Vivre le mouvement dans la rue
Groupe BMW

BMW Group : Des résultats solides et des bénéfices en nette augmentation

Les livraisons de véhicules électriques purs ont augmenté de 121,4% au cours de la période de neuf mois.

Groupe BMW

Το BMW Group διατήρησε τα υψηλά επίπεδα κερδοφορίας το διάστημα Ιουλίου – Σεπτεμβρίου, με έσοδα, κέρδη προ φόρων και καθαρά κέρδη σε επίπεδα ρεκόρ για 3ο τρίμηνο. Τα ισχυρά αποτελέσματα του Group κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου οφείλονται κυρίως στο ευνοϊκό προϊοντικό μίγμα και στη θετική επίδραση της τιμολογιακής πολιτικής καινούργιων μοντέλων αλλά και στις σταθερές τιμές πώλησης μεταχειρισμένων οχημάτων.

 

Το BMW Group κατέγραψε επίσης τιμές ρεκόρ σε επίπεδο παραδόσεων, εσόδων και κερδών προ φόρων για την περίοδο των εννέα μηνών και, με δεδομένα αυτά τα ισχυρά αποτελέσματα επιβεβαίωσε την πρόβλεψή του για ολόκληρη τη χρονιά στην τριμηνιαία συνέντευξη τύπου. Η πρόβλεψη για την τρέχουσα χρονιά αυξήθηκε σύμφωνα με ειδική ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, καταδεικνύοντας την υποκείμενη κερδοφορία του Group.

 

Την ίδια στιγμή, το Group συνεχίζει με αμείωτη ένταση την προσπάθειά του να γίνει ένας κλιματικά ουδέτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων.

 

«Το BMW Group αποδεικνύει πώς η κερδοφορία και ο μετασχηματισμός μπορούν να συμβαδίζουν. Αντιμετωπίζουμε την τεχνολογική αλλαγή ως μία μεγάλη ευκαιρία για να ενισχύσουμε το επιχειρηματικό μοντέλο μας σε βιώσιμη βάση. Στοχεύοντας σε μία κλιματικά ουδέτερη κινητικότητα, οδηγούμε σταθερά την εταιρεία σε ένα επιτυχημένο μέλλον», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, στο Μόναχο την Τετάρτη.

 

Η σταθερή προσήλωση του BMW Group στη βιωσιμότητα και κατ’ επέκταση στην κυκλική οικονομία, υπογραμμίστηκε κατά την παρουσίαση του BMW i Vision Circular concept στην έκθεση IAA στο Μόναχο το Σεπτέμβριο. Αυτό το πρώτο, πλήρως ανακυκλωμένο και ανακυκλώσιμο οραματικό όχημα που δημιούργησε το BMW Group δίνει μία πρώτη γεύση από τη βιώσιμη πολυτελή κινητικότητα του 2040.

 

«Σε ό,τι αφορά την προστασία του κλίματος, το σχετικό ερώτημα είναι: πόσο μεγάλο είναι το ανθρακικό αποτύπωμα ενός οχήματος σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του, συμπερ. των επιπτώσεων των πρώτων υλών, της βιομηχανικής παραγωγής, της ενεργής χρήσης του οχήματος και της φάσης ανακύκλωσης; Αυτό είναι το νέο προ-απαιτούμενο και βάσει αυτού θα μετρηθεί η απόδοσή μας», τόνισε ο Zipse. «Ως εκ τούτου, βιωσιμότητα για εμάς σημαίνει κάτι πολύ περισσότερο από τη δημιουργία συστημάτων ηλεκτροκίνησης. Στόχος μας είναι η αξιοποίηση των αρχών της κυκλικής οικονομίας για την επίτευξη της κλιματικής προστασίας – ξεκινώντας με τη βιώσιμη επιλογή μεμονωμένων πρώτων υλών για την παραγωγή και λαμβάνοντας υπόψη ολόκληρο τον κύκλο ζωής των οχημάτων».

