Un site
voiture de la catégorie Premium "C", la nouveau DS 4est le point
où le luxe français et la technologie de pointe se rencontrent, avec une combinaison unique de
un design audacieux. Il a été conçu pour les clients à la recherche d'un style particulier,
lignes épurées, intuitivité, technologie et plaisir de conduire. Les
concept spécifique, puisqu'il "marie" les valeurs de l'Union européenne à celles de l'Union européenne. DS, attendue
attirer de nombreux types de clients.
Le choix
de la technologie dans les nouveau DS 4 est spécialement conçu pour se démarquer dans les
quatre domaines importants : L'électromobilité E-TENSE, la connectivité pour un véhicule élégant et efficace.
et numérique, le confort et la tranquillité dynamique, mais aussi les nouveaux éclairages et le nouveau système d'éclairage.
signature DS.
Technologie
E-TENSE : L'avenir de l'électrification
Le premier
et très importante application qui caractérise le nouveau modèle, est l'évolution
d'une nouvelle version de la plate-forme EMP2. Une plateforme - encore une fois - modulaire qui
permet l'utilisation de différents moteurs, avec des caractéristiques fixes de
la sécurité absolue et la mise en évidence des caractéristiques dynamiques de l'appareil. re DS
4 pour lequel a évolué exclusivement.
La nouvelle
de la version plateformelaisser L'EMP2 a permis d'améliorer de nombreuses
tout en "libérant" la conception et l'esthétique de l'espace de travail.
qui a permis aux concepteurs de présenter une forme avec une
des proportions sans précédent.
Architecture
Η nouvelle version
de la plate-forme L'EMP2 a évolué pour atteindre les objectifs suivants
L'équilibre esthétique est un élément essentiel de l'efficacité de la voiture, car il permet d'obtenir les proportions souhaitées et une performance aérodynamique maximale. L'équilibre esthétique
entre la taille des roues et celle de la carrosserie, est unique en son genre.
catégorie de modèles Premium C. L'apparence de la silhouette qui
est à la fois dynamique et pratique, le capot étant particulièrement
et l'augmentation de la hauteur vers l'arrière, pour former une sorte de "boîte".
signature dynamique dans l'apparence de la concernant DS 4.
Réduction
poids
Η nouvelle version
de plateformeς EMP2 permet
l'introduction dans le processus d'assemblage de nouveaux composants fabriqués
en matériaux synthétiques. Ses éléments structurels sont comprimés thermiquement, tandis que les éléments de la structure sont comprimés thermiquement.
με τη χρήση νέων στοιχείων όπως είναι η κεντρική μονάδα του κλιματισμού που
έχει περιορισμένες διαστάσεις, απελευθερώνεται περισσότερος χώρος για
εκμετάλλευση, ως αποθηκευτικός, για τους επιβαίνοντες, ενώ περιορίζεται και το
συνολικό βάρος του οχήματος.
Sécurité
Η nouvelle version
de la plate-forme EMP2 σχεδιάστηκε για να συμμορφώνεται με τα
πιο πρόσφατα και αυστηρότερα πρότυπα ασφαλείας για τους καταναλωτές, χωρίς να
επηρεάζεται η απόδοσή της από το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.
Δυναμικές
και ακουστικές ιδιότητες
Η nouvelle version
de πλατφόρμας EMP2 υιοθετεί
την ιδέα της δυναμικής ηρεμίας που είναι τόσο αγαπητή στα μοντέλα της DS
Automobiles. Η χρήση τεχνικών λύσεων, όπως η νέα
τεχνολογία συγκόλλησης των μερών μεταξύ τους, καθώς και πλήρως επανασχεδιασμένα
εξαρτήματα της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης, εγγυώνται ασύγκριτη
άνεση κατά την οδήγηση. Παράλληλα, μέσω της βέλτιστης ακαμψίας του αμαξώματος,
η απόκριση στις εντολές του οδηγού είναι άμεση και έτσι διαμορφώνεται το προφίλ
της κορυφαίας οδηγικής απόλαυσης.
