Le nouveau Honda CR-V e:HEV, το μεσαίο δημοφιλές SUV μπήκε στην έκτη γενιά του και είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως έναν επαναστάτη με αιτία τον εξηλεκτρισμό! Στο Topspeed.gr εβδομαδιαία συμβίωση είχαμε την χαρά να έχουμε στην κατοχή μας την πλούσια έκδοση ELEGANCE στην τετρακίνητη εκδοχή 4WD και σας το παρουσιάζουμε αναλυτικά.
Παγκόσμιο D-SUV
Το Honda CR-V συστήθηκε στο κοινό το 1995 με την πρώτη του γενιά ως ένα πρακτικό και ικανό SUV, πλέον από το 2022 διανύει την έκτη του γενιά που παρουσιάστηκε στο Los Angeles. Ο κοινός παρανομαστής για όλες τις γενιές είναι πως πρόκειται για παγκόσμιο αυτοκίνητο. Παρόλο που οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν ανάλογα με την γεωγραφική θέση, η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε να εστιάσει στα κοινά σημεία ενδιαφέροντος, δημιουργώντας ένα πραγματικά εμπορικά παγκόσμιο D-SUV.
Νέα σχεδιαστική φιλοσοφία
Αισθητικά, η Honda αναδεικνύει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, επενδύοντας στις καθαρές και λιτές γραμμές, πετυχαίνοντας ένα όμορφο αποτέλεσμα.
Ειδικότερα στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη κάθετη μάσκα, που ενσωματώνεται στον προφυλακτήρα και πλαισιώνεται από τα Full LED νέα δίπλα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα δύο επιπέδων χωρίζονται με μια λωρίδα νίκελ, θυμίζοντας αστρόξιφος και ενώνονται στην άκρη μεταξύ τους
Το προφίλ ξεχωρίζει από καθαρές και λιτές γραμμές που σχηματίζουν μια ορθογώνια σιλουέτα, η οποία έντεχνα καλύπτει τον πραγματικό όγκο του αυτοκίνητου.
Το κάθετο πισω μέρος επικεντρώνεται στην πρακτικότητα, με την μεγάλη πέμπτη πόρτα και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης. Τα μεγάλα φώτα με γραφικά Led καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος, προσδίδοντας χαρακτηριστική εμφάνιση. Κάθετα στο πρώτο μέρος τους, στις άκρες της Pillar C, τονίζοντας την πρακτικότητα και στη συνέχεια κάθετα στην πέμπτη πόρτα. Οι εικόνα ολοκληρώνεται με τον δυναμικό προφυλακτήρα με τις δύο τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης στις άκρες του αμαξώματος.
Άπλετοι χώροι σε μίνιμαλ αισθητική
Προσεγμένο είναι και το εσωτερικό του αυτοκινήτου με νέα σχεδιαστική προσέγγιση που αναδεικνύει τους χώρους και την ποιότητα του αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα, στο ταμπλό ακολουθείται μία μίνιμαλ αισθητική, δείχνοντας ταυτόχρονα στιβαρό και ποιοτικό. Κεντρικά αναδεικνύεται η οθόνη των 9 του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple Airlpay.
Πίσω από το όμορφο και μικρό τιμόνι δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών με αναλογικά γραφικά, δίνοντας μια ενδιαφέρουσα δυναμική αίσθηση.
Κεντρικά ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα δεσπόζει μια ευρύχωρη θήκη αντικειμένων και η κονσόλα διαθέτει τους απαραίτητους διακόπτες επιλογής κίνησης και προφίλ οδήγησης, καθώς και θήκη επαγωγικής φόρτισης κινητού τηλεφώνου.
Η επιλογή υλικών και φινιρίσματος είναι εξαιρετικής ποιότητας, με καλή αίσθηση αφής, ανεβάζοντας επίπεδο και κάνοντας το CR-V να «φλερτάρει» με αντίστοιχες Premium προτάσεις.
Η εργονομία και η λειτουργικότητα βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο, φροντίζοντας ώστε, ο οδηγός να μην αποσπά την προσοχή του από την οδήγηση.
Τα καθίσματα είναι ιδιαίτερα αναπαυτικά και άνετα. Ειδικότερα για τους μπροστινούς επιβάτες παρέχουν καλή οσφυϊκή και πλευρική στήριξη, ενώ διαθέτουν και λειτουργία θέρμανσης.
