Vivre le mouvement dans la rue

Τα μυστικά του Audi e-tron GT

 

  H Audi αποκάλυψε στο παγκόσμιο κοινό το etron GT, το νέο της ηλεκτρικό Gran Turismo, σε μία σαφή δήλωση ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να έχει
σπορ χαρακτήρα και να δημιουργεί έντονες συγκινήσεις. Με εντυπωσιακό,
Inspiré par
designle
τετράθυρο κουπέ με το έντονα αεροδυναμικό αμάξωμα ξεκινά την εμπορική του
καριέρα την άνοιξη, με δύο εκδόσεις να κυκλοφορούν ταυτόχρονα: το
etron GT quattro et le RS etron GT. Και τα δύο
είναι ισχυρά, γρήγορα και δυναμικά, ενώ κινούνται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. 

 

  Το ηλεκτρικό Gran Turismo είναι ένα σπορ αυτοκίνητο με εξαιρετικό δυναμικό
χειρισμό. Ανάλογα με το μοντέλο, η ισχύς των ηλεκτροκινητήρων είναι 350
kW (476 PS) ή 440 kW (598 PS), επιτρέποντας δυναμικές εκτοξεύσεις τόσο από στάση όσο
και εν κινήσει. Η αυτονομία φτάνει τα 488 χιλιόμετρα (κατά
WLTP), χάρη στην ισχυρή μπαταρία με την καθαρή χωρητικότητα
των 86
kWh. Η
τεχνολογία 800
Volt επιτρέπει γρήγορη φόρτιση DC με ισχύ έως 270 kW. Η ανάρτηση ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στη δυναμική
συμπεριφορά και την άνεση, χάρη σε τεχνολογίες όπως το
Audi conduire select, η τετραδιεύθυνση, η ελεγχόμενη απόσβεση, η αερανάρτηση
τριών θαλάμων, η ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς και το ελεγχόμενο
μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. 

 

 

Τα κυριότερα
χαρακτηριστικά του
Audi etron GT à l'adresse bullet points:

 


Φιλοσοφία

  • Le site Gran Turismo του μέλλοντος: τετράθυρο κουπέ με δυναμικό design, ισχυρό ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, φιλικό στην
    καθημερινή χρήση, χωρίς άγχος αυτονομίας στα ταξείδια
  • Έκδοση
    RS etron GT ως κορυφαία έκδοση ηλεκτροκίνησης στην Audi et le Audi Sport
  • Η νέα ναυαρχίδα της μάρκας με φουτουριστικό design

 


 

Design externe

  • Ο σπορ χαρακτήρας και η άνεση συναντούν την αειφορία
  • Σπορ αναλογίες: μεγάλοι τροχοί, φαρδύ μετατρόχιο, επίπεδη
    σιλουέτα, μακρύ μεταξόνιο
  • Η σχεδιαστική φόρμα αντικατοπτρίζει τον υψηλό βαθμό
    ενεργειακής απόδοσης
  • Χαμηλό ανεστραμμένο Cadre unique στο χρώμα του αμαξώματος× εξαιρετικά διακριτικές κυψέλες quattro× επίπεδη γυάλινη καμπίνα επιβατών με κεκλιμένη οροφή·
    πίσω άκρο με έντονες εσοχές
  • Αεροδυναμικό, με πολύ χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,24, για μεγάλο βαθμό
    ενεργειακής απόδοσης και μεγάλη αυτονομία
    × κινούμενες είσοδοι αέρα για φρένα και ψυγείο, πίσω αεροτομή σε πολλαπλά στάδια× κλειστό κάτω μέρος αμαξώματος, ευρύτατος διαχύτης
  • Υψηλή ακαμψία θάλαμου επιβατών και ασφάλεια πρόσκρουσης
    χάρη στον χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής και στο ενισχυμένο περίβλημα
    μπαταρίας με αλουμινένιο εξωτερικό
  • Μήκος: 4,99 μέτρα, πλάτος: 1,96 μέτρα, ύψος: μόλις 1,41
    μέτρα, χώρος αποσκευών με όγκο 405 λίτρα στο πίσω μέρος

 


 

Προβολείς και φώτα

  • Le site projecteurs LED Matrix διαθέσιμοι στάνταρ (RS etron GT) ή προαιρετικά (etron GT quattro)
  • Οι προβολείς Matrix LED par φως Audi laser διατίθενται προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα
  • Πίσω φώτα με φωτεινή οριζόντια δέσμη× δυναμικά φλας και λειτουργία  coming home/leaving home σε συνδυασμό με προβολείς κορυφαίας ποιότητας

 


 

Εσωτερική σχεδίαση

  • Πίνακας οργάνων προσανατολισμένος στον οδηγό και «monoposto» χαρακτήρας
  • Χαμηλή θέση καθίσματος οδηγού και ευρεία κεντρική
    κονσόλα. Τα πίσω καθίσματα φιλοξενούν με άνεση ενήλικες
  • Η αειφορία εμφανής στο εσωτερικό: επενδύσεις χωρίς δέρμα,
    ταπετσαρία με υψηλό ποσοστό ανακυκλωμένου υλικού
  • Πολλαπλά σχεδιαστικά πακέτα, μοντέλο RS με επιπλέον σπορ λεπτομέρειες εξοπλισμού

