Vivre le mouvement dans la rue
Subaru Forester

Nous conduisons la Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 CV : une valeur intemporelle

Η ανανέωση έφερε και νέο κινητήριο σύνολο αποκλειστικά για τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς

Quelle note lui donnez-vous ?4 Notes
9.2
7

Η Subaru ανανεώνει το Forester και το εφοδιάζει με ήπιο υβριδικό σύστημα απόδοσης 150 ίππων, προερχόμενοι από έναν δίλιτρο Boxer βενζινοκινητήρα. Ένα κινητήριο σύνολο αποκλειστικά για τις ανάγκες της Ευρώπης, το οποίο αντανακλά το DNA της μάρκας, προβάλλοντας την διαχρονική του αξία.

Με τις δάφνες της επιτυχίας

Η πρώτη γενιά του Forester παρουσιάστηκε την εποχή των αγωνιστικών επιτυχιών και της δόξας της Subaru το 1997. Δεν ήταν ένα παραδοσιακο SUV, αλλά ένα Sport Crossover με στοιχεία από Station Wagon με μικρή απόσταση από το έδαφος, αλλά εστιασμένο στις επιδόσεις. Από τότε μεσολάβησαν άλλες τέσσερις γενιές. Το Forester έγινε πλέον παραδοσιακό SUV, προσπαθώντας να διατηρήσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τις δάφνες της επιτυχίας του παρελθόντος.

Φυσική εξέλιξη

Σχεδιαστικά, το Subaru Forester είναι μια συνέχιση του στυλ ως φυσική εξέλιξη, διατηρώντας αναλλοίωτη την ταυτότητα  του, επενδύοντας στο γνώριμο ύφος του.

Παρατηρώντας το από μπροστά, τις εντυπώσεις κλέβει η παραδοσιακή τραπεζοειδής μάσκα, σήμα αναφοράς του μοντέλου, πλέον με μεγαλύτερη κλίση στην πιο ογκώδες πρόσοψη, η οποία πλαισιώνεται από τα νέας σχεδίασης led φωτιστικά σώματα που αγκαλιάζουν το αμάξωμα και τον ενσωματωμένο Off-Road προφυλακτήρα.

Το προφίλ συνθέτουν απλές και λιτές γραμμές με έντονα νεύρα. Αρκετά ψηλό, αλλά κομψό, εστιάζει στον πιο SUV προσανατολισμό σε σχέση με το παρελθόν, υπογραμμίζοντας τον πρακτικό χαρακτήρα.

Το κάθετο πίσω μέρος διαθέτει μεγάλη πόρτα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, ιδανικο στοιχείο για μεταφορά μεγάλων αντικειμένων και εξοπλισμού. Ο δυναμικός προφυλακτήρας συνδυάζει σπορτίφ στοιχεία όπως η επινικελωμένη απόληξη της εξάτμισης περιπετειώδη χαρακτηριστικά, με έμφαση τον διαχύτη. Τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα με γραφικά Led ακολουθούν την φιλοσοφία των εμπρός προβολέων.

Μεταξύ Mainstrean και Premium

Η ιαπωνική εταιρεία έχει επιμεληθεί το εσωτερικό με καλής ποιότητας υλικά και προσεγμένη συναρμογή, εστιάζοντας σε ένα κοινό που ακροβατεί μεταξύ premium και mainstream.

Το ταμπλό δείχνει στιβαρό και ποιοτικό, στιλαρισμένο ώστε να αποπνέει την απαιτούμενη σπορτίφ αίσθηση ως παρακαταθήκη της εταιρείας.

Η κεντρική κονσόλα ενσωματώνεται και χωρίζει το ταμπλό σε δύο μέρη με την οθόνη του συστήματος πολυμέσων 8 ιντσών, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, οι λειτουργίες του οποίου βρίσκονται πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό και τις σύγχρονες ψηφιακές ανάγκες, ενώ στο πάνω μέρος υπάρχει μια ακόμα μικρότερη 6,3 ιντσών για τις βασικές λειτουργίες. Πίσω από το τιμόνι, ο σπορ αναλογικός αλλά ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων, δημιουργεί νοσταλγία για άλλες εποχές.

