Vivre le mouvement dans la rue

Ce qui fait de la nouvelle AMG GT Black Series un modèle haut de gamme

Η σειρά Black Series, εκπροσωπεί τις κορυφαίες δημιουργίες της Mercedes-AMG. Η GT Black Series, αποτελεί το 6ο και ισχυρότερο μέλος της οικογένειας. Η νέα GT Black Series, έχοντας πάρει μία πληθώρα στοιχείων απο την AMG GT3 και GT4, έρχεται για να βάλει το κερασάκι στη τούρτα της οικογένειας GT της Mercedes.

H σειρά GT, δημιουργήθηκε απο τη Mercedes ως εναλλακτική επιλογή στην “προφανή” 911, αλλά και την “διαφορετική” Vantage. Έχοντας κρατήσει ως βασικό στοιχείο απο την SLS την εγκάρσια κεντρική τοποθέτηση του κινητήρα, με το εντυπωσιακό μακρύ καπό, η Mercedes δημιούργησε ένα κομψό, ταχύ, άνετο και ικανό για κάθε είδους χρήση GT αυτοκίνητο.

Η οικογένεια της AMG GT, ξεκίνησε απο τις GT και GT S, με τις GT Roadster και GTC (μια ισχυρότερη έκδοση, που αντικατέστησε στη πορεία την αρχική Roadster). Για τους πιο “ανήσυχους” οδηγούς, δημιούργησε τη “Beast of the Green Hell” GT R και στη συνέχεια την ακόμη πιο track focused, GT R Pro.

Όπως και στην SLS, έτσι και στη GT, μία έκδοση Black Series, είναι αυτή που θα ρίξει την αυλαία, ως η τελευταία έκδοση αυτού του μοντέλου. Και η GT Black Series, είναι η τέλεια αυλαία, για ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο, όπως η AMG GT. Στη GT Black Series, το μεγαλύτερο μέρος των ικανοτήτων της, προέρχεται απο δύο βασικά στοιχεία, το κινητήρα και την αεροδυναμική της.

Οι διάφορες εκδοχές του 4λιτρου V8

Ο σχεδιασμός του V8 κινητήρα, δίνει στους μηχανικούς ένα μεγάλο πλεονέκτημα, τη κλίση της περιεχόμενης γωνίας μεταξύ των δύο μερών του. Αυτό το σχεδιαστικό χαρακτηριστικό απο μόνο του, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις επιδόσεις του κινητήρα. Οι δύο πιο συνηθισμένες εκδοχές είναι η “cross plane” με γωνία των κομβίων του κινητήρα να είναι 90 μοιρών και η “flat plane” με γωνία των κομβίων του κινητήρα να είναι 180 μοιρών.

Η ονομασία “cross plane” προέρχεται απο το νοητό σταυρό που δημιουργείται αν προεκτείνουμε θεωρητικά τις γραμμές απο την ορθή γωνία που δημιουργείται. Η AMG, τοποθέτησε στο εσωτερικό του V8, τη μεριά της εξάτμισης, έχοντας δημιουργήσει τη διάταξη “Hot V” στην οποία τα δύο turbo βρίσκονται ανάμεσα στις δύο σειρές κυλίνδρων. Αυτό, αυξάνει την απόκριση του γκαζιού και την ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ δίνει στις AMG τον μοναδικό τους ήχο.

Ομοιόμορφα κατανεμημένος παλμός εξάτμισης

Ένας διαφορετικός τρόπος αύξησης της δύναμης που είναι σε θέση να παράξει ένας κινητήρας, είναι η χρήση του “flat plane” σχεδιασμού, όπου η γωνία των κομβίων του V είναι 180 μοίρες. Σε αυτή τη διάταξη, η ανάφλεξη γίνεται εναλλάξ μεταξύ των δύο σειρών κυλίνδρων, στην GT Black Series είναι 1-8-2-7-4-5-3-6, γεγονός που δημιουργεί ομοιόμορφη κατανομή στο παλμό της εξάτμισης, αλλά και στην εισαγωγή, γεγονός που αυξάνει τόσο την απόδοση του κινητήρα σε ιπποδύναμη και ροπή, αλλά και μειώνει σημαντικά το χρόνο της απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού.