 


 

Technologie και δυναμικά
χαρακτηριστικά

  • Ηλεκτρική τετρακίνηση με έναν μόνιμα 
    διεγερμένο «σύγχρονο» ηλεκτροκινητήρα (
    PSM) σε κάθε άξονα× μετάδοση δύο σχέσεων στον πίσω άξονα
  • Les Audi etron GT quattro έχει συνολική ισχύ 350 kW (476 PS) και ροπή 630 Nm, ενώ το RS etron GT έχει ισχύ 440 kW (598 PS) και 830 Nm ροπής× το σύστημα ελέγχου εκκίνησης παρέχει ισχύ 390 kW (530 PS) ή 475 kW (646 PS)  αντίστοιχα, για
    μέγιστο 2,5 δευτερολέπτων
  • 0–100 χλμ./ώρα σε 4,1 ή 3,3 δευτερόλεπτα (RS), τελική ταχύτητα 245 χλμ./ώρα ή 250 χλμ./ώρα (RS)
  • Ευφυής έλεγχος κίνησης και ανάκτησης ενέργειας, ανάκτηση
    από τα φρένα έως 265
    kW

 


 

Διαχείριση μπαταρίας και θερμότητας

  • Μπαταρία ιόντων λιθίου με καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα
    86
    kWh (μεικτή 93 kWh) και επίπεδο τάσης 800 Volt× 396 στοιχεία σε 33 modules
  • Η Chargement AC με ισχύ 11 kW ως στάνταρ και με 22 kW θα είναι σύντομα διαθέσιμη μετά την κυκλοφορία στην
    αγορά.
    Φόρτιση DC με έξοδο έως 270 kW ως στάνταρ
  • Αυτονομία άνω των 488 χλμ. με μία φόρτιση (Audi etron GT quattro, κατά WLTP)× πολύ σύντομοι χρόνοι φόρτισης: μόλις πέντε λεπτά για απόσταση περίπου 100
    χλμ.
  • Εξελιγμένη θερμική διαχείριση με τέσσερα κυκλώματα ψύξης,
    αποτελεσματική
    αντλία θερμότητας στάνταρ× προετοιμασία για γρήγορη φόρτιση DC sur la route

 


 

Poste

  • Χαμηλό κέντρο βάρους και εξαιρετική κατανομή φορτίων χάρη
    στη θέση της μπαταρίας και τη διάταξη των ηλεκτροκινητήρων
  • Στάνταρ: ελεγχόμενη απόσβεση, μπλοκέ πίσω διαφορικό,
    σύστημα δυναμικού χειρισμού
    Audi conduire select
  • Προαιρετικά (στάνταρ στο RS): ελεγχόμενο μπλοκέ πίσω διαφορικό και προσαρμοζόμενη αερανάρτηση τριών θαλάμων
  • Προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα: τετραδιεύθυνση
  • Δισκόπλακες με επίστρωση καρβιδίου βολφραμίου προαιρετικά
    (στάνταρ στο μοντέλο
    RS)
  • Δισκόφρενα κατασκευασμένα από κεραμικά από ανθρακονήματα
    προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα
  • Αεροδυναμικές ζάντες 19 – 21 ιντσών. Ζάντες 20 και 21
    ιντσών με ειδικές εισόδους αέρα

 


 

Συστήματα υποβοήθησης οδηγού

  • Συστήματα ασφαλείας Audi pre sense ως στάνταρ× προαιρετικά διατίθενται τα πακέτα “Tour", "Ville" et "Parc"× adaptive cruise assist και (remote) park assist plus επίσης διαθέσιμα

 


 

Σπορ ήχος etron

  • Ο τυπικός ήχος AVAS είναι ήδη πιο ηχηρός από ό, τι απαιτείται νόμιμα
  • Προαιρετικός σπορ ήχος etron για επιπλέον εξωτερικό και εσωτερικό ήχο, ανάλογα με τη
    ρύθμιση στο
    Audi conduire select

 


 

Χειρισμός ελέγχου και οθόνες

 


 

Infotainment et Audi connect

 


 

Εργοστάσιο κατασκευής

  • Παραγωγή του etron GT sur Audi Böllinger Höfe στις εγκαταστάσεις του Neckarsulm, ως συνδυασμός έξυπνης εργοστασιακής τεχνολογίας και
    χειροτεχνίας
  • Παραγωγή ουδέτερη από άνθρακα, με χρήση οικολογικού
    ηλεκτρισμού και βιοαερίου
  • Ανεξάρτητο, καινοτόμο body shop, κοινή γραμμή συναρμολόγησης με το Audi R8

 

Τέλος, παραθέτουμε μερικά τεχνικά slides