Με παραδόσεις 179.557 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η μάρκα BMW αύξησε τις πωλήσεις BEV κατά 34,1% το πρώτο εξάμηνο του 2024 συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Συνολικά, η μάρκα BMW πέτυχε αύξηση +2,3% έναντι της περσινής περιόδου, με τις πωλήσεις του 1th εξαμήνου να αγγίζουν τις 1.096.486 μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι η μάρκα ξεπέρασε τους παραδοσιακούς ανταγωνιστές της και κατάφερε να κερδίσει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη. Συνολικά, το BMW Group παρέδωσε 1.213.359 οχήματα μάρκας BMW, MINI και Rolls-Royce το πρώτο εξάμηνο του έτους.
«Τους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς, είδαμε διψήφια αύξηση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας και των μοντέλων της ανώτερης πολυτελούς κατηγορίας», δήλωσε ο Jochen Goller, μέλος του Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για τους τομείς Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Π αρά τις προκλήσεις της αγοράς, αυξήσαμε τις πωλήσεις για τη μάρκα BMW το πρώτο εξάμηνο, χάρη στο ελκυστικό προϊοντικό μας χαρτοφυλάκιο. Η ισχυρή δέσμευση των εργαζομένων του BMW Group και το επίσης ισχυρό παγκόσμιο δίκτυο λιανικής συνέβαλαν σημαντικά σε αυτό», δήλωσε ο Jochen Goller.
Όσον αφορά τη μάρκα BMW, τα μοντέλα της ανώτερης πολυτελούς κατηγορίας καθίστανται όλο και πιο δημοφιλή στους πελάτες, μαζί με τα αμιγώς ηλεκτρικά. Η BMW Σειρά 7 αύξησε τις πωλήσεις της κατά 22% το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Επίσης, η BMW X1 και η BMW Σειρά 3 κατέγραψαν ισχυρή άνοδο σε σχέση με πέρσι. Η BMW M Ltd. πέτυχε με τη σειρά της πολύ καλά αποτελέσματα, προσελκύοντας το ενδιαφέρον όταν παρουσίασε τον Ιούνιο το πρώτο sedan υψηλών επιδόσεων M5* με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Με συνολικές πωλήσεις 99.517 οχημάτων, η BMW M κατέγραψε αύξηση +5,1%. Με τη συνεχιζόμενη αλλαγή ολόκληρου του χαρτοφυλακίου προϊόντων της, η μάρκα MINI παρέδωσε 114.054 οχήματα το πρώτο εξάμηνο. Αυτό περιλαμβάνει τα πρώτα MINI Cooper* της νέας οικογένειας MINI, τα οποία έτυχαν εξαιρετικής αποδοχής από το κοινό. Η περαιτέρω επέκταση των MINI Cooper και MINI Countryman*, καθώς και το λανσάρισμα του MINI Aceman*, αναμένεται να δώσουν θετική ώθηση κατά το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς. Κορυφαία στιγμή για την Rolls – Royce ήταν το λανσάρισμα της Rolls-Royce Cullinan Series II* – του πιο περιζήτητου μοντέλου στη γκάμα προϊόντων της μάρκας. Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου, η μάρκα Rolls-Royce παρέδωσε συνολικά 2.819 αυτοκίνητα σε πελάτες παγκοσμίως. Η BMW Moto παρέδωσε 113.072 μοτοσικλέτες και scooter σε όλο τον κόσμο κατά την ίδια περίοδο.
Το BMW Group προσβλέπει με αυτοπεποίθηση στο δεύτερο εξάμηνο του 2024. Αυτό υποστηρίζεται από την πλήρη διαθεσιμότητα των μοντέλων της BMW Σειράς 5 – συμπεριλαμβανομένης της νέας BMW Σειράς 5 Touring* και της πρώτης BMW i5 Touring*, καθώς και από το συνεχιζόμενο λανσάρισμα της Νέας Οικογένειας MINI. Παρέχοντας μια ποικιλία τεχνολογιών μετάδοσης κίνησης σε όλη τη γκάμα προϊόντων των μαρκών BMW, MINI και Rolls-Royce, καθώς και ένα υψηλό επίπεδο ευελιξίας, το BMW Group είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις διαφορετικές προτιμήσεις των πελατών παγκοσμίως.