 

 

Επέκταση της ηλεκτρικής κινητικότητας με ταχύτερους ρυθμούς – υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης

Το BMW Group γρήγορα και συστηματικά επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων του. Με τη ζήτηση για ηλεκτροκίνητα μοντέλα να αυξάνεται συνεχώς, κατέγραψε πωλήσεις 231.575 αμιγώς ηλεκτρικών και fiche en υβριδικών οχημάτων κατά τη διάρκεια των εννέα πρώτων μηνών του 2021, διπλάσιες συγκριτικά με ένα χρόνο νωρίτερα (2020: 116.400 μονάδες +98,9%). Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν δυναμικά, κατά 121,4% φτάνοντας τις 59.688 μονάδες (2020: 26.957 μονάδες).

 

Κατά τη διάρκεια του 3ου τριμήνου, το BMW Group απέσπασε διθυραμβικές κριτικές από το διεθνή ειδικό τύπο και τους ειδικούς του χώρου του αυτοκινήτου για τα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του, BMW iX et BMW i 4. Η εισροή παραγγελιών παγκοσμίως είναι υψηλή και για τα δύο μοντέλα, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν από τον τρέχοντα μήνα. «Με τις BMW i4 και BMW iX, προάγουμε την ηλεκτρική κινητικότητα σε νέα επίπεδα. Η BMW iX είναι η ναυαρχίδα καινοτομίας που προσφέρει στα προσεχή μοντέλα BMW νέες δυνατότητες που περιλαμβάνουν τεχνολογία 5G, την τελευταία γενιά λογισμικού και το πιο προηγμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης που έχει αναπτύξει ποτέ το BMW Group. Η BMW i4 προέρχεται από την καρδιά της μάρκας BMW και προσφέρει στους πελάτες μία εντελώς νέα διάσταση οδηγικής απόλαυσης. Το μήνυμα που στέλνουμε είναι απολύτως ξεκάθαρο: Εάν ένα όχημα φέρει το σήμα BMW, τότε είναι μία γνήσια BMW – ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης», σχολίασε ο Zipse .

 

Η στρατηγική ηλεκτροκίνησης του BMW Group περνά σε φάση εντατικοποίησης. Από τις αρχές του 2023, το Group θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στους δρόμους – 13 από τα οποία αμιγώς ηλεκτρικά. Το διάστημα μέχρι το 2025, το BMW Group προτίθεται να αυξήσει τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων κατά μέσο όρο πάνω από 50% ετησίως, παραδίδοντας γύρω στα δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.

 

 

Αύξηση εσόδων και κερδών προ φόρων

Το BMW Group κατέγραψε σημαντική αύξηση όγκου πωλήσεων τους πρώτους εννέα μήνες της τρέχουσας χρονιάς, με τις παραδόσεις να αυξάνονται κατά 18% à 1.932.224 μονάδες (2020: 1.638.167). Το 3ο τρίμηνο, οι μειωμένοι όγκοι παραγωγής του BMW Group λόγω της έλλειψης ημιαγωγών επηρέασε τις παραδόσεις. Το διάστημα Ιουλίου – Σεπτεμβρίου, 593.177 Véhicules BMW , MINI et Rolls Royce παραδόθηκαν σε πελάτες (2020: 675.592 μονάδες, -12,2%).

 

Η συνέχιση των θετικών επιπτώσεων από  την τιμολογιακή πολιτική καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων καθώς και ένα ευνοϊκό προϊοντικό μίγμα αντιστάθμισε και με το παραπάνω το χαμηλότερο όγκο πωλήσεων, ανεβάζοντας τα revenus 3ου τριμήνου στα  27,47 δισεκ. ευρώ (2020: 26,28 δισεκ. ευρώ, +4,5%, με προσαρμοσμένη ισοτιμία: +3,5%).  Η αύξηση εσόδων τους πρώτους εννέα μήνες ήταν ακόμα πιο αισθητή, φτάνοντας τα 82,83 δισεκ. ευρώ (2020: 69,50 δισεκ. ευρώ, +19,2%, με προσαρμοσμένη ισοτιμία: +20,5%).