Plug-in
Hybride
Η nouvelle version
de la plate-forme EMP2 σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει μια νέα
γενιά plug-in υβριδική τεχνολογία, χωρίς να αλλάζει ο χώρος της καμπίνας. Ένας
τετρακύλινδρος κινητήρας 180 ίππων με Turbo, συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης
110 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8, παρουσιάζοντας συνδυασμένη
ισχύ 225 ίππων. Το μηχανικό σύνολο τροφοδοτείται από μια πιο αποδοτική μπαταρία
με νέες πιο συμπαγείς και μεγαλύτερες ενεργειακές κυψέλες, που δίνουν μια
αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών (συνδυασμένος
κύκλος WLTP).
Συνδεσιμότητα
για κομψό και ψηφιακό εσωτερικό
En ce qui concerne
με τη συνδεσιμότητα, προτεραιότητα ήταν η παροχή λύσης προκειμένου ο οδηγός να
μην χρειάζεται να απομακρύνει τα μάτια του από το δρόμο, κάτι που θα αποτελούσε
ένα αδιαμφισβήτητο όφελος για την ασφάλεια. Με την ονομασία DS EXTENDED HEAD
UP DISPLAY, αυτή η πρωτοποριακή οπτική εμπειρία είναι το πρώτο βήμα προς
την επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality). Με αυτή τη νέα και
πραγματικά συναρπαστική τεχνολογία, οι ζωτικές πληροφορίες που χρειάζεται ο
οδηγός προβάλλονται απευθείας στο δρόμο. Χρησιμοποιώντας μια οπτική
ψευδαίσθηση, τα δεδομένα εμφανίζονται τέσσερα μέτρα μπροστά από το παρμπρίζ για
να “συναντήσουν” το βλέμμα του οδηγού διαγώνια, με μια μεγάλη προβολή 21 ιντσών
που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Βασικές πληροφορίες
όπως ταχύτητα, βοηθητικά προγράμματα οδήγησης, πλοήγηση, προειδοποιητικά
μηνύματα ή ακόμη και η συχνότητα του ραδιοφωνικού σταθμού ή το κομμάτι που
παίζει από το MP3, αλλά και τα στοιχεία για τυχόν τηλεφωνική κλήση στο
smartphone, προβάλλονται πλέον στο δρόμο.
Le présent διαισθητική
et βιωματική
τεχνολογία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης αντίληψης, στην καρδιά ενός εντελώς
επανασχεδιασμένου συστήματος ψυχαγωγίας: του DS IRIS SYSTEM. Η νέα μορφή
διασύνδεσης, βασίζεται στην χρηστικότητα ενός smartphone με απλή,
απρόσκοπτη και γρήγορη διεπαφή που βασίζεται στην ιδέα των προφίλ που
εξατομικεύονται πλήρως με εικονίδια. Οι ρυθμίσεις και η οθόνη φορτώνουν αυτόματα
όταν ο χρήστης μπαίνει στο αυτοκίνητο. Η ιδέα πίσω από αυτό το επίπεδο
εξατομίκευσης είναι να μπορεί ο καθένας να προσαρμόζει το περιεχόμενο στις
ses exigences.
Le site DS
IRIS SYSTEM μπορεί να ελεγχθεί με φωνητικές εντολές, αλλά και με κίνηση.
Ένας πρωτοπόρος κατασκευαστής, η DS πέρασε τα όρια της αυτοκινητοβιομηχανίας για
να βρει έναν συνεργάτη ικανό να προσφέρει στους πελάτες του την καλύτερη λύση
φωνητικής αναγνώρισης στη μητρική γλώσσα του κάθε χρήστη. Το DS IRIS SYSTEM
διαθέτει έναν προσωπικό βοηθό ικανό να αναγνωρίζει κάθε εντολή που έχει δοθεί
φωνητικά, έτσι ώστε το σύστημα να μπορεί να εκτελεί τα αιτήματα.