Η πρακτικότητα είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του. Εκτός από τους άπλετους χώρους μπροστά και πίσω, τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα σε 3 θέσεις, ενώ παράλληλα διαθέτει πολλά στοιχεία πολυμορφικότητας.
Ο όγκος του χώρου αποσκευών ξεκινάει από τα 587 λίτρα και ανάλογα με τις θέσεις των πίσω καθισμάτων, κυμαίνεται έως τα 617 ενώ με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες, αγγίζει τα 1.642 λίτρα.
Υβριδική τεχνογνωσία
Κάτω από το καπό διαθέτει ένα προηγμένο πλήρως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα i-MMD απόδοσης απόδοσης 148 ίππων και 189 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με έναν αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 184 ίππων και 335 Nm ροπής και βρίσκεται ενσωματωμένος στο καινοτόμο κιβώτιο μίας σχέσης, e-CVT και τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, πετυχαίνοντας το μέγιστο στην οικονομία και την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης, στέλνοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD).
Απόδοση και οικονομία
Το κομψό αμάξωμα με τις επιβλητικές διαστάσεις, δίνει μια πρόγευση για την οδηγική εμπειρία που προσφέρει! Ας το γνωρίσουμε στη πράξη σε κάθε οδηγική συνθήκη και οδικό δίκτυο.
En ville οι διαστασεις του το περιορίζουν. Θα κινηθεί πιο εύκολα στις κεντρικές αρτηρίες, παρά στα μικρά στενά. Ωστόσο, η υψηλή θέση οδήγησης, οι καθαρές γωνιές και η τετράγωνη αισθητική και οι κάθετες γυάλινες επιφάνειες, το εφοδιάζουν με κορυφαία περιμετρική ορατότητα. Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα λειτουργεί καλύτερα στο αστικό ιστό, καθώς το αυτοκίνητο κινείται κυρίως με τον ηλεκτροκινητήρα, εκμηδενίζοντας κατανάλωση και ρύπους.
Dans le réseau de montagne et le réseau rural εστιάζει στην άνεση. Η μαλακή ανάρτηση πρωταγωνιστεί κατά την κίνηση, λειτουργώντας με ισορροπία και χωρίς να αφήνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος να εισέρχονται στην καμπίνα. Οι όποιες κλίσεις είναι προβλέψιμες και ελέγξιμες και δεν προβληματίζουν τον οδηγό. Η υψηλή ροπή δίνει την απαραίτητη ώθηση σε ανηφόρες. Στον δρόμο «πατάει» καλά, ενώ συνολικά είναι ένα ευχάριστο, ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, ιδανικό για βόλτες και εξορμήσεις.
Sur l'autoroute άξιο αναφοράς είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, καθώς και η ηχομόνωση. Τα συστήματά υποβοήθησης του οδηγού λειτουργούν έγκαιρα και στο σωστό χρόνο, αυξάνοντας το αίσθημα της ασφαλείας και υπογράφοντας τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα του Honda CR-V.
Général όλα περιστρέφονται γύρο από το υβριδικό σύστημα τετρακίνησης, e:HEV, το οποίο λειτουργεί με τρεις τρόπους, ηλεκτρικά με την ενέργεια της μπαταρίας, ηλεκτρικά από την ενέργεια από το θερμικό μοτέρ όταν λειτουργεί ως γεννήτρια, και θερμικά. Στην πράξη και σε κάθε συνθήκη η κατανάλωση δεν θα υπερβεί τα 7,2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, ακόμα και όταν πιεστεί. Στις μικρές τιμές της θα κυμανθεί ανάμεσα σε 1,2 και 1,5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, αυξάνοντας το διαθέσιμο εύρος αυτονομίας.
Συνεχίζοντας η μηχανική και μόνιμη τετρακίνηση, συμβάλλει τόσο στο κράτημα του αυτοκινήτου, όσο και σε συνδυασμό με την ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος στην κίνηση σε ήπιες Off Road διαδρομές.
Διαθέτει τέσσερα προφίλ οδήγησης, ECO, Normal, Sport αλλά και το ειδικό «Snow», που αυξάνει την πρόσφυση για χιονισμένο και ολισθηρό οδόστρωμα. Όσο αφορά το πρόγραμμα «Sport», αλλάζει την χαρτογράφηση του κινητήρα και παράλληλα το τιμόνι και η ανάρτηση γίνονται σκληρότερα, ώστε ο κινητήρας να αποδώσει το μέγιστο των δυνατοτήτων του.