Ο ισχυρότερος V8 που δημιούργησε ποτέ η AMG

Μπορεί ο νέος κινητήρας της GT Black Series να βασίζεται στον 4.0 V8 BiTurbo, με ξηρό κάρτερ, ωστόσο λόγω των εκτενών διαφοροποιήσεων που έχουν γίνει, απέκτησε δική του κωδική ονομασία, M178 LS2. Με νέους εκκεντροφόρους και σύστημα εξάτμισης, καταφέρνει να αποδόσει 730 ίππους στο φάσμα 6700-6900 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στο εντυπωσιακά μεγάλο φάσμα 2000-6000 σ.α.λ. .

Και τα δύο twin-scroll turbo της GT Black Series, είναι ίδια με αυτά που τοποθετούνται στην AMG GT 4-door, με ρουλεμάν μειωμένης τριβής, γεγονός που βελτιώνει ακόμα περισσότερο την απόκριση στο γκάζι. Ωστόσο, στη GT Black Series, τα turbo έχουν μεγαλύτερες φτερωτές, οι οποίες τους δίνουν τη δυνατότητα να δώσουν μέχρι και 1100 κιλά αέρα / ώρα (900 στη GT R). Με τα μεγαλύτερα intercooler, η Mercedes διασφαλίζει πως η θερμοκρασία στην εισαγωγή, θα είναι η μικρότερη δυνατή. Τέλος, όπως όλες οι Black Series, το έμβλημα του κινητήρα που δείχνει ποιος τεχνικός τον συναρμολόγησε, είναι σε μαύρο αντί ασημί χρώμα.

Απο τα 0 στα 200, σε κάτω απο 9 δευτερόλεπτα

Τι κάνει λοιπόν αυτός ο νέος, διαφορετικός κινητήρας για τη GT Black Series ; Της προσδίδει ένα μοναδικό χαρακτήρα, όχι μόνο σε αριθμούς και απόκριση, αλλά και σε ήχο, μιας και έχει μία δική του, ξεχωριστή χροιά. Στο κομμάτι των αριθμών ωστόσο, το sprint 0-100 γίνεται σε 3.2 δευτερόλεπτα, το 0-200 σε κάτω απο 9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα, ανέρχεται στα 325 χιλιόμετρα / ώρα.

Ενισχυμένο και ταχύτερο το AMG Speedshift 7G

Όπως σε όλα τα μοντέλα της οικογένειας GT, έτσι και στην GT Black Series, το 7ρι διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο της είναι τοποθετημένο μπροστά απο το πίσω άξονα για ιδανική κατανομή βάρους. Εδώ ωστόσο, έχει ενισχυθεί προκειμένου να μπορεί να διαχειριστεί με άνεση τα 800Nm της GT Black Series, με ταχύτερο χρόνο απόκρισης αλλά και μειωμένο χρόνο στις αλλαγές.

Πιο εντυπωσιακή πλέον, είναι και η λειτουργία “Race Start” (η ονομασία της Mercedes για το launch control), το οποίο επιτρέπει πιο υψηλές στροφές, έχει μεγαλύτερη ευαισθησία στην αναγνώριση της απώλειας ή μη της πρόσφυσης. Στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής πρόσφυσης, συμβάλουν και τα Pilot Cup 2 R της Michelin.

Το torque tube, ο θάλαμος μέσα στον οποίο βρίσκεται ο άξονας μετάδοσης απο το κινητήρα στο κιβώτιο (ο οποίος είναι κατασκευασμένος απο ανθρακονήματα), είναι κατασκευασμένος απο ανθρακόνημα αντί αλουμινίου, όπως είναι στις υπόλοιπες GT, γεγονός που μειώνει το βάρος κατά 14 κιλά.

