Classics την ανέσυραν, της έκαναν ένα καλό πλύσιμο και ξεκίνησαν ήδη την ανακατασκευή της. Όταν τελειώσει, θα βγει προς πώληση. 

Για κάποιον που θα είναι διατεθειμένος να πληρώσει περίπου 1 εκατ. ευρώ για να την αποκτήσει και που, ελπίζουμε, δεν θα θέλει να τη θάψει ξανά dans un garage poussiéreux.

Conseil : La BMW M1 était propulsée par un moteur six cylindres de 3,5 litres (code M88), développant 273 ch et atteignant une vitesse de pointe de 260 km/h. 



Astuce 2 : Les versions de course turbocompressées de la voiture produisaient jusqu'à 850 chevaux. 



Tip3 : Les anciens employés de Lamborghini qui ont créé la M1 ont baptisé leur entreprise Italengineering.



Conseil 4 : La BMW M1 a été pilotée par des légendes de l'automobile telles que Niki Lauda et Nelson Piquet.

George Karagiannis

Messages récents

La Fia aux politiciens européens : "La mobilité est un droit, restez accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

Il y a 21 heures

Apple Car : le projet pourrait être relancé par une alliance avec Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

Il y a 22 heures

Toyota défie la domination de la Mazda MX-5 en développant son propre roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

Il y a 23 heures

DS Automobiles présente la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

Il y a 4 jours

Källenius (PDG de Mercedes) : "Nous allons moderniser tous les moteurs, puis les clients choisiront".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

Il y a 4 jours

Ford repense son objectif de 2030 pour l'adoption exclusive de BEV en Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

Il y a 4 jours