Το «τρίπτυχο» των αποδράσεων
Ακολουθώντας το τρίπτυχο «οικονομία – χώροι – ασφάλεια», γίνεται το ιδανικό αυτοκίνητο για μεγάλες αποδράσεις, αναδεικνύοντας έναν απόλυτα ταξιδιάρικο χαρακτήρα και απευθυνόμενο τόσο σε νέους ανθρώπους που ταξιδεύουν συχνά με την παρέα τους, όσο και σε οικογενειάρχες που πάντα βρίσκουν χρόνο για εκδρομές και χρειάζονται χώρο. Όλα αυτά με ανέλπιστα μικρή κατανάλωση και με απόλυτη ασφάλεια.
«Τσιμπημένο»
Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα έχουν ως αποτέλεσμα την «τσιμπημένη» τιμή, η οποία στους τιμοκαταλόγους της Honda η τιμές ξεκινούν από τις 49.900 για την προσθιοκίνητη εισαγωγική έκδοση Elegance, ενώ η τετρακίνητη της δοκιμής μας από 54.700€.
Caractéristiques techniques
AMAXOMA |
|
Presse |
SUV |
Sièges |
5 |
Portes |
5 |
ΚΑΤΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|
Κατανάλωση καυσίμου – Μικτός κύκλος (WLTC) |
6.6-6.7 l/100 km |
Εκπομπές CO2 (WLTC) |
151 g/km |
Type de carburant |
Essence |
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα |
9.4 δευτ |
Vitesse maximale |
187 km/h |
Spécifications des gaz d'échappement |
Euro 6d |
Rapport poids/puissance |
9.8 κιλά/Hp, 101.9 Hp/τόνος |
Rapport poids/couple |
9.6 κιλά/Nm, 104.7 Nm/τόνος |
ENGINE TOTAL |
|
MOTEUR À COMBUSTION INTERNE |
|
Puissance |
148 Hp @ 6100 σ.α.λ. |
Puissance par litre de cylindrée |
74.3 Hp/l |
Couple nominal du moteur |
189 Nm @ 4500 σ.α.λ. |
Disposition du moteur |
Vers l'avant, transversalement |
Modèle/code du moteur |
LFB51 |
Carcasse du moteur |
1993 cm3 |
Nombre de cylindres |
4 |
Configuration du moteur |
En série |
Diamètre du cylindre |
81 mm |
Voie d'administration du vaccin |
96.7 mm |
Degré de compression |
13.9:1 |
Nombre de soupapes par cylindre |
4 |
Système d'injection de carburant |
Pulvérisation directe |
Aspiration du moteur |
Φυσικά αναρριχημένος κινητήρας |
Mécanisme de distribution du gaz |
DOHC, Dual-VTC |
Συστήματα κινητήρα |
Start & Stop Σύστημα |
Φίλτρο σωματιδίων |
|
MOTEUR ÉLECTRIQUE |
|
Ισχύς του ηλεκτροκινητήρα |
184 Hp |
Couple |
335 Nm |
Position du moteur électrique |
Ενσωματωμένο στη μετάδοση |
Συνολική ισχύς συστήματος |
184 Hp |
BATTERIE |
|
Technologie des batteries |
Lithium-ion (Li-Ion) |
Position de la batterie |
Κάτω από τα πίσω καθίσματα |
TAILLE ET POIDS |
|
Poids |
1806-1821 κιλά |
Charge utile maximale |
529-544 κιλά |
Volume minimal d'espace pour les bagages |
587 l |
Volume maximal de l'espace à bagages |
1642 l |
Capacité du réservoir de carburant |
57 l |
Charge maximale |
83 κιλά |
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) |
750 kg |
Charge maximale sur le support |
75 kg |
DIMENSIONS |
|
Longueur |
4706 mm |
Largeur |
1866 mm |
Hauteur |
1684 mm |
Empattement |
2700 mm |
Trace d'acheminement |
1612 mm |
Trace dorsale |
1638 mm |
Distance par rapport au sol |
194 mm |
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation) |
11.4 m |
ARCHITECTURE |
|
Mouvement |
Σε όλους τους τροχούς (4×4) |
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων |
αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT |
Suspension avant |
Ανεξάρτητη τύπου McPherson |
Suspension arrière |
Suspension indépendante de plusieurs liens |
Freins avant |
Plateaux ventilés |
Freins arrière |
Δίσκοι |
Systèmes auxiliaires |
ABS (système de freinage antiblocage) |
Type d'adresse |
Gestion chukrania (avec dents) |
Système de direction |
Volant électrique |
Roues |
235/60 R18 |