 

Η βελτιωμένη τιμολόγηση διείσδυσης για καινούργια και μεταχειρισμένα οχήματα οφείλεται κυρίως στην ελκυστική προϊοντική γκάμα του BMW Group, στην ισχυρή ζήτηση και γενικά στη μειωμένη διαθεσιμότητα των οχημάτων λόγω έλλειψης ημιαγωγών.

 

«Τα κέρδη μας κατά τη διάρκεια του τρέχοντος οικονομικού έτους έχουν ωφεληθεί σημαντικά από την ευνοϊκή σταθερή κατάσταση της αγοράς και τη συνεχιζόμενη μεγάλη ζήτηση», δήλωσε ο Nicolas Peter, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Οικονομικών. «Τα τελευταία αποτελέσματα υπογραμμίζουν τη λειτουργική δύναμη του BMW Group και καταδεικνύουν την εξαιρετική προσήλωση του ανθρώπινου δυναμικού μας». Αναφερόμενος στις προσεχείς αλλαγές στο επιχειρηματικό μοντέλο του BMW Group, πρόσθεσε: «Η ικανότητα κερδοφορίας αποτελεί προϋπόθεση για τον μετασχηματισμό του επιχειρηματικού μοντέλου μας. Ξεκάθαρη πολιτική μας είναι η χρηματοδότηση των απαραίτητων επενδύσεων από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητά μας. Με ένα συνδυασμό συνετού προγραμματισμού, καλής διαχείρισης και προσεκτικής επικέντρωσης στην απόδοση και την κερδοφορία, βρισκόμαστε σε εξαιρετική θέση για να το πετύχουμε».

 

 

Οι προσανατολισμένες στο μέλλον επενδύσεις παραμένουν σε υψηλό επίπεδο

Οι δραστηριότητες έρευνας & εξέλιξης (R&D) για την περίοδο αναφοράς επικεντρώθηκαν σε νέα μοντέλα καθώς και στον εξηλεκτρισμό και την ψηφιοποίηση του στόλου οχημάτων και την αυτοματοποιημένη οδήγηση, με άλλα λόγια σε βασικά θέματα που αφορούν την πρόοδο της διαδικασίας μετασχηματισμού και την ενίσχυση της μελλοντικής βιωσιμότητας της εταιρείας. Οι δαπάνες R & D που αναγνωρίστηκαν στην έκθεση αποτελεσμάτων ανήλθαν à l'adresse   1,60 δισεκ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο, +13,8% έναντι της προηγούμενης χρονιάς, με το ποσό να ανεβαίνει στα 4,33 δισεκ. ευρώ για τους πρώτους εννέα μήνες του 2021 (2020: 4,14 δισεκ. ευρώ, +4.8%). Οι συνολικές δαπάνες R & D ανήλθαν σε 4 ,36 δισεκ. ευρώ, ελαφρώς χαμηλότερες συγκριτικά με πριν από ένα χρόνο (2020: 4,39 δισεκ. ευρώ, -0,6%).

 

Λόγω της αύξησης των εσόδων, η αναλογία του τμήματος R & D για το διάστημα των εννέα μηνών μειώθηκε ελαφρά από 6,3% σε 5,3% (3ο τρίμηνο: 6,5%; 2020: 5,9%).

 

Le site κέρδη του Groupe προ φόρων & τόκων ( EBIT ) ανήλθαν σε 10,91 δισεκ. ευρώ (2020: 2,63 δισεκ. ευρώ) για το διάστημα των εννέα μηνών και στα 2,88 δισεκ. ευρώ (2020: € 1,92 δισεκ. ευρώ) για το 3ο τρίμηνο. Εκτός από τη βελτιωμένη τιμολόγηση των καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων όπως περιγράφεται παραπάνω, το EBIT ωφελήθηκε επίσης από το γεγονός ότι η πρόβλεψη για την κάλυψη πιστωτικών κινδύνων παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα. Η μερική αποδέσμευση της πρόβλεψης σχετικά με τις αντιμονοπωλιακές διαδικασίες της Ε.Ε. που σημειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο είχε επίσης θετική επίπτωση στα κέρδη από την αρχή της χρονιάς μέχρι και το Σεπτέμβριο.

