Η είσοδος της Ford στην ηλεκτροκίνηση, έγινε με μία Mustang, επενδύοντας στο συναίσθημα των οπαδών της μάρκας! Η Ford υπόσχεται ρίγη συγκίνησης και αδρεναλίνης… Έχοντας στα χέρια μας για μία εβδομάδα την πισωκίνητη Mustang Mach-e X με τους 294 ίππους, θα εξετάσουμε κατά πόσο μένει αναλλοίωτο το αυθεντικό DNA Mustang!
Ακολουθώντας την μόδα… αιρετικά
Τον Δεκέμβριο του 2020, η Ford βάζει στην παραγωγή το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ακολουθεί τη μόδα με ένα σύγχρονο sport crossover… Ωστόσο, αποφασίζει να προσθέσει το νέο αυτό μοντέλο στην γκάμα της Mustang, εκπλήσσοντας τους πάντες! Δημιούργησε αντιδράσεις στο κοινό και την απορία «ηλεκτρικό, SUV Mustang;»… Αλλά η αμερικανική εταιρεία, φρόντισε να μείνει πιστό στον αυθεντικό χαρακτήρα της Mustang, ακολουθώντας την μόδα αιρετικά!
Με το διαχρονικό στιλ της Mustang
Η εξωτερική εμφάνιση είναι πίστη στην σχεδιαστική γλώσσα της Mustang σε εκμοντερνισμένη SUV – Coupe σιλουέτα, με χαρακτηριστικά Muscle Car!
Παρατηρώντας το μπροστινό μέρος, αντιλαμβανόμαστε πως η Mustang παραμένει πίστη στο άγριο και επιθετικό Family Look που χαρακτηρίζει διαχρονικά όλα τα μοντέλα. Η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα με το ατίθασο άγριο άλογο για έμβλημα, που πλαισιώνεται από μεγάλους ορθογώνιους Led προβολείς που το αγκαλιάζουν έως τα φτερά. Όλα αυτά με τα μυώδη ανασηκωμένα φτερά και τα δύο έντονα νεύρα στο καπό, που καταλήγουν στην μάσκα, αποπνέοντας δυναμισμό.
Η όμορφη Coupe σιλουέτα αναδεικνύεται στο προφίλ του αυτοκινήτου. Η οροφή χαμηλώνει ομαλά και κλείνει στο πίσω μέρος, αποτυπώνοντας το σπορ DNA του αμαξώματος! Οι πόρτες αντί για λαβή, ανοίγουν αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού. Σχηματίζουν, έτσι μια ενιαία μυώδη επιφάνεια με έντονα νεύρα και τονισμένους πίσω ώμους, δημιουργώντας την αίσθηση πως τρέχει, ακόμα και όταν είναι ακίνητο.
Στο πίσω μέρος αποτυπώνεται το διαχρονικό σήμα κατατεθέν των Mustang. Το κυρτό προς το εσωτερικό πλαίσιο, που φιλοξενεί τα τρία κάθετα φωτιστικά σώματα σε κάθε πλευρά. Με γραφικά Led στην περίπτωση της Mach-E, και με μια οριζόντια επέκταση που τα διασχίζει κεντρικά και εκτείνεται στο εσωτερικό του πορτμπαγκάζ. Στο ύψος της οροφής και στην γωνία του πορτμπαγκάζ, σχηματίζονται δύο όμορφες αεροτομές και ο αεροδυναμικός διαχύτης στο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα, αναδεικνύει τον σπορτίφ προσανατολισμό.
Gadget πολυτελείας
Οι σχεδιαστές της Ford επιμελήθηκαν με ιδιαίτερη φροντίδα το εσωτερικό της Mustang Mach-E, επιλέγοντας απλές και καθαρές γραμμές και χρησιμοποιώντας κορυφαίας ποιότητα υλικά για το φινίρισμα. Η πλειονότητα των πλαστικών, είναι μαλακά με καλή αίσθηση αφής και η συναρμογή τους υποδειγματική!
Σε αντίθεση με τον όγκο του αυτοκινήτου, το ταμπλό έχει μια μίνιμαλ ρετρό αισθητική, παραπέμποντας στην Mustang του 1969. Ωστόσο, η τοποθετημένη κάθετα γιγαντιαία οθόνη των 15,5 ιντσών, θυμίζει τάμπλετ, δίνει την απαραίτητη High-Tech πινελιά. Εκτός από το σύστημα πολυμέσων SYNC4, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, αντικαθιστά τους φυσικούς διακόπτες, ενσωματώνοντας τις βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, με πολύ εύχρηστο τρόπο, βελτιώνοντας την ήδη υψηλού επιπέδου εργονομία. Παράλληλα, διαθέτει προηγμένα συστήματά, την επιλογή του προφίλ οδήγησης… Έχει ακόμα και παιχνίδια… Αλλά για λόγους ασφαλείας, η χρήση τους γίνεται μόνο όταν είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο!