Εξελιγμένη αεροδυναμική για εντυπωσιακά υψηλές οδηγικές επιδόσεις

Η εξελιγμένη αεροδυναμική, ακολουθώντας πάντα τη φιλοσοφία “form follows function” (ο σχεδιασμός ακολουθεί τη λειτουργικότητα), παίζει σημαντικό ρόλο τόσο στη σταθερότητα του αυτοκινήτου σε μεγάλη ταχύτητα, όσο και στη δυνατότητα του να στρίβει με το καλύτερο δυνατό τρόπο.

Στο κομμάτι της αεροδυναμικής, η σχέση της GT Black Series είναι άμεσα διακριτά πιο έντονη, με τις AMG GT3 και GT4, εν συγκρίσει με τις πιο “ήπιες” GT R και GT R Pro. Η αρχή, γίνεται απο τη νέα μεγαλύτερη εμπρός γρύλια, πίσω απο την οποία βρίσκεται το ψυγείο, το οποίο είναι αυτούσια παρμένο απο την GT3. Το κεντρικό κομμάτι, διοχετεύει τον αέρα στο ψυγείο, ο οποίο μετά απομακρύνεται απο απο τους δύο μεγάλους αεραγωγούς του χώρου του κινητήρα, δεξιά και αριστερά. Στις άκρες τις, έχει τις λεγόμενες “air curtinew” που κατευθύνουν ένα μέρος του αέρα προς τα φρένα για τη ψύξη τους, ενώ ένα μικρό κομμάτι, διαφεύγει απο το πλάι, παράγοντας κάθετο αεροδυναμικό φορτίο.

Το εμπρός splitter της GT Black Series, είναι μηχανικά ρυθμιζόμενο, σε δύο θέσεις : Street και Race. Στο εμπρος μέρος, κάτω απο το προφυλακτήρα, υπάρχουν δύο μοχλοί απασφάλισης, τους οποίους ο οδηγός ανοίγει, μετακινεί το splitter στην επιθυμητή θέση και στη συνέχεια τους ξαναπιέζει στην αρχική του θέση, κλειδώνοντας το στην επιθυμητή ρύθμιση. Όταν το splitter είναι ανοιγμένο στη θέση Race, όσο αυξάνεται η ταχύτητα του αυτοκινήτου, τόσο πιο αποδοτικό είναι, καθώς παράγει και αυτό όλο και μεγαλύτερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο, γεγονός που βοηθά σημαντικά στη σταθερότητα του εμπρός μέρους, είτε το αυτοκίνητο κινείται με μεγάλη ταχύτητα σε ευθεία, είτε παίρνει μία στροφή. Στη σταθερότητα και τη διαχείριση της εμπρός ροής αέρα, συμβάλλουν τέλος και τα cannards στο πλάι κάθε μεριάς του προφυλακτήρα.

Οι αεραγωγοί του καπό και των εμπρός φτερών

Άλλο ένα στοιχείο προερχόμενο απο τις αγωνιστικές “αδερφές” της GT Black Series, είναι το εμπρός καπό, το οποίο έχει δύο μεγάλους αεραγωγούς, οι οποίοι απομακρύνουν το θερμό αέρα απο το χώρο του κινητήρα, κατευθύνοντας τον προς το πλάι, πριν τις πρώτες κολώνες. Πριν τον αεραγωγό, υπάρχει και ένα μικρό lip, το οποίο φροντίζει ο “καθαρός” αέρας που έρχεται, να περνά απο πάνω, προς την οροφή, για καλύτερα αεροδυναμικά αποτελέσματα. Επίσης, τα φτερά έχουν στο πάνω μέρος τους 6 οπές απο τις οποίες φεύγει ο αέρας που συσσωρεύεται στους εμπρός θόλους, για να μειώνεται το φαινόμενο άντοσης που δημιουργείτε. Τέλος, τα νέα side sills, συμβάλλουν και αυτά σημαντικά, στη διαχείριση της ροής του αέρα που περνά απο το πλάι του αυτοκινήτου.

