Το 2024 το BMW Group θα ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου πωλήσεων. Η εισαγωγή του σε όλη την Ευρώπη θα πραγματοποιηθεί σε διάφορα στάδια, ξεκινώντας με την MINI στην Ιταλία, την Πολωνία και τη Σουηδία την 1η Ιανουαρίου 2024. Οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες θα ακολουθήσουν σταδιακά, ενώ η μετάβαση για την BMW προγραμματίζεται από το 2026. Η επερχόμενη μετάβαση αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα και θα επιτρέψει σε όλα τα νέα οχήματα BMW και MINI και τα σχεδόν νέα αυτοκίνητα του BMW Group να πωλούνται μέσω ενός πραγματικού μοντέλου αντιπροσωπείας (agency) σε όλη την Ευρώπη.
Το νέο μοντέλο πωλήσεων θα ωφελήσει εξίσου τους πελάτες, τους συνεργάτες λιανικής και το BMW Group. Η τυποποιημένη τιμολόγηση σε εθνικό επίπεδο για πανομοιότυπα μοντέλα θα διασφαλίσει τη διαφάνεια τιμών για τους πελάτες. Επιπλέον, κατά τη μεταβατική περίοδο το BMW Group θα ψηφιοποιήσει ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ ηλεκτρονικής και φυσικής εμπειρίας αγοράς – και την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ των δύο. Όλα αυτά θα καταστούν εφικτά με ένα ολοκληρωμένο, ενσωματωμένο τοπίο συστημάτων ΙΤ – καθώς και με πλήρη πρόσβαση στο οικείο, συνεκτικό δίκτυο λιανικής.
«Αυτή η μετάβαση στις direct πωλήσεις με συνεργάτες λιανικής αποτελεί βασικό ορόσημο στην αναπροσαρμογή του τμήματος πωλήσεων, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2020. Το νέο μοντέλο πωλήσεων θα μας επιτρέψει να επικοινωνούμε απευθείας με τους πελάτες μας, με το BMW Group να λειτουργεί ως άμεση διεπαφή με τον πελάτη», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG και υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών & Πωλήσεων. «Ο στόχος του νέου μας μοντέλου πωλήσεων είναι ξεκάθαρα να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών μας και να προσφέρει την καλύτερη premium εμπειρία πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία».
Όταν το νέο μοντέλο πωλήσεων τεθεί σε εφαρμογή, το BMW Group θα συνεχίσει να βασίζεται στο υπάρχον δίκτυο λιανικής του, αξιοποιώντας ως εταιρεία ένα από τα βασικά πλεονεκτήματά του: την εξαιρετικά λειτουργική και καθιερωμένη δομή πωλήσεων. Το νέο μοντέλο πωλήσεων δημιουργήθηκε με μια μακρά διαδικασία στην οποία συμμετείχαν ενεργά οι έμποροι λιανικής. «Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εμπόρους μας για την εποικοδομητική συνεργασία και την πολύ θετική τους ανταπόκριση υπογράφοντας το 100% των συμβάσεων agency για την MINI. Πρόκειται για μια σαφή επιβεβαίωση των σχεδίων μας να προχωρήσουμε μαζί», δήλωσε ο Pieter Nota. Το BMW Group αναμένει ότι η ζήτηση για προσωπική επαφή με τον πελάτη θα συνεχιστεί και στο μέλλον, με τους εμπόρους λιανικής να διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο.
Το μοντέλο agency προσφέρει στους πωλητές λιανικής μια ελκυστική και μελλοντικά ασφαλή βάση για την επιχείρησή τους, καθώς και μεγαλύτερη ασφάλεια προγραμματισμού. Θα κερδίζουν μια σταθερή προμήθεια ανά πωληθέν όχημα, η οποία υπολογίζεται προσεκτικά, λαμβάνοντας υπόψη όλο το φάσμα των παραγόντων. Το ίδιο ισχύει και για τις διαδικτυακές αγορές, όπου θα αμείβονται πλήρως για τις παραδόσεις των οχημάτων. Επιπλέον, με το νέο μοντέλο πωλήσεων, θα επικεντρωθούν στην παροχή βέλτιστων συμβουλών και στην εξυπηρέτηση των πελατών, έχοντας δυνατότητα πρόσβασης σε ολόκληρο το απόθεμα οχημάτων του BMW Group. Η ανταπόκρισή τους για το νέο μοντέλο πωλήσεων ήταν πολύ θετική και όλοι οι Ευρωπαίοι πωλητές λιανικής έχουν ήδη υπογράψει συμβόλαια για την MINI.
Από σήμερα, οι πελάτες του BMW Group στην Ιταλία, τη Σουηδία και την Πολωνία μπορούν να κάνουν χρήση των online προπαραγγελιών για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper και το νέο MINI Countryman στο πλαίσιο του νέου μοντέλου πωλήσεων.