Le site DS
SMART TOUCH, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, είναι μια οθόνη που
μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαισθητικά με την κίνηση του χεριού,
χωρίς να χρειάζεται επαφή με την οθόνη. Η οθόνη αναγνωρίζει επίσης κανονικές κινήσεις
που χρησιμοποιούνται σε tablet και smartphones, όπως μεγέθυνση, σμίκρυνση και
ανίχνευση χειρογράφου.
Προκειμένου
το σύστημα και η χαρτογράφησή του να λειτουργεί πάντα στο υψηλότερο επίπεδο, οι
ενημερώσεις θα γίνονται αμέσως μέσω του cloud.
Άνεση και
δυναμική ηρεμία
Ήδη
προσφέρεται στα DS 3
CROSSBACK, DS 7
CROSSBACK et DS 9, αυτόνομη
οδήγηση επιπέδου 2, που είναι αυτή τη στιγμή το υψηλότερο επίπεδο που
επιτρέπεται στην Ευρώπη. Για το nouveau DS 4 avec le DS DRIVE ASSIST 2.0,
υπάρχει μια σημαντική αναβάθμιση.
Αυτό
σημαίνει πως η ακριβής θέση του αυτοκινήτου στη λωρίδα της επιλογής του οδηγού,
συμπληρώνεται από νέες λειτουργίες όπως ημι-αυτόνομη προσπέραση, ρύθμιση
ταχύτητας για στροφές και προσαρμογή στην ταχύτητα που ορίζει ο Κ.Ο.Κ. με
πινακίδες στο δρόμο.
Le site DS
DRIVE ASSIST 2.0 περιλαμβάνει αισθητήρες που καταγράφουν όλα όσα συμβαίνουν
μέσα και γύρω από το αυτοκίνητο για να βοηθήσουν τον οδηγό. Πλήρως εξοπλισμένο,
με μετωπικό ραντάρ, αλλά και αισθητήρες στις τέσσερις γωνίες του αυτοκινήτου
και μια κάμερα στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, το nouveau DS 4 τοποθετείται
εκεί όπου ο οδηγός του θέλει μέσω τεχνητής νοημοσύνης, η οποία αναλύει
πληροφορίες που συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο.
Η DS
Automobiles ασχολείται ιδιαίτερα και με την έννοια της
δυναμικής ηρεμίας. Με το nouveau DS 4, αυτό μεταφράζεται σε κορυφαία για τα
δεδομένα της κατηγορίας απόκριση από τα χειριστήρια. Ένα από τα πιο δυνατά
σημεία του νέου μοντέλου είναι η ελεγχόμενη με τη συνδρομή κάμερας καταγραφής
δεδομένων, απόσβεση από την ανάρτηση DS ACTIVE SCAN SUSPENSIONqui
είναι άλλη μια αποκλειστική τεχνολογία για το nouveau DS 4 στην κατηγορία. Η
κάμερα είναι τοποθετημένη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, συλλέγει πληροφορίες σε
πραγματικό χρόνο για την κατάσταση του δρόμου που είναι μπροστά από το
αυτοκίνητο και μεταδίδει τα δεδομένα σε έναν υπολογιστή. Με τη συνδρομή
τεσσάρων αισθητήρων που προσφέρουν δεδομένα αναφορικά με την κατάσταση του κάθε
σημείου του αυτοκινήτου και τριών μετρητών επιτάχυνσης, το σύστημα ελέγχει
ανεξάρτητα κάθε τροχό. Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που λαμβάνει, κάνει την
ανάρτηση πιο σκληρή ή πιο μαλακή ανάλογα με το τι απαιτείται ανά περίπτωση. Το
αποτέλεσμα είναι οι επιβάτες του concernant DS 4 να απολαμβάνουν αυξημένη
άνεση ανεξάρτητα από την κατάσταση του δρόμου.
DS NIGHT
VISION: Μια ακόμα τεχνολογία που επιτρέπει στα μοντέλα της DS
Automobiles να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Το
σύστημα καθιστά τον δρόμο και τους κινδύνους του, όσο το δυνατόν πιο ορατούς.