 

Le site οικονομικό αποτέλεσμα για την περίοδο των εννέα πρώτων μηνών ήταν θετικό στα 2,24 δισεκ. ευρώ (2020: 329 εκατ. ευρώ, 3ο τρίμηνο: 534 εκατ. ευρώ, 2020: 540 εκατ. ευρώ). Το βελτιωμένο αποτέλεσμα των επενδύσεων οφείλεται κυρίως στο μερίδιο κέρδους του Group που παρήγαγε η Κινεζική Κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive Ltd., Shenyang, το οποίο αυξήθηκε στα 1,47 δισεκ. ευρώ τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς (2020: 959 εκατ. ευρώ, +53,8%).

 

Το άλλο οικονομικό αποτέλεσμα ήταν  θετικό στα 940 εκατ. ευρώ (2020: -282 εκατ. ευρώ (αρνητικό ), 3ο τρίμηνο: 173 εκατ. ευρώ. 2020: 200 εκατ. ευρώ), ενώ η βελτίωση οφείλεται κυρίως στη συνεχιζόμενη ευνοϊκή εξέλιξη της αξίας των αντισταθμίσεων επιτοκίου (hedging) που προέκυψε από τις βελτιωμένες καμπύλες αποδόσεων στις ΗΠΑ. Η επαναμέτρηση των επενδύσεων της BMW i Ventures καθώς και η επένδυση στην SGL Carbon είχαν θετικό αντίκτυπο.

 

Le site κέρδη του Groupe προ φόρων ( EBT ) ανήλθαν σε 13,15 δισεκ. ευρώ (2020: € 2,96 δισεκ. ευρώ, το 3ο τρίμηνο: 3,41 δισεκ. ευρώ, 2020: 2,46 δισεκ. ευρώ).

 

Le site περιθώριο EBT ανήλθε σε 15,9% για την περίοδο των εννέα μηνών (2020: 4,3%) και 12,4% για το 3ο τρίμηνο (2020: 9,4%).

 

 

Σημαντικά αυξημένες οι πωλήσεις για τους πρώτους εννέα μήνες συγκριτικά με πέρσι

Οι πωλήσεις του Αυτοκινητιστικού τομέα το τρίτο τρίμηνο του 2021 επηρεάστηκαν από την έλλειψη ημιαγωγών. Οι παραδόσεις σε Ευρωπαίους και Ασιάτες πελάτες μειώθηκαν, ενώ οι πωλήσεις στην Αμερικανική ήπειρο αυξήθηκαν από την προηγούμενη χρονιά. Για το διάστημα των  εννέα μηνών ωστόσο, καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων σε όλες τις σημαντικές περιοχές ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης μιας εξαιρετικής επίδοσης στις Ευρωπαϊκές αγορές, όπου οι παραδόσεις οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce αυξήθηκαν κατά 11,9% στις 725.721 μονάδες (2020: 648.494).

 

Οι περιορισμοί στη διαθεσιμότητα ημιαγωγών είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση των παραδόσεων τρίτου τριμήνου στην Ασία à 254.739 μονάδες (2020: 288.907 μονάδες, -11,8%). Ωστόσο, αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την εικόνα του Group για την περίοδο του πρώτου 9μηνου της χρονιάς, όπου παραδόθηκαν 835.090 μονάδες (2020: 705.789 μονάδες, +18,3%.

 

Οι πωλήσεις 3ου τριμήνου στην Chine υποχώρησαν στις 203.008 μονάδες (2020: 230.920, ‑12,1%). Και εδώ όμως η εικόνα για το πρώτο 9μηνο της χρονιάς είναι τελείως διαφορετική με παραδόσεις 670.964 οχημάτων BMW , MINI et Rolls Royce από την αρχή του 2021, +19,7% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (2020: 560.367 μονάδες).