To aerofoil concept 2 σταδίων του πίσω μέρους

Εξίσσου εντυπωσιακό με το εμπρός μέρος, είναι και το πίσω μέρος, όπου μεγάλη βάση έχει δοθεί στη διεξοδική μελέτη και ανάλυση κάθε επιμέρους στοιχείου του, για το μέγιστο δυνατό αεροδυναμικό αποτέλεσμα. Στο κάτω μέρος, ο διαχύτης της GT Black Series παραπέμπει έντονα σε διαχύτη αγωνιστικού και λιγότερο αυτοκινήτου δρόμου. Στις άκρες του, υπάρχει 2 οπές, για την απομάκρυνση του αέρα απο τους πίσω θόλους, ενώ στη GT Black Series, το σύστημα εξάτμισης, καταλήγει σε 4 στρογγυλές απολήξεις. Στο μεσαίο κομμάτι, παραμένει η οπή που ξέραμε απο τη GT R και τη GT R Pro. Το “party trick” της GT Black Series ωστόσο, είναι η πίσω αεροτομή, 2 επιπέδων.

Η πίσω αεροτομή, είναι το προαναφερθέν “2 Stage Rear Aerofoil Concept”. H βασική ιδέα της AMG, ήταν να τοποθετήσει μία στενή αεροτομή χαμηλά, η οποία διαχειρίζεται τη ροή του αέρα που προέρχεται απο την οροφή και κινείται προς τα πίσω, ακολουθώντας τη ροή του σχήματος του αυτοκινήτου, ενώ η πάνω, κατα πολύ μεγαλύτερα, αεροτομή, θα διαχειρίζεται τη ροή του αέρα που έρχεται ακριβώς πάνω απο το αυτοκίνητο. Η κάτω αεροτομή, είναι μηχανικά ρυθμιζόμενη στη κλίση της, σε 3 θέσεις. Η πάνω, είναι σταθερή ως προς το κλίση της, ωστόσο το blade που βρίσκεται πίσω στο κέντρο της, είναι υδραυλικά ρυθμιζόμενο σε κλίση, με μέγιστη κλίση 20 μοίρες.

Το ενεργό κομμάτι της πάνω αεροτομής κινείται ανάλογα την επιλογή που έχει γίνει απο τις 4 εκάστοτε ρυθμίσεις (Basic, Advanced, Pro, Master) στο σύστημα AMG Dynamics. Κατά την επιτάχυνση, αναδιπλώνει πλήρως για να μειώσει το παραγώμενο αεροδυναμικό φορτίο. Κατά την επιβράδυνση ή κατά τη κίνηση του τιμονιού, μόλις διεσθανθεί οτι το αυτοκίνητο αρχίζει να στρίβει, αρχίζει να ανασηκώνεται, ανάλογα με το πόσο αεροδυναμικό φορτίο χρειάζεται να παράγει. Για παράδειγμα, στην επιλογή Master, παραμένει πλήρως ανασηκωμένη μέχρι τα 250 χιλιόμετρα / ώρα. Μετά τα 250, αναδιπλώνει πλήρως, ενώ αν το αυτοκίνητο αρχίζει να στρίβει, να επιβραδύνει ή απλά να κινείται κάτω απο τα 250, ανασηκώνεται και πάλι, σε γωνία 20 μοιρών. Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα ανύψωσης ή αναδίπλωσης της χειροκίνητα, απο ένα κουμπί στη κεντρική κονσόλα. Αξίζει να αναφέρουμε, οτι το παραγώμενο αεροδυναμικό φορτίο απο την αεροτομή είναι τόσο μεγάλο, που κάτω απο το πίσω κομμάτι της βάσης της, υπάρχουν μεταλλικές βάσεις στο χώρο αποσκευών που είναι βιδωμένες απευθείας στο πλαίσιο, οι οποίες απορροφούν το φορτίο που παράγει η αεροτομή, εφαρμόζοντας το απευθείας στο πλαίσιο.