Πίσω από το όμορφο και ποιοτικό τιμόνι, βρίσκεται ένας μίνιμαλ ψηφιακός πίνακας οργάνων, που παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες λειτουργίες για τον χειρισμό και τον έλεγχο του αυτοκινήτου!
Τα ηλεκτρονικά καθίσματα, είναι εξαιρετικά άνετα, με κορυφαία οσφυϊκή στήριξη των επιβατών, συγκρατώντας σωστά τα σώματα. Επίσης κατά το κλείσιμο on button, το κάθισμα κινείται προς τα πίσω, διευκολύνοντας την έξοδο από αυτό και αντίστροφα, κατά το άνοιγμα, τα καθίσματα επανέρχονται στην θέση που θέλει ο οδηγός.
Οι χώροι είναι άπλετοι, τόσο για τους εμπρός, όσο και ιδίως για τους πίσω επιβάτες, καθώς το μακρύ μεταξόνιο, αφήνει αρκετό διαθέσιμο χώρο για τα πόδια των επιβατών, δίνοντας αίσθηση πολυτελούς λιμουζίνας.
Όσον αφορά τον όγκο των αποσκευών, αυτός επιμερίζεται σε 81 λίτρα εμπρός συν 402 λίτρα πίσω, τα οποία με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, αγγίζουν τα 1.420 lt!
eMuscle Car
Η Ford έχει εφοδιάσει την Mustang Mach-E με έναν αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα διπλού μαγνήτη, απόδοσης 294 ίππων και 430 Nm ροπής, που δίνουν την κίνηση στον πίσω άξονα, αφήνοντας μία αίσθηση… ηλεκτρικού Mudcle Car, σεβόμενη την ιστορία της! Το κινητήριο ηλεκτρικό σύστημα συνδυάζεται από μία μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου 98.7 kWh, που δίνει ονομαστική αυτονομία 610 χιλιομέτρων!
Εξηλεκτρίζοντας την παράδοση
Αναμφίβολα, μία ηλεκτρική Mustang σε ιντριγκάρει, κατά πόσο μένει πιστή στην παράδοση της αμερικανικής εταιρείας, προσφέροντας συγκινήσεις και συναρπαστική οδήγηση! Την απάντηση δίνει η ίδια, σε πραγματικές συνθήκες και καταστάσεις!
En ville μια Mustang και μάλιστα Crossover με μήκος 4,7 μέτρα, περιορίζεται, μη μπορώντας να ξεδιπλώσει στο ακέραιο τα χαρίσματα της. Ωστόσο, στο πέρασμα της έλκει τα βλέμματα των περαστικών χάρη στο εντυπωσιακό αμάξωμα και το «pony» στην μάσκα! Η επιλογή του προφίλ οδήγησης “whisper”, μειώνει την κατανάλωση ενέργειας στο ελάχιστο και ταιριάζει περισσότερο στις αστικές μετακινήσεις!
Στο επαρχιακό και ορεινό δίκτυο εστιάζει στην οδηγική ευχαρίστηση, επενδύοντας στο όνομα και την παράδοση της Mustang. Το αυτοκίνητο διαθέτει εξαιρετικό κράτημα, άμεσο και ακριβές σύστημα διεύθυνσης και ισορροπημένη λειτουργία της ανάρτησης, η οποία δεν επιτρέπει μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος και ταυτόχρονα φροντίζει για την άνεση των επιβατών, απορροφώντας τις οποιεσδήποτε ανωμαλίες του οδικού δικτύου. Παράλληλα, η πίσω κίνηση επιτρέπει παιχνίδια με την «ουρά» του αυτοκινήτου, χάρη στην ελεγχόμενη υποστροφή, που ανεβάζει τα επίπεδα αδρεναλίνης με ασφάλεια, προβάλλοντας τον «Fun To Drive» χαρακτήρα των αυθεντικών Mustang, εκπλήσσοντας ευχάριστα τον οδηγό. Τα καλύτερα προγράμματα οδήγησης σε αυτές τις συνθήκες είναι το “Active” και το κορυφαίο “Untamed”. Το τελευταίο μάλιστα είναι το πιο δυναμικό προφίλ οδήγησης, το οποίο αλλάζει την χαρτογράφηση του ηλεκτροκινητήρα και προσδίδει πιο σφικτές ρυθμίσεις σε ανάρτηση και τιμόνι. Οι ιθύνοντες της Ford, έχουν ενισχύσει την σπορ αίσθηση του με ηλεκτρονικό ήχο από τον ατμοσφαιρικό V8 5,0 λίτρων της Coupé Mustang.
Sur l'autoroute αναδεικνύεται το στιβαρό πλαίσιο, τα υψηλά επίπεδα ηχομόνωσης και η κορυφαία ποιότητα κύλισης, ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να είναι ευχάριστο, με αίσθηση ασφαλείας και ποιότητας, που θα ενθουσιάσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες!
