Η Volkswagen συνέχισε απτόητη τις επενδύσεις σε μελλοντικές
τεχνολογίες τη χρονιά που πέρασε. Δαπανήθηκαν συνολικά 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ,
με το συντριπτικό κομμάτι να επενδύεται στην ηλεκτροκίνηση. Τα πρώτα
εντυπωσιακά ορόσημα αναμένονται ήδη στη διάρκεια αυτής της χρονιάς. Περισσότερα
De 450.000 ηλεκτρικά οχήματα Volkswagen θα παραδοθούν σε πελάτες μέσα στο 2021,
υπερδιπλάσια των αντίστοιχων του 2020. Στον τομέα της ψηφιοποίησης, έως το
καλοκαίρι θα λανσαριστούν νέες συνδρομητικές υπηρεσίες κινητικότητας και
προαιρετικές λειτουργίες κατά παραγγελία σε έξι γερμανικές πόλεις, παράλληλα με
ευρεία διάδοση των en ligne πωλήσεων, με πρόβλεψη τα αντίστοιχα έσοδα να
ανέλθουν σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, τα προσεχή χρόνια. Στοιχείο-κλειδί
στην επιτυχία του εγχειρήματος, ότι η Volkswagen θα γίνει ο μόνος μαζικός κατασκευαστής που θα
παρέχει ενημερώσεις λογισμικού over–les–air pour les ID.3 et ID.4 κάθε 12 εβδομάδες, ενώ την ίδια στιγμή οι
εξουσιοδοτημένοι έμποροι θα παραμείνουν αναπόσπαστο μέρος της διαδικτυακής
διαδικασίας πωλήσεων και ο πιο σημαντικός σύνδεσμος προς τους πελάτες.
Αυτά
ανακοινώθηκαν στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για τα οικονομικά αποτελέσματα της
μάρκας το 2020 και τις προοπτικές για το 2021, στην οποία ο Ralf Brandstätter, PDG de Volkswagen Passenger Voitures, τόνισε: «Χειριστήκαμε με επιτυχία την πανδημία.
Μετά από το δύσκολο πρώτο εξάμηνο του 2020, συγκρατήσαμε τα κόστη ενώ αυξήθηκαν
οι πωλήσεις, με αποτέλεσμα κέρδη προ φόρων 454 εκατ. ευρώ. Παράλληλα,
πραγματοποιήσαμε σημαντικές επενδύσεις στο μέλλον και συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά
το 2021 με τη νέα μας στρατηγική ACCELERATE, με πολύ φιλόδοξους στόχους».
A 2020 η Volkswagen πέτυχε ετήσια
μείωση του σταθερού κόστους περίπου ενός δισεκατομμυρίου ευρώ. Επιπλέον, με την
αυστηρή ευθυγράμμιση της παραγωγής με τη ζήτηση, μειώθηκε το στοκ κατά 10% σε
σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Τα έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν σε 71,1 δισ. ευρώ
(2019: 88,4 δισ. ευρώ), με παράδοση 5,3 εκατομμυρίων οχημάτων (2019: 6,3 εκατομ.),
νούμερα ιδιαίτερα εντυπωσιακά δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας. Ως
αποτέλεσμα, η εταιρεία όχι μόνο διατήρησε αλλά αύξησε τα μερίδια αγοράς της σε όλες τις κύριες
αγορές του κόσμου.
Σημαντικό
ρόλο στην επίτευξη του εφετινού στόχου της Volkswagen διαδραματίζει
το ολοκαίνουργιο ID.4. Τα πρώτα ηλεκτρικά SUV
θα παραδοθούν σε πελάτες σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές – ανάμεσά τους και στην
Ελλάδα – το επόμενο δίμηνο ενώ στη Γερμανία θα ξεκινήσουν στις 26 Μαρτίου.
Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, είχαν ήδη ληφθεί 23.500 παραγγελίες για αυτό το
μοντέλο σε όλη την Ευρώπη.
Στόχος
είναι η Volkswagen να παραδώσει συνολικά περίπου 300.000 οχήματα που βασίζονται στην MEB εφέτος στους πελάτες, καθώς και περίπου 150.000
υβριδικά. Ήδη, το πρώτο δίμηνο του έτους ήταν εντυπωσιακό: παραδόθηκαν 15.500
ηλεκτρικά οχήματα – αύξηση 51% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2020. Στη
Γερμανία, η αύξηση ήταν 143%. Όσον αφορά στα υβριδικά, τα 16.300 οχήματα που
παραδόθηκαν το πρώτο δίμηνο αντιπροσωπεύουν αύξηση 174% παγκοσμίως και 291% στη
Γερμανία.
Au
ίδια συνέντευξη Τύπου, ο PDG de Volkswagen τόνισε ότι η στρατηγική της μάρκας, η οποία συμπεριλαμβάνει
προγραμματισμένες επενδύσεις ύψους 16 δισεκατομμυρίων ευρώ σε ηλεκτροκίνηση και
ψηφιοποίηση έως το 2025, συνεχίζεται απαρέγκλιτα.