Σχεδόν πλήρως καλυμένο το underbody της GT Black Series

H εκτενής δουλειά στο κομμάτι της αεροδυναμικής της GT Black Series, συνεχίζει και κάτω απο το αυτοκίνητο. Σχεδόν όλο το κάτω μέρος της, ειναι καλυμμένο με panel τα οποία φέρουν κάποια πτερύγια, με σκοπό τη κατεύθυνση (και επιτάχυνση) της ροής του αέρα προς το πίσω διαχύτη, αυξάνοντας το παραγώμενο αεροδυναμικό φορτίο, το οποίο ανέρχεται στα 400 κιλά, σε ταχύτητα 250 χιλιομέτρων / ώρα. Τα ελάχιστα μη καλυμμένα σημεία, παρέμειναν ως έχει, για λόγους ψύξης.

Ελαφρύ και ανθεκτικό, carbon παντού

Η carbon οροφή, το carbon πορτμπαγκαζ, οι carbon αεροτομές, τα λεπτότερα και ελαφρύτερα παράθυρα, αποτελούν όλα μέρος του “intelligent material mix” της AMG, ακολουθώντας τη προσέγγιση του “lightweight construction”. Απο το εμπρός μέρος, όπου το laminated εμπρός παρμπριζ είναι ανθεκτικό, αλλά ελαφρύ, το carbon “υπο-πλαίσιο/βάση” του κιβωτίου ταχυτήτων, μαζί με μία πληθώρα ακόμα μερών, κατασκευασμένων και αυτών απο carbon, κάνουν το συνολικό αυτοκίνητο, ελαφρύ και άκαμπτο.

Ακόμη και το σύστημα πέδησης, με τις μαύρες δαγκάνες και τα λευκά γράμματα, αποτελούν και αυτά μέρος ενός ελαφρύτερου αλλά συνάμα ισχυρότερου συστήματος κεραμικών φρένων. Στη GT Black Series, έχουν χρησιμοποιηθεί τακάκια και δισκόπλακες με διαφορετική σύσταση, που τα κάνει πιο ανθεκτικά στη θερμότητα, χωρίς να υπάρχει brake fade, ενώ το σύστημα ψύξης του, διασφαλίζει την μέγιστη δύναμη πέδησης, ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες οδήγησης.

Coil-over ανάρτηση, με ηλεκτροροϊκά αμορτισέρ

Η ανάρτηση της GT Black Series, φέρει διπλά ψαλίδια, με όλα τα μέρη της να είναι κατασκευασμένα απο forged αλουμίνιο, γεγονός που τα κάνει ανθεκτικά, αλλά ελαφριά, με σκοπό τη μείωση της μη αναρτώμενης μάζας. Τα spherical ρουλεμάν, στα άνω και κάτω ψαλίδια της πίσω ανάρτησης, τεχνολογία απευθείας προερχόμενη απο το motorsport, σημαίνει μηδενικά περιθώρια “παιχνιδιού”, γεγονός που κρατά σταθερή τη γεωμετρία της ανάρτησης, ακόμα και όταν αυτή δέχεται έντονα φορτία.

Όπως και στη GT R, έτσι και στη GT Black Series, η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, με τα ελατήρια να μπορούν επίσης να ρυθμιστούν. Το AMG Ride Control, προσαρμόζει απο τη μεριά του διαρκώς τη σκληρότητα του εκάστοτε αμορτισέρ, με το ηλεκτροροϊκης τεχνολογίας υγρό των αμορτισέρ, το οποίο καθορίζει το ρυθμό συμπίεσης (αλλά και το περιθώριο αυτού) και απαναφοράς του αμορτισέρ, ανάλογα την εκάστοτε επιφάνεια που κινείται η GT Black Series.

Η ανάρτηση, έχει τρία επίπεδα ρύθμισης : Comfort, Sport και Sport Plus. Τα πρώτα δύο, είναι για χρήση σε δρόμο, η ρύθμιση για χρήση σε πίστα. Το μεγάλο πλεονέκτημα της GT Black Series, είναι οτι έχει τη δυνατότητα να αντιληφθεί τη κατάσταση της πίστας στην οποία κινείται το αυτοκίνητο και ρυθμίζει ανάλογα τα αμορτισέρ. Αυτό σημαίνει πως είτε η GT Black Series κινείται σε μία πίστα προδιαγραφών Grand Prix, όπως το Hockenheim, είτε σε μία όπως το Nurburgring, θα μπορεί πάντα να προσαρμοστεί με το καλύτερο δυνατό τρόπο.