 

Γενικά, το BMW Group συνέχισε να ενισχύει την ανταγωνιστική θέση του σε όλες τις σημαντικές περιοχές. Αντανακλώντας αυτή την ισχυρή τάση, η αύξηση του όγκου πωλήσεων σε επίπεδο μάρκας κυμάνθηκε μεταξύ ‘ισχυρής’ and ‘σημαντικής’ για το διάστημα των εννέα μηνών. Σε όλο τον κόσμο, οι πωλήσεις BMW αυξήθηκαν κατά 19,3% (2021: 1.703.068 μονάδες, 2020: 1.427.392). Οι παραδόσεις MINI αυξήθηκαν στις 224.838 μονάδες (2020: 208.124, +8.0%), ενώ η αύξηση κατά 106,6% στις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων – ιδιαίτερα του αμιγώς ηλεκτρικού MINI SE* – συνέβαλε σημαντικά στη συνολική καταγεγραμμένη άνοδο. Η υπερπολυτελής μάρκας Rolls Royce παρέδωσε 4.318 Véhicules στους πελάτες της το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, σημειώνοντας νέο ρεκόρ 9μήνου με αύξηση 62,9% (2020: 2.651).

 

Τα έσοδα του Αυτοκινητιστικού τομέα αυξήθηκαν σημαντικά στα 70,37 δισεκ. ευρώ τους πρώτους εννέα μήνες του τρέχοντος οικονομικού έτους (2020: 54,82 δισεκ. ευρώ, +28,3%), από τα οποία τα 22,62 δισεκ. ευρώ αφορούν το 3ο τρίμηνο (2020: 21,96 δισεκ. ευρώ, +3,0%).

 

Le site κέρδη προ φόρων & τόκων ( EBIT ) εκτοξεύτηκαν στα 7,94 δισεκ. ευρώ (2020: 152 εκατ. ευρώ, το τρίτο τρίμηνο: 1,75 δισεκ. ευρώ, 2020: € 1,47 δισεκ. ευρώ, +18,9%), προσφέροντας ένα περιθώριο EBIT 11,3% (2020: 0,3%) για το διάστημα των εννέα μηνών και 7,8% (2020: 6,7%) για το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2021. Όπως αναμενόταν, το 3ο τρίμηνο επηρεάστηκε σε μεγαλύτερο βαθμό από τις υψηλότερες τιμές πρώτων υλών και τα πάγια έξοδα (κυρίως δαπάνες R&D) καθώς και από το χαμηλότερο όγκο πωλήσεων.

 

Le site οικονομικό αποτέλεσμα που κατέγραψε ο Αυτοκινητιστικός τομέας στους εννέα μήνες ανήλθε σε  1,71 δισεκ. ευρώ (2020: 615 εκατ. ευρώ. 3ο τρίμηνο: 374 εκατ. ευρώ, 2020: 383 εκατ. ευρώ). Όπως προαναφέρθηκε, κύριοι παράγοντες ήταν το βελτιωμένο μερίδιο κέρδους της Κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA) και οι θετικές αποτιμήσεις που αναγνωρίστηκαν στο άλλο οικονομικό αποτέλεσμα το οποίο προέκυψε από τις επενδύσεις της BMW i Ventures καθώς και στη επένδυση της SGL Carbon.

 

Le site κέρδη προ φόρων ( EBT ) του τμήματος ανήλθαν σε 9,65 δισεκ. ευρώ (2020: 767 εκατ. ευρώ) για το διάστημα των εννέα μηνών και   2,13 δισεκ. ευρώ (2020:  1,86 δισεκ. ευρώ, +14,5%) για το 3ο τρίμηνο.

 

Η ρευστότητα που παρήγαγε ο Αυτοκινητιστικός τομέας ανήλθε σε 1,39 δισεκ. ευρώ το 3ο τρίμηνο και σε 6,29 δισεκ. ευρώ τους πρώτους εννέα μήνες. Η αύξηση ταμειακών ροών από λειτουργικές δραστηριότητας προέρχεται κυρίως από τα υψηλότερα έσοδα προ φόρων και την καλή διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης. Η ρευστότητα του αυτοκινητιστικού τομέα για όλη τη χρονιά αναμένεται να φτάσει τα 6,5 δισεκ. ευρώ.