Μια κάμερα υπέρυθρης ακτινοβολίας, που βρίσκεται στη μάσκα, εντοπίζει τους
πεζούς και τα ζώα έως 200 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της
νύχτας και σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας. Ο οδηγός βλέπει το δρόμο στον
ψηφιακό πίνακα των οργάνων και βλέπει ότι οι κίνδυνοι εμφανίζονται ως
προειδοποιήσεις στην οθόνη DS EXTENDED HEAD UP, επιτρέποντάς του να
αντιδράσει ανάλογα.
Φωτιστική Υπογραφή
DS
Με μια νέα
γενιά προβολέων DS MATRIX LED VISION που είναι πιο στενοί και πιο
μοντέρνοι, οι τεχνολογίες Matrix Beam et Dynamic Bending Light
συνδυάστηκαν στο ίδιο σύστημα για να προσφέρουν εκτός των άλλων, μια ξεχωριστή
et une identité lumineuse unique.
Le site
projecteurs DS MATRIX LED VISION se compose toujours de trois
Des unités LED qui sont la signature de DS Automobiles :
Η
le module de projecteur utilisé pour les projecteurs concerne les feux de route.
Η
L'unité centrale rotative peut être orientée à un angle de 33,5° et éclaire l'intérieur de la maison.
de la chaussée, suivi du virage de la voiture. Les
Le système s'adapte aux conditions de circulation, à l'angle de braquage, à l'angle du volant, à la position du conducteur et à l'état du véhicule.
la vitesse et les conditions météorologiques avec cinq modes préréglés : ville
(environnement urbain), campagne (route de campagne), autoroute (route nationale)
réseau), le mauvais temps et le brouillard (brouillard ; conditions de limitation de l'accès à l'Internet).
visibilité). Cette technologie est en même temps un "clin d'œil" à la technologie de l'information de l'Union européenne.
Les phares directionnels pionniers de DS en 1967.
Η
unité externe Matrix Beam activés pour la conduite, répartis en
quinze sections qui sont activées et désactivées de manière indépendante, en fonction de
avec les conditions de conduite reconnues par les capteurs du système.
Le site
Les projecteurs doivent être adaptés aux conditions de circulation, à l'angle du volant, à la position du conducteur et à la position du conducteur.
la vitesse et les conditions météorologiques avec cinq modes préréglés et
permettre au conducteur d'activer la "grande échelle" en permanence
sans jamais gêner les autres usagers de la route. En utilisant le
caméra située en haut du pare-brise, ces phares intelligents
ajustent automatiquement leur faisceau lumineux jusqu'à une distance de 300 mètres,
en fonction des conditions de circulation.
Le site
projecteurs DS MATRIX LED VISION complétés par des feux de jour qui
se compose de 98 diodes électroluminescentes. En plus de la "signature lumineuse" caractéristique, les 98 LED ont une "signature lumineuse" unique.
ces diodes électroluminescentes réalisent une nouvelle "chorégraphie de l'accueil", soulignant ainsi l'importance de l'accueil de la population.
leur haute technologie à chaque fois que le conducteur déverrouille le véhicule. nouveau DS 4.
Pour les
La technologie sert également à l'élaboration d'un plan d'action pour l'utilisation de la cabine.
Un système de ventilation innovant a été mis au point par DS Automobiles.
avec des conduits d'air très compacts placés en hauteur et dotés d'un système de ventilation invisible.
les ailettes directionnelles du faisceau.
Le principe
derrière le DS AIR est un flux d'air dirigé vers un cône à partir de l'axe de la
ce qui permet d'obtenir le meilleur flux d'air possible dans l'espace, dans la direction où l'on veut que l'air circule.
Le conducteur ou le passager peut choisir le mode de transport qui lui convient le mieux. L'utilisation est la même que celle du modèle classique.
des voies respiratoires. Grâce à l'emplacement discret des conduits d'air, le design du tableau de bord
est propre et d'un style particulier, ce qui donne un autre point d'excellence à la nouveau
DS 4.