Χρήση carbon στην ανάρτηση και ειδικά ελαστικά για τη GT Black Series

Ο εμπρός άξονας, φέρει torsion bar κατασκευασμένο απο carbon, με 3 θέσεις ρύθμισης. Η “κεντρική” θέση είναι μία ισορροπία μεταξύ σκληρού και μαλακού. Αν ο οδηγός χρησιμοποιήσει τη “κοντή θέση”, γίνεται σκληρότερο, ενώ στη “μακριά θέση”, μαλακότερο. Στο πίσω μέρος της GT Black Series, υπάρχει και εκεί ένα carbon shear panel, το οποίο φροντίζει για τη στρεπτική ακαμψία και σωστή πληροφόρηση του πίσω μέρους. Τέλος, οι βάσεις κινητήρα και κιβωτίου, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενης σκληρότητας, την οποία παρακολουθεί και προσαρμόζει αυτόματα, ένα σύστημα αισθητήρων.

Επιπλέον, η Michelin δημιούργησε ένα μείγμα ελαστικού, ειδικά για τη GT Black Series. Απο το εργοστάσιο, η GT Black Series φέρει τα Pilot Sport Cup 2 R με τη μαλακή γόμα (ΜΟ1Α), ενώ υπάρχει και μία επιλογή σκληρότερης γόμας (ΜΟ2), για χρήση σε πίστα και υψηλές θερμοκρασίες. Τα ελαστικά της GT Black Series, είναι διαστάσεων 285/35 ΖΡ 19 εμπρός και 335/30 ZR 20 πίσω.

Σύστημα πρόσφυσης 9 σταδίων

Το σύστημα AMG Traction Control, έχει 3 βασικές ρυθμίσεις (On, Sport, Off). Στη ρύθμιση ESP Off ωστόσο, ο οδηγός επιλέγει πόσο “OFF” είναι το σύστημα. Χωρίς τη παραμικρή παρέμβαση του ESP, παραμόνο του Traction Control, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει στις εκάστοτε ανάγκες το πόσο απώλεια πρόσφυσης θα επιτρέπει το σύστημα.

Για παράδειγμα, η θέση 1 επιτρέπει σχεδόν μηδενική απώλεια πρόσφυσης, ενώ η θέση 9 επιτρέπει απεριόριστη. Αν επιλέξουμε τη ρύθμιση 7 πχ, κατά την έξοδο μας απο μία στροφή, το σύστημα θα επιτρέψει στους τροχούς να σπινιάρουν μέχρι το συγκεκριμένο όριο που υπολογίζει ο αλγόριθμος του συστήματος και θα το διατηρήσει μέχρι αυτή τη τιμή.

Ο διακόπτης του συστήματος είναι τοποθετημένος στο κέντρο προκειμένου να είναι εύκολα προσβάσιμος στον οδηγό, ενώ είναι επαρκώς μεγάλος προκειμένου να μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί και με γάντια. Η επιλεγμένη ρύθμιση φαίνεται απο τις λυχνίες γύρω απο το περιστρεφόμενο διακόπτη, αλλά και απο τη σχετική ένδιεξη στο πίνακα οργάνων.

Το πορτοκαλί των αντιθέσεων

Στο εσωτερικό της GT Black Series, κυριαρχεί το μάυρο, με τις ραφές και τις λοιπές αντιθέσεις, σε ποροτοκαλί χρώμα. Εκτενή χρήση του δικού της υλικού DYNAMICA (ένα τεχνητό υλικό, παρόμοιο με το Alcantara, αλλά πιο ανθεκτικό στη φθορά) κάνει η Mercedes σε όλο το εσωτερικό, με το δέρμα Nappa να βρίσκεται μόνο στο εξωτερικό κομμάτι των καθισμάτων. Βασικό μέρος του εσωτερικού διάκοσμου είναι το πακέτο “Night Pack” όπου όλες οι αλουμινένιες λεπτομέρειες είναι σε μαύρο χρώμα, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αντικατάστασης του πορτοκαλί χρώματος, με γκρι, για όποιον επιθυμεί κάτι πιο ουδέτερο.