 

 

Ο τομέας Μοτοσικλετών κατέγραψε υψηλότερα έσοδα και κέρδη

Η BMW Moto παρέδωσε 156.609 μοτοσικλέτες και maxi-scooters (2020: 129.599 μονάδες, +20,8%) σε πελάτες τους πρώτους εννέα μήνες του 2021. Με 48.999 ταξινομήσεις το 3ο τρίμηνο, οι παραδόσεις μειώθηκαν συγκριτικά με την περυσινή χρονιά, λόγω αλλαγών μοντέλων και θεμάτων προμηθειών (2020: 52.892 μονάδες, -7,4%). Τα recettes αυξήθηκαν σημαντικά στα 2,26 δισεκ. ευρώ (2020: € 1,71 δισεκ. ευρώ, +31,8%) το πρώτο 9μηνο της χρονιάς, συμπερ. 641 εκατ. ευρώ, που αφορούν το 3ο τρίμηνο (2020: 637 εκατ. ευρώ, +0,6%). Το EBIT του τομέα διαμορφώθηκε ανάλογα, και αυξήθηκε σημαντικά στα 323 εκατ. ευρώ για την περίοδο των εννέα μηνών (2020: 110 εκατ. ευρώ), αλλά παρέμεινε κάτω από αυτό της προηγούμενης χρονιάς στα 39 εκατ. ευρώ για το 3ο τρίμηνο (2020: 45 εκατ. ευρώ,  -13,3%). Το περιθώριο EBIT του τομέα διαμορφώθηκε στα 14,3% (2020: 6,4%) για τους εννέα μήνες και στο 6,1% (2020: 7,1%) για το 3ο τρίμηνο.

 

 

Ισχυρή ανάπτυξη για τον τομέα Financial Services με νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες

Ο τομέας Financial Services κατέγραψε αξιοσημείωτη ανάπτυξη διευρύνοντας τον κύκλο εργασιών του με πελάτες λιανικής το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, υπογράφηκαν 1.509.195 νέες συμβάσεις χρηματοδότησης και μίσθωσης, αύξηση 12,4% έναντι της προηγούμενης χρονιάς (2020: 1.342.803 συμβάσεις). Οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες με πελάτες λιανικής κατά τη διάρκεια του πρώτου 9μηνου της χρονιάς αυξήθηκαν κατά 16,2% αποφέροντας έσοδα 48,00 δισεκ. ευρώ (2020: 41,31 δισεκ. ευρώ), με την Κινεζική αγορά να συμβάλλει σημαντικά σε αυτή την άνοδο.

 

Το τρίτο τρίμηνο ωστόσο, οι μειώσεις στις παραδόσεις που έχουν σχέση με προβλήματα εφοδιασμού είχαν ως αποτέλεσμα μειωμένο αριθμό νέων συμβάσεων (2021: 479.850 νέες συμβάσεις, 2020: 538.351 νέες συμβάσεις, ‑10,9%).

 

Το πρώτο 9μηνο του 2021, το 50,7% των νέων οχημάτων του BMW Group είτε μισθώθηκαν είτε χρηματοδοτήθηκαν μέσω του τμήματος Financial Services (2020: 50,5%; +0,2 ποσοστιαίες μονάδες).

 

Τα κέρδη του τμήματος εξελίχθηκαν πολύ θετικά τόσο για το τρίμηνο όσο και για το 9μηνο. Τα κέρδη προ φόρων ( EBT ) άγγιξαν επίπεδα ρεκόρ par 2,92 δισεκ. ευρώ (2020: € 1,03 δισεκ. ευρώ, το τρίτο τρίμηνο: 988 εκατ. ευρώ, 2020: 458 εκατ. ευρώ).

