Σε ένα εντυπωσιακό συνέδριο αντιπροσώπων στο Βερολίνο, που πραγματοποιήθηκε στις 29-30 Μαΐου, η Kia συγκέντρωσε περίπου 2.900 συνεργάτες αντιπροσώπων από 41 ευρωπαϊκές χώρες για να παρουσιάσει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Σε ένα VIP περιβάλλον, στόχος ήταν να παρουσιαστούν οι νέες προσθήκες μοντέλων στη γκάμα της μάρκας και οι βασικές λεπτομέρειες για τον τρόπο με τον οποίο η Kia συνεχίζει την τολμηρή εξέλιξή της σε κορυφαίο πάροχο λύσεων βιώσιμης κινητικότητας. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη της Kia, μεταξύ των οποίων ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia, ο Marc Hedrich, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Europe και ο Karim Habib, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Kia Global Design.
Με κεντρικό σλόγκαν «It’s #OurMOVE», στο συνέδριο συμπεριλήφθηκε η εστίαση στoυς θεμελιώδεις πυλώνες
Momentum της Kia (πολυβραβευμένα οχήματα και συνεχείς επιτυχίες),
Opportunitιes (νέα προϊόντα, νέες υπηρεσίες και παροχές),
Vision (κινητικότητα ειδικού σκοπού και προηγμένη συνδεσιμότητα) και
Experience (συναισθηματική σύνδεση με τον πελάτη και παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας).
Μετά την επιτυχία του EV6 που κέρδισε το βραβείο του Car De Le site Année και της ναυαρχίδας EV9, η Kia ενισχύει τη δέσμευσή της για την επιτάχυνση προς την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη με το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού compact SUV EV3 το 2024, σαν μέρος του σχεδίου της να εξασφαλίσει μία πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα έως το 2026 .
«Δεδομένης της βαρύτητας της Ευρώπης στις πωλήσεις και στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της Kia, φέτος θα λανσάρουμε το EV3», δήλωσε ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia. «Μετά την επιτυχία των EV6 και EV9, το Kia EV3 θα ηγηθεί ενεργά της μετάβασης προς τα EV. Θα επικεντρώσουμε τις προσπάθειές μας στην ενίσχυση της εξέλιξης της Kia σε μία πελατοκεντρική μάρκα, ενδυναμώνοντας τα προϊόντα και τις εμπειρίες των πελατών που μας διαφοροποιούν».
Momentum
Ως μία καθιερωμένη μάρκα στην Ευρώπη, η Kia συνεχίζει τις ισχυρές κινήσεις της στην αγορά, σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων 572.297 μονάδων το 2023, με μερίδιο αγοράς 4,5% στα επιβατικά οχήματα. Οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων οχημάτων έχουν ξεπεράσει τις 217.000 μονάδες και τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα πλέον αντιπροσωπεύουν το 37,9% των λιανικών πωλήσεων της Kia. Επιπλέον, η Kia σχεδιάζει να αξιοποιήσει τη δυναμική των τελευταίων οκτώ ετών με αύξηση πωλήσεων κατά 56% (από το 2015 έως το 2023), επιτυγχάνοντας ετήσιες πωλήσεις 800.000 μονάδων έως το 2028, με μερίδιο αγοράς 5%, ενώ οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων οχημάτων θα ανέρχονται σε ποσοστό έως και 85%.
«Με τον τολμηρό μετασχηματισμό της μάρκας μας, είμαι πολύ περήφανος που η Kia είναι πλέον πρωτοπόρος στην παροχή λύσεων βιώσιμης κινητικότητας», δήλωσε ο Marc Hedrich, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Europe. «Αυτή η εξέλιξη, καθοδηγούμενη από τη δέσμευσή μας να είμαστε προοδευτικοί, τολμηροί και υπεύθυνοι, έχει πυροδοτήσει σημαντική επιτυχία και ανάπτυξη, ενισχύοντας τη θέση μας στον κλάδο για τα επόμενα χρόνια».