Η V8 κεντρική κονσόλα

Τα 8 πλήκτρα με έγχρωμες mini-οθόνες στη κεντρική κονσόλα, σε σχήμα V, αναπαριστούν τη διάταξη του κινητήρα και τους 8 κυλίνδρους του κινητήρα. Κάθε οθόνη αλλάζει ανάλογα με το τι έχει επιλεγεί, ενώ λειτουργούν τόσο με την αφή, όσο και με το αντίστοιχο κουμπί τους (το ίδιο και για τα αντίστοιχα displays στο τιμόνι). Ετσι, μπορούν να λειτουργήσουν τόσο με, όσο και χωρίς γάντια, με την ίδια ευκολία για τον οδηγό.

Οθόνες με ειδικά AMG γραφήματα & πληροφορίες

Ο πίνακας οργάνων της GT Black Series, αποτελείται απο μία οθόνη 12.3 ιντσών, ενώ του συστήματος infotainment απο μία 10.25 ιντσών. Η οθόνη του πίνακα οργάνων, μπορεί να πάρει μία πληθώρα διατάξεων και να προβάλει δεξιά και αριστερά απο το στροφόμετρο, μία ποικιλία πληροφοριών, την οποία ο οδηγός μπορεί να επιλέξει. Επιπλέον, η GT Black Series παρουσιάζει μερικές απο τις πληροφορίες και με τη μορφή live γραφημάτων.

Ακόμη πιο track-ready, με το πακέτο AMG Track Package

To πακέτο AMG Track Pack, είναι για όσους κατόχους επιθυμούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες της GT Black Series τους. Τι προσφέρει ; Για αρχή, το σημαντικότερο, επιπλέον παθητική ασφάλεια. Και ακόμη περισσότερη στρεπτική ακαμψία.

Το πακέτο αποτελείται απο τα carbon bucket καθίσματα, τις ζώνες 4 σημείων, το bolt-on rollcage τιτανίου και απο ένα πυροσβεστήρα 2kg. Το rollcage, φέρει και 2 ειδικά mounting points, για τις ζώνες .

Το συμπέρασμα

Πιστεύω, οτι η Mercedes ξεπέρασε τον εαυτό της με τη GT Black Series. Και μαζί τις προσδοκίες κάθε φίλου της. Η τεχνολογία και η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η συγκεκριμένη εταιρεία με τα σερί πρωταθλημάτων στη Formula 1, αλλά και μέσα απο την άκρως επιτυχημένη πορεία των AMG GT3 και AMG GT4 στους αγώνες, της έχει δώσει όλα τα στοιχεία που χρειαζόταν για να κατασκευάσει το απόλυτο track weapon. Και σίγουρα, η GT Black Series είναι άξια του ονόματος της.

Τεχνολογία και εφαρμογές, τόσο σε ηλεκτρονικά, όσο σε υλικά και εξαρτήματα, απευθείας απο τα αγωνιστικά. Όχι “σαν του αγωνιστικού”. Το ίδιο ακριβώς με του αγωνιστικού. Στη δική μου αντίληψη, μοιάζει πως η Mercedes έκανε road legal τα αγωνιστικά της, παρά πήρε μία GT και την έκανε “αγωνιστικό με πινακίδες”. Θυμίζει λίγο τη συνταγή της McLaren πρόσφατα, με την 620R και τη συνταγή της Ferrari παλιότερα, με τη 360 Challenge Stradale. Τη φιλοσοφία του “Κάνε το αγωνιστικό, αυτοκίνητο. Οχι το αυτοκίνητο, αγωνιστικό”.

Όπως και να έχει, τη θεωρώ ένα εκπληκτικό δημιούργημα. Αναμένουμε φυσικά, συγκριτικά, δοκιμές, μετρήσεις και το πολυπόθητο Ring Lap, για τα απαραίτητα braging rights. Well done, Mercedes.