 

Οι παράγοντες που συνέβαλαν κυρίως στην αύξηση των εσόδων ήταν η μεταπώληση οχημάτων που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα leasing, κυρίως στην Αμερικανική αγορά. Η Μ. Βρετανία είχε επίσης συμβολή στην αύξηση των κερδών. Επιπλέον, η κερδοφορία του τομέα αυτού επωφελήθηκε την ευνοϊκή κατάσταση κινδύνου καθώς και από τα σταθερά περιθώρια κέρδους που προέκυψαν από τις νέες δραστηριότητες.

 

 

A BMW Groupe επιβεβαιώνει την αναπροσαρμοσμένη πρόβλεψη για όλη τη χρονιά

Το BMW Group αύξησε την πρόβλεψή του για όλη τη χρονιά στις 30 Σεπτεμβρίου. Με ένα ελκυστικό portfolio προϊόντων, εκτιμά ότι θα συνεχίσει να επωφελείται από ένα συνεχές, ευνοϊκό προϊοντικό μίγμα και τις θετικές επιπτώσεις της τιμολογιακής πολιτικής για καινούργια και μεταχειρισμένα μοντέλα.

 

Το BMW Group συνεχίζει να προβλέπει ένα περιθώριο EBT σημαντικά υψηλότερο από πέρσι.

 

Ο Αυτοκινητιστικός τομέας αναμένεται να καταγράψει ισχυρή αύξηση από πέρσι στον αριθμό παραδόσεων οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce και η απόδοση χρησιμοποιηθέντος κεφαλαίου (RoCE) προβλέπεται να βελτιωθεί σημαντικά.

 

Το περιθώριο EBIT του Αυτοκινητιστικού τομέα για όλη τη χρονιά αναμένεται να κλείσει εντός εύρους 9,5% – 10,5% (πρόβλεψη πριν από την ειδική ανακοίνωση της 30ής Σεπτεμβρίου: 7% – 9%).

 

Ο τομέας Financial Services προβλέπεται να πετύχει απόδοση ίδιων κεφαλαίων – return on equity (RoE) για όλη τη χρονιά σε ένα εύρος 20 – 23% (πρόβλεψη πριν από την ειδική ανακοίνωση: 17% – 20%) λόγω της βελτιωμένης κατάστασης κινδύνου.

 

Ο τομέας Μοτοσικλετών αναμένεται να καταγράψει σημαντική αύξηση στις παραδόσεις στο πλαίσιο της θετικής τάσης της αγοράς. Το περιθώριο EBIT αναμένεται να κλείσει εντός εύρους στόχου 8 – 10%, που θα οδηγήσει σε ένα πολύ υψηλότερο επίπεδο RoCE από πέρσι.

 

Το BMW Group επαναβεβαιώνει επίσης την πρόβλεψή του για τους μη οικονομικούς δείκτες απόδοσης. Στο πλαίσιο αυτό, η αναλογία γυναικών σε διοικητικές θέσεις αναμένεται να αυξηθεί ελαφρώς. Την ίδια στιγμή, το BMW Group στοχεύει σε περαιτέρω μείωση των εκπομπών του άνθρακα από τον Ευρωπαϊκό στόλο καινούργιων οχημάτων του. Σύμφωνα με τις τρέχουσες προσδοκίες, αναμένεται μέτρια μείωση των εκπομπών του άνθρακα ανά παραγόμενο όχημα.

 

Οι στόχοι του Group για τη χρονιά πρόκειται να επιτευχθούν με ελαφρώς μειωμένο ανθρώπινο δυναμικό. Οι προβλέψεις για την τρέχουσα χρονιά προϋποθέτουν να μην αλλάξουν σημαντικά οι οικονομικές και πολιτικές συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, η όποια επιδείνωση αυτών των παραγόντων μπορεί να έχει αρνητική επίπτωση στη πρόβλεψη του BMW Group. «Βαδίζουμε σταθερά στο σωστό δρόμο για την υλοποίηση της πρόβλεψής μας για όλη τη χρονιά και προσβλέπουμε στο μέλλον με αυτοπεποίθηση», δήλωσε ο Nicolas Peter. «Αναμένουμε ότι η έλλειψη ημιαγωγών θα συνεχίσει να αποτελεί πρόβλημα και μετά το 2021».