Ωστόσο, πρέπει να αναδείξουμε το «ραντάρ» μη απόσπασης της προσοχής του οδηγού από τον δρόμο, ένα ενδιαφέρον στοιχείο ασφαλείας.

Εργονομικά, λειτουργικά και πρακτικά είναι επίσης προσεγμένο με τους διακόπτες στα σωστά σημεία, κορυφαία περιμετρική ορατότητα και έξυπνες θήκες στην καμπίνα.

Τα καθίσματα επίσης παρέχουν αξιοσημείωτη στήριξη του σώματος των επιβατών και ταυτόχρονα είναι εξαιρετικά άνετα και ποιοτικά. Η αμφιθεατρική αρχιτεκτονική, αφήνει χώρο ακόμα και για τους πίσω επιβάτες, κάνοντας την διαβίωση στο αυτοκίνητο ευχάριστη.

Ο όγκος του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 509 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.779 λτ.

Εξηλεκτρισμένος Boxer

Κάτω από το καπό  βρίσκουμε έναν σύγχρονο επίπεδο Boxer βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, 2.0 λίτρων απόδοσης 150 ίππων και 194 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 17 ίππων και 66 Nm ροπής που είναι τοποθετημένο στο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης Lineartronic. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 57 kWh, η οποία έχει τοποθετηθεί πάνω από τον πίσω άξονα, ευνοώντας την κατανομή του βάρους που πλέον είναι κοντά στο 50/50.

Πιστό στις αξίες του

Κατά ποσό λοιπόν η Subaru διατηρεί το αυθεντικό DNA του Forester εξηλεκτρίζοντας τον Boxer βενζινοκινητήρα; Η απάντηση δίνεται από την συμπεριφορά του σε κάθε δυνατή συνθήκη και δίκτυο.

En ville, κινείται ως ένα τυπικό μεσαίο SUV, ανέλπιστα ευέλικτο, ωστόσο ιδανικότερη είναι η επιλογή κεντρικών αρτηριών παρά στενών. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, η υψηλή θέση οδήγησης και οι γωνίες των παραθύρων, προσφέρουν κορυφαία περιμετρική ορατότητα, αποτελώντας τον καλύτερο σύμμαχο στον αστικό ιστό. Ενδιαφέρον έχει η κάμερα στον καθρέπτη του συνοδηγού, που διευκολύνει το παρκάρισμα, δείχνοντας την θέση του τροχού στην μικρή οθόνη στην κορυφή του ταμπλό.

Dans le réseau de montagne et le réseau rural αναδεικνύει το στιβαρό πλαίσιο, ενώ χάρη στην μόνιμη τετρακίνηση πατάει υποδειγματικά στον δρόμο. Με την παρακαταθήκη της Subaru, είναι ευχάριστο και ποιοτικό, ενώ παρατηρούνται μικρές κλήσεις στις στροφές εξαιτίας του ύψους του αμαξώματος, οι οποίες δεν προβληματίζουν και δεν επηρεάζουν το στήσιμο του αυτοκινήτου και οφείλονται στη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης.

Sur l'autoroute η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο και σε συνδυασμό με την εξαιρετική άνεση, είναι πολύ ευχάριστο στο ταξίδι.

Général το αυτοκίνητο είναι αυτό που περιμέναμε από ένα Subaru. Νευρικό, με προσεγμένο στήσιμο και εστιασμένο στον οδηγό. Η μόνιμη τετρακίνηση και η απόσταση από το έδαφος, σε συνεργασία με το προηγμένο σύστημα… που αυξάνει την ροπή σε λάσπη και την ευστάθεια στο χιόνι, το αυτοκίνητο έχει τις Off-Road ικανότητες που χρειάζεται ο μέσος χρήστης στην καθημερινότητα και στις εξορμήσεις. Ο e-boxer αποδεικνύεται γραμμικός, με ωραίο ήχο και την συνδυασμένη κατανάλωση να αγγίζει τα 7,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Extreme

Το Subaru Forester έχει συνδέσει το όνομα του με νέους ηλικιακά και δυναμικούς ανθρώπους, οι οποίοι αρέσκονται σε extreme sports και χρειάζονται χώρο για τον εξοπλισμό. Παράλληλα καλύπτει τις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες των σύγχρονων οικογενειών, καθιστώντας το ως μια ιδανική λύση.

