Η Audi a annoncé une "révolution électrique", qui
est rapidement mis en œuvre. Elle est présente au salon de l'automobile de Shanghai,
qui vient d'ouvrir ses portes, un original, le Audi A6 e–tron concept. Il s'agit d'un véhicule de luxe entièrement électrique Sportback,
un précurseur d'une gamme innovante de voitures de série entièrement électriques. Peut-être
Plus important encore, il présente également les "Premium Plate-forme Électrique" ή EPI en bref, la nouvelle plateforme technologique de la marque pour les
l'électrification. Une architecture entièrement nouvelle, qui servira de base à l'élaboration d'une stratégie de développement durable, sera mise en place.
pour ses modèles électriques Audi à l'avenir. Démarrage
à la fin de l'année 2022, les premières voitures électriques de série dans l'Union européenne. C segment - plus tard et en B - sera "construit" en EPI. Parmi ces modèles, deux modèles électriques SUV avec une garde au sol élevée et une
avec une hauteur de conduite plus basse et plus de sports ADNtels que le
à venir Audi A6 e–tron.
A Audi ALe modèle 6 a une histoire glorieuse dans la gamme de la marque.
De 1968, date de son lancement, à 1994, il était connu sous le nom de Audi 100. Au départ, les Berline, alors le Avant à l'adresse wagon la carrosserie, puis la
aventureux allroadavec
Le site Sportback - les
qui a été présentée comme la A7 - pour compléter la gamme. Une version entièrement hybride
sorti en 2011, a été un précurseur de l'actuelle Audi A6 TFSIe, qui a fait ses débuts en 2019, avec des fiche–en système d'entraînement hybride et autonomie électrique
jusqu'à 91 km (WLTP).
Contrairement à la
dernier, le concept de Audi A6 e–tron exposée à Shanghai est basée exclusivement sur la
l'électricité, sur la base de la future plateforme EPI développé sous la direction de Audi. Dans le même temps, il représente également une toute nouvelle approche de la gestion des ressources humaines.
La seule chose qu'elle a en commun avec l'actuelle A6, c'est le design.
ses dimensions. La carrosserie mesure 4,96 mètres de long, 1,96 mètre de large et 1,96 mètre de haut.
1,44 mètre est conçu comme un Sportback et ses lignes sont un reflet évident de la
le langage de conception actuel de la Audi.
Το εξωτερικό του Audi A6 e–tron concept δίνει μία σαφή ιδέα
για τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής της Audi και παρέχει ξεκάθαρες ενδείξεις για το πόσο δυναμική και
κομψή θα είναι η ηλεκτροκίνητη κατηγορία πολυτελείας, από τη μάρκα με τα
τέσσερα δαχτυλίδια. Το Α6 πάντα διακρινόταν για την αεροδυναμική του. Το Audi A6 e–tron concept, με αεροδυναμικό συντελεστή Cd μόλις 0,22, προϊδεάζει δυναμικά τόσο για τον
προσανατολισμό του μοντέλου σε θέματα επιδόσεων όσο και για τον υψηλό βαθμό ενεργειακής
απόδοσης. Το πρωτότυπο μοιάζει να έχει σμιλευθεί σε αεροδυναμική σήραγγα, από
ένα ενιαίο κομμάτι μετάλλου.
Από την πλευρά
της, η τεχνολογία EPI volonté
διασφαλίσει ότι αυτό που υπονοούν οι γραμμές του αυτοκινήτου μεταφράζεται
πραγματικά σε δυναμική οδήγηση, επιδόσεις και καθημερινή χρηστικότητα, που
καθιστούν το μοντέλο ιδανικό ως πρώτο αυτοκίνητο για τον ιδιοκτήτη. Αυτό
επιβεβαιώνουν τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τα οποία ανάλογα με το
επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης και την έκδοση του μοντέλου, ένα Audi A6 e–tron αναμένεται να έχει αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων (με
βάση το πρότυπο WLTP) και – τα πιο ισχυρά μέλη της γκάμας – να επιταχύνουν από 0 έως 100
χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα.
Ειδικά για το
πρωτότυπο, η Audi χρησιμοποιεί το “Heliosilver”, ένα ειδικά κατασκευασμένο χρώμα με έντονη “techno” οπτική
εντύπωση, που μοιάζει να βγήκε από ένα φουτουριστικό εργαστήριο χημείας και το
οποίο με τη σειρά του προσθέτει αισθητική λάμψη και λειτουργικότητα στο Audi A6 e–tron. Το χρώμα χαρίζει τρισδιάστατο εφέ βάθους, το οποίο
είναι ιδιαίτερα ορατό στην περιοχή γύρω από τους θόλους των τροχών quattro. Στο μπροστινό μέρος, η μάσκα Cadre unique, επίσης βαμμένη στο Heliosilver, σχηματίζει μια εντυπωσιακή αντίθεση με το βαθύ ματ
μαύρο χρώμα του σκελετού. Αυτή η έντονη αντίθεση τονίζει επίσης τις οριζόντια
προσανατολισμένες γραμμές στα πλαϊνά πάνελ του οχήματος, που υποδεικνύουν έντονα
και τον χώρο που φιλοξενείται η μπαταρία, η ενεργειακή καρδιά του μοντέλου.
Στα φωτιστικά
σώματα, η τεχνολογία Numérique Matrix LED περνάει σε ανώτερο
επίπεδο, με χρήση ψηφιακής τεχνολογίας OLED, με τους προβολείς να προβάλλουν βίντεο παιχνίδι εξελιγμένο
από την ίδια την Audi σε τοίχο μπροστά από
το όχημα, όταν αυτό είναι σταθμευμένο.
Δύο
ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 350 kW (476 PS) και ροπής 800 Nm, σε συνδυασμό με τεχνολογία 800 Volt που επιτρέπει φόρτιση με έως και 270 kW, επιτρέπει ανεφοδιασμό με ενέργεια σε χρονική διάρκεια που
πλέον προσομοιάζει αντίστοιχη συμβατικών αυτοκινήτων: μόνο 10 λεπτά της ώρας αρκούν,
για τη φόρτιση μιας άδειας μπαταρίας με ενέργεια αρκετή για αυτονομία πάνω από
300 χιλιόμετρα, ενώ σε λιγότερο από 25 λεπτά, η 100 kWh μπαταρία του Audi A6 e–tron μπορεί να φορτιστεί από το 5% στο 80% της χωρητικότητάς
de.
Le site Audi A6 e–tron concept παρουσιάζεται στη Σαγκάη, χωρίς η εταιρεία να αποκαλύπτει
ακόμα ακριβείς λεπτομέρειες για τη χρονική στιγμή που το πρωτότυπο θα βγει στην
παραγωγή.