Vivre le mouvement dans la rue
EVITARA

Suzuki: Ποιοι είναι οι στόχοι του 2025 για την ελληνική αγορά

Το όραμα και η δυναμική της Suzuki για την Ελλάδα στο ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων της μάρκας στα Ιωάννινα,

EVITARA

Οι στόχοι του 2025 για την ελληνική αγορά σε συνάρτηση με το όραμα και η δυναμική της Suzuki για την Ελλάδα ήταν το βασικό θέμα στο ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων της μάρκας στα Ιωάννινα,

Ειδικότερα, σε πανηγυρικό κλίμα πραγματοποιήθηκε στις 25-26 Ιανουαρίου το ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων SUZUKI στα Ιωάννινα, σηματοδοτώντας ένα ελπιδοφόρο 2025.

Suzuki

Η εκδήλωση, που φιλοξενήθηκε στο Hotel DuLac Congress & Spa, συγκέντρωσε στελέχη του Ομίλου Σφακιανάκη, της Suzuki Motor Corporation (SMC) και του δικτύου αντιπροσώπων, με στόχο την αποτίμηση των επιτυχιών του 2024 και τη στρατηγική ανάπτυξης για τη νέα χρονιά.

Την έναρξη των εργασιών κήρυξαν ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, κ. Σταύρος Π. Τάκη και ο Director του Ομίλου κ. Christian Τάκη, μεταφέροντας μήνυμα αισιοδοξίας.

Το θεαματικό 2024

Τονίστηκαν οι κορυφαίες επιδόσεις της SUZUKI το 2024, με τη μάρκα να πετυχαίνει άνοδο 5 θέσεων στη συνολική κατάταξη, κατακτώντας τη 2η  θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο 7,8%, αλλά και τη 2η θέση στην αγορά του retail, με μερίδιο 10,2%.

Ο κ. Σταύρος Π. Τάκη ευχαρίστησε τους αντιπροσώπους, υπογραμμίζοντας τον σημαντικό ρόλο της συλλογικής προσπάθειας και της νέας γενιάς επιχειρηματιών στις προκλήσεις του μέλλοντος, αλλά και τη στρατηγική εστίαση στην εμπειρία του πελάτη.

Ξεχωριστή τιμή για τη διοργάνωση αποτέλεσαν οι ομιλίες των υψηλόβαθμων στελεχών της SMC, κατά τη διάρκεια των οποίων παρουσιάστηκε το όραμα της SUZUKI, οι καινοτόμες τεχνολογίες της μάρκας και το νέο e VITARA, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, που λανσάρεται το δεύτερο εξάμηνο του 2025 σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

Το διήμερο περιλάμβανε παρουσιάσεις για τις τάσεις στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και εξειδικευμένα workshops σε πωλήσεις, after-sales και marketing.

Η εκδήλωση έκλεισε με τη βράβευση των κορυφαίων συνεργατών του δικτύου και τη δέσμευση πως η SUZUKI θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί δυναμικά στην ελληνική αγορά.