Πάνω από το ψυχολογικό φράγμα

Η τιμή των 44.350€ που ξεκινάει το Subaru Forester e-Boxer βρίσκεται πολύ πάνω το από το ψυχολογικό φράγμα της κατηγορίας και πάνω από τον μέσο όρο, αντιπροτείνοντας τον ξεχωριστό DNA της ιαπωνικης εταιρείας.

Caractéristiques techniques

AMAXOMA

Presse

SUV

Sièges

5

Portes

5

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ

Type de carburant

Essence

Rapport poids/puissance

11.2 κιλά/Hp, 89.5 Hp/τόνος

Rapport poids/couple

8.6 κιλά/Nm, 116 Nm/τόνος

Τελική Ταχύτητα

188 km/h

Επιτάχυνση (0-100 km/h)

11,8

Μέση συνδυασμένη κατανάλωση (WLTP)

8,1/100 km

Εκπομπές (WLTP)

185

ENGINE TOTAL

MOTEUR À COMBUSTION INTERNE

Puissance

150 Hp @ 6000 σ.α.λ.

Puissance par litre de cylindrée

75 Hp/l

Couple nominal du moteur

194 Nm @ 4000 σ.α.λ.

Disposition du moteur

En avant, le long

Modèle/code du moteur

FB20

Carcasse du moteur

1995 cm3

Nombre de cylindres

4

Configuration du moteur

μπόξερ

Diamètre du cylindre

84 mm

Voie d'administration du vaccin

90 mm

Degré de compression

12.5:1

Nombre de soupapes par cylindre

4

Système d'injection de carburant

Pulvérisation directe

Mécanisme de distribution du gaz

DOHC, AVCS

MOTEUR ÉLECTRIQUE

Μέγιστη Ισχύς

16,7

Μέγιστη Ροπή

66

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

BATTERIE

Presse

Ιόντων λιθίου

Τάση

118,4 V

Χωρητικότητα (Ah)

4,8

TAILLE ET POIDS

Poids

1686 kg

Charge utile maximale

275-315 κιλά

Capacité du réservoir de carburant

48 l

Ελάχιστη χωρητικότητα όγκου αποσκευών

509 l

Μέγιστη χωρητικότητα όγκου αποσκευών

1.779 l

DIMENSIONS

Longueur

4640 mm

Largeur

1815 mm

Hauteur

1715-1730 mm

Empattement

2670 mm

Trace d'acheminement

1565 mm

Trace dorsale

1570 mm

Distance par rapport au sol

220 mm

Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation)

10.8 m

ARCHITECTURE

Mouvement

Sur toutes les roues (4×4)

Nombre de rapports et type de boîte de vitesses

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Lineartronic

Suspension avant

Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου

Suspension arrière

Ciseaux doubles

Freins avant

Plateaux ventilés

Freins arrière

Plateaux ventilés

Systèmes auxiliaires

ABS (système de freinage antiblocage)

Type d'adresse

Gestion chukrania (avec dents)

Système de direction

Volant électrique

Roues

225/60 R17 ή 225/55 R18

galerie de photos

Subaru Forester
Conclusion
Η Subaru διατηρεί τις διαχρονικές αξίες, στο πιο οικογενειακό Forester της ιστορίας της. Με τον e-boxer συμμορφώνεται στα αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων της ΕΕ, χάνοντας μέρος της νευρικής συμπεριφοράς, όχι όμως των δυνατοτήτων του, οι οποίες συνεχίζουν να συναρπάζουν, ενώ παράλληλα αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους χρειάζονται ένα δυναμικό αυτοκίνητο με χώρους, ώστε να μεταφέρουν εξοπλισμό για Extreme Sports!
Intérieur et aspects pratiques
7.2
Dépenses courantes
6.6
Comportement routier
7.4
Performance
6.7
Facteur de plaisir
7.6
un bon rapport qualité-prix
6.3
Confort
7.1
Quelle note lui donnez-vous ?4 Notes
9.2
SYN
Visibilité
Λειτουργία τετρακίνησης
Κράτημα
PLEEN
Τιμή
Εξοπλισμός
7