Vivre le mouvement dans la rue
Fleur de Porsche

Porsche : redéfinir les objectifs en matière d'électrification

Η μετάβαση θα διαρκέσει χρόνια, προβλέπει ο Γερμανός κατασκευαστής

Σε επαναπροσδιορισμό των στόχων για την ηλεκτροκίνηση προβαίνει η Porsche, καθώς ο Γερμανός κατασκευαστής προβλέπει πως «η μετάβαση θα διαρκέσει χρόνια», σύμφωνα με ανάλυση των τάσεων της αγοράς και του καταναλωτικού κοινού.

Η Porsche προσάρμοσε τους στόχους της για την ηλεκτροκίνηση και, κατά συνέπεια, το προϊοντικό της σχέδιο για να λάβει υπόψη της μια τάση της αγοράς που δεν ανταποκρίνεται στις αρχικές προβλέψεις. Συγκεκριμένα, η εταιρεία με έδρα το Zuffenhausen επιβεβαίωσε τον στόχο της για 80 % ηλεκτρικές πωλήσεις το 2030, αλλά πρόσθεσε ορισμένες πολύ ακριβείς προϋποθέσεις που έχουν πλέον καταστεί κεντρικές για μεγάλο μέρος του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας: ο στόχος θα επιτευχθεί μόνο εάν υπάρχει επαρκής ζήτηση από τους πελάτες και μόνο εάν υπάρχουν οι ευνοϊκές συνθήκες για την επαναφορτιζόμενη κινητικότητα.

Απαιτείται χρόνος

Η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαρκεί περισσότερο απ’ ό,τι πιστεύαμε πριν από πέντε χρόνια’, παραδέχθηκε η γερμανική εταιρεία, προσθέτοντας ότι ‘η στρατηγική προϊόντων έχει ως στόχο να φτάσει πάνω από το 80% των όγκων μας με πλήρως ηλεκτρικά οχήματα το 2030, ανάλογα με τη ζήτηση των πελατών και την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης’. Η Porsche επεσήμανε επίσης τις σημαντικές διαφορές στο ρυθμό υιοθέτησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεταξύ των τριών βασικών αγορών της: η ζήτηση στην Κίνα παραμένει ισχυρή, ενώ είναι πιο αργή στην Ευρώπη και εντελώς ακανόνιστη στις ΗΠΑ. Ως εκ τούτου, για την ανώτατη διοίκηση, η στρατηγική της παράλληλης ανάπτυξης τόσο ηλεκτροκίνητων μοντέλων όσο και αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι «πιο σημαντική από ποτέ».

Το πλάνο για τα νέα προϊόντα

Έτσι, η Porsche επέλεξε επίσης μεγαλύτερη λειτουργική ευελιξία για να προσαρμοστεί στη ζήτηση των πελατών, η οποία έχει ήδη αντίκτυπο στους όγκους παραγωγής της Taycan. Από αυτή την άποψη, σύμφωνα με διάφορες αναδημοσιεύσεις στον γερμανικό Τύπο, μία από τις πρώτες επιπτώσεις του περιορισμού της ηλεκτροκίνησης αφορά την απόφαση για παράταση του κύκλου ζωής των θερμικών και υβριδικών εκδόσεων της Cayenne. Η νέα ηλεκτρική γενιά επιβεβαιώνεται, αλλά, ταυτόχρονα, οι παραδοσιακοί κινητήρες δεν θα εγκαταλειφθούν. Κατά συνέπεια, θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν τρία θερμικά μοντέλα στο μέλλον της Porsche: 911, Panamera και, μάλιστα, Cayenne. Όσον αφορά τη Macan, το μεσαίο SUV θα είναι διαθέσιμο μόνο ως αμιγώς ηλεκτρικό στην Ευρώπη, ενώ στις αγορές εκτός ΕΕ θα προσφέρεται και με θερμικούς κινητήρες. Τέλος, επιβεβαιώνεται το σχέδιο να λανσαριστεί η επόμενη γενιά του 718 μόνο σε ηλεκτρική έκδοση. Η αλλαγή πορείας θα έχει επιπτώσεις στις πωλήσεις: η Porsche αναμένει ένα «φαινόμενο V», με μια πτώση των πωλήσεων που συνδέεται με τη σταδιακή μετάβαση από τα παλιά στα νέα μοντέλα και μια επακόλουθη ανάκαμψη. Αυτός είναι άλλος ένας λόγος για τον οποίο ο CEO Oliver Blume μίλησε για το 2024 ως «μεταβατικό έτος» για την εταιρεία του Zuffenhausen.