Opportunities
Η στρατηγική της Kia για το μέλλον είναι σαφής: να ανταποκρίνεται στη ζήτηση της αγοράς συνεχίζοντας την παροχή νέων προηγμένων ηλεκτρικών μοντέλων με δυνατότητες υπερταχείας φόρτισης για την περαιτέρω πληρότητα της γκάμας και εξηλεκτρίζοντας ήδη πετυχημένα μοντέλα. Επιπλέον, τα πλήρως συνδεδεμένα οχήματα συνεχίζουν να παρέχουν κορυφαία εμπειρία μέσω των over-the-air ενημερώσεων και λειτουργιών που διατίθενται στο Kia Connect Store. Το λανσάρισμα περαιτέρω καινοτόμων τεχνολογιών, όπως η αμφίδρομη φόρτιση (Vehicle-2-Grid, Vehicle-2-Load, Vehicle-2-Home) θα δημιουργήσει προστιθέμενη αξία στη συνολική εμπειρία του πελάτη.
Vision
Παράλληλα με τη μετακίνηση προς τη βιώσιμη κινητικότητα, η Kia πρωτοπορεί στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη της γκάμας PBV (Platform Beyond Vehicle), που αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση κινητικότητας στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, που συνδυάζει EVs εξειδεκευμένων χρήσεων με προηγμένες σουίτες λογισμικού, θέτοντας το σημείο αναφοράς για τη μελλοντική κινητικότητα, με μια έξυπνη προσέγγιση των αναγκών του πελάτη. Επιπλέον, η Kia θέτει νέα πρότυπα στην αγορά με στόχο τη μετάβαση στον κορυφαίο πάροχο λύσεων βιώσιμης κινητικότητας, επαναπροσδιορίζοντας τις μεταφορές παγκοσμίως έως το 2040
Experience
Η μάρκα εστιάζει στη διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών της σε όλα τα σημεία επαφής, με οχήματα που εμπνέουν συναίσθημα, αξιοπιστία, πρακτικότητα και συνδεσιμότητα που διαφοροποιεί την Kia. Το Kia Connect επιτρέπει την υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο των πελατών της για την επίλυση τυχόν θεμάτων του οχήματός τους μέσω της βοήθειας από το κέντρο τεχνικής εξυπηρέτησης. Τέλος, η Kia ψηφιοποιεί επίσης την εμπειρία ιδιοκτησίας και συντήρησης μέσω του MyKia για τους πελάτες και του MyService για τους αντιπροσώπους.
Πανελλαδικό Συνέδριο Δικτύου Kia 2024
Μετά την ολοκλήρωση του Πανευρωπαϊκού Συνεδρίου, πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο το Συνέδριο του Δικτύου των Επίσημων Εμπόρων της Kia Hellas από όλη την Ελλάδα όπου παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν οι εξελίξεις στην εγχώρια αγορά, αλλά και οι επιδόσεις, οι ευκαιρίες, οι στόχοι, το όραμα και το στρατηγικό πλάνο της μάρκας για να πρωταγωνιστήσει σε μία αγορά που μεταλλάσσεται με καταιγιστικό ρυθμό.
Στο τέλος του συνεδρίου, ακολούθησαν τα Kia Hellas Business Awards 2023 όπου βραβεύτηκαν οι ακόλουθοι Επίσημοι Έμποροι και Επισκευαστές που ξεχώρισαν:
- ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ Ε.Π.Ε (Βέροια): Κορυφαίος Συνεργάτης Sales – Υψηλότερη Επίτευξη Ποσοτικών & Ποιοτικών Στόχων Πωλήσεων
- Σ. ΤΣΑΠΑΛΟΣ Α.Ε. (Αθήνα): Κορυφαίος Συνεργάτης After Sales – 1η Θέση στην Αύξηση Πωλήσεων & Επίτευξης Στόχων After Sales