Vivre le mouvement dans la rue

Η Mazda αναβαθμίζει τον κινητήρα e-Skyactiv X

 

  Συνδυάζοντας υψηλότερες
επιδόσεις με μεγαλύτερη απόδοση,
η αναβαθμισμένη έκδοση του μοναδικού βενζινοκινητήρα
e-Skyactiv X SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) της Mazda
, est πλέον διαθέσιμη στα
μοντέλα Mazda3 και CX-30 2021.

 

  Η απόδοση του αναβαθμισμένου e-Skyactiv X a
βελτιωθεί προσφέροντας τώρα 6 επιπλέον ίππους και 16
Nm παραπάνω ροπή. Αποτέλεσμα
αυτού είναι η συνολική ισχύς του να φτάνει πλέον τους
186 ίππους (137 kW) à 6.000σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή
Le site
240Nm à 4.000S.A.L. Υπάρχει επίσης βελτίωση στις τιμές κατανάλωσης βάσει του πρωτοκόλλου WLTP, η οποία
εμφανίζεται μειωμένη κατά
0.4 λ./100 χλμ., αλλά και των εκπομπών CO2 που έχουν
περιοριστεί κατά
8 γρ/km.



  Αυτές οι βελτιώσεις τόσο στην απόδοση όσο και στην
οικονομία, επιτυγχάνονται χάρη στην αλλαγή της σχέσης συμπίεσης του κινητήρα
e-Skyactiv X 
De 16.3:1 à l'adresse 15.0:1. Le site
τροποποιήσεις περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση της καύσης
, τα διαφορετικά πιστόνια,
καθώς και την αναβάθμιση του λογισμικού του συστήματος κίνησης
Mazda M Hybrid. Αυτό είχε σαν
αποτέλεσμα όχι μόνο τη διεύρυνση του πεδίου λειτουργίας και της αποδοτικότητας
της καύσεως, αλλά την εξασφάλιση μεγαλύτερης σταθερότητας της ανάφλεξης που
περιορίζει ακόμα περισσότερο το ήδη χαμηλό ποσοστό εμφάνισης του ανεπιθύμητου
φαινομένου της αυτανάφλεξης (πειράκια)
, ή της προ-ανάφλεξης, που
οφείλεται συνήθως στις διαφορετικές ποιότητες καυσίμου στις διάφορες αγορές.



  Οι εκδόσεις με τον κινητήρα e-Skyactiv X αποτελούν
σήμερα το
40% των μοντέλων Mazda3 (Hatchback & Berline) et CX-30 που πουλήθηκαν πανευρωπαϊκά το 2020. Ο βενζινοκινητήρας Skyactiv-X διατίθεται με
επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων
Skyactiv-MT ή 6τάχυτου
αυτόματου
Skyactiv-Drive. Le site Mazda3 Hatchback et le Mazda CX-30 e-Skyactiv
X
διατίθενται και με το προαιρετικό σύστημα 4κίνησης i-Activ all-wheel drive (AWD).


  Αξίζει να σημειωθεί ότι το MAZDA 3 με τον αναβαθμισμένο
κινητήρα e-Skyactiv X 186
hp, στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και
σύμφωνα με το ισχύον φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα, δεν πληρώνει τέλη
κυκλοφορίας αφού εκπέμπει
CO2 λιγότερα από 122γρ/χλμ.