Général η Mustang Mach-E, προσπαθεί να μείνει πιστή στην παράδοση, εξηλεκτρίζοντας την. Το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι ανέλπιστα σπορτίφ, αποτυπώνοντας τα χαρακτηριστικά των Mustang. Αξιοσημείωτη είναι η λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας υποβοήθησης του οδηγού ADAS, η οποία είναι εξαιρετικά ευαίσθητη, σε βαθμό να προλαμβάνει ενδεχόμενο λάθος πολύ νωρίς, αυξάνοντας την εμπιστοσύνη του οδηγού προς το αυτοκίνητο! Η μεγάλη μπαταρία των 98,7 kWh, περιορίζει στο ελάχιστο το άγχος της αυτονομίας, παρέχοντας πραγματικό χιλιομετρικό εύρος κοντά στο ονομαστικό. Ένας παράγοντας που επιτρέπει την διατήρηση του δυναμικού στυλ οδήγησης στα όρια! Αν και Crossover «αγαπάει» περισσότερο την άσφαλτο. Το χαμηλό κέντρο βάρους, το μακρύ μεταξόνιο και οι δύο τόνοι που ζυγίζει, σε συνάρτηση με τον σπορ προσανατολισμό, το περιορίζουν για κίνηση εκτός δρόμου, υποδεικνύοντας πως είναι ένα Coupé- SUV δρόμου!
Η οικογενειακή Mustang
Προφανώς, στην γκάμα της Mustang, δεν υπάρχει άλλο μοντέλο με τους χώρους, την άνεση και την πρακτικότητα της Mach-E. Παράλληλα, το αυτοκίνητο έλκει τα βλέμματα στο πέρασμα του, ενώ διαθέτει αξιοσημείωτη οδηγική συμπεριφορά! Εάν εξαιρέσουμε το γεγονός πως διατίθεται ως αποκλειστικά ηλεκτρική πρόταση, διαπιστώνουμε πως είναι η μοναδική οικογενειακή Mustang της ιστορίας! Επομένως, απευθύνεται στους λάτρεις της εταιρείας, οι οποίοι μπορούν να διαθέσουν ένα σοβαρό ποσό για αγορά αυτοκινήτου. Είναι ένα αυτοκίνητο για αυτούς που επιζητούν τον δυναμισμό και την σπορτίφ αίσθηση και παράλληλα θέλουν χώρους για την οικογένεια και τους φίλους τους! Για όσους θέλουν να προκαλούν στο πέρασμα τους… Αλλά και για όσους επιθυμούν ένα High-Tech ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μακριά από τα τετριμμένα που βάζει τη δίκη του σφραγίδα στην αυτοκίνηση… και στην ηλεκτροκίνηση!
Για κοινό με κοινωνικό και οικονομικό υπόβαθρο
Η τιμή διάθεσης των 69.996€ κάνει αντιληπτό πως η Mustang Mach-E απευθύνεται σε κοινό με σημαντικό υπόβαθρο, το οποίο δεν επηρεάζεται από την επιδότηση του «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Θα αγοράσει το αυτοκίνητο επειδή του αρέσει και καλύπτει τις ανάγκες του!
Caractéristiques techniques
AMAXOMA |
|
Presse |
SUV – Crossover |
Sièges |
5 |
Portes |
5 |
EPIDOSIS |
|
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα |
7 δευτ |
Vitesse maximale |
180 km/h (Περιορίζεται ηλεκτρονικά) |
Rapport poids/puissance |
7.1 κιλά/Hp, 141 Hp/τόνος |
Rapport poids/couple |
4.8 κιλά/Nm, 206.2 Nm/τόνος |
MOTEUR ÉLECTRIQUE |
|
Puissance |
294 Hp |
Couple |
430 Nm |
Position du moteur électrique |
Essieu arrière transversal |
BATTERIE |
|
Capacité brute de la batterie |
98.7 kWh |
Capacité nette (utilisable) de la batterie |
88 kWh |
Technologie des batteries |
Lithium-ion (Li-Ion) |
Position de la batterie |
Sous le plancher |
Εύρος αυτονομίας (WLTP) |
610 km |
Consommation moyenne d'énergie (WLTP) |
16.5 κιλοβατώρα/100 χλμ |
TAILLE ET POIDS |
|
Poids |
2085 κιλά |
Charge utile maximale |
520 κιλά |
Volume minimal d'espace pour les bagages |
402 l |
Volume maximal de l'espace à bagages |
1420 l |
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) |
750 kg |
Charge maximale sur le support |
30 κιλά |
DIMENSIONS |
|
Longueur |
4713 mm |
Largeur |
1881 mm |
Hauteur |
1624 mm |
Empattement |
2984 mm |
Trace d'acheminement |
1620 mm |
Trace dorsale |
1627 mm |
Distance par rapport au sol |
147 mm |
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation) |
11.6 m |
ARCHITECTURE |
|
Mouvement |
Sur les roues arrière |
Nombre de rapports et type de boîte de vitesses |
1 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων |
Suspension avant |
Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής |
Suspension arrière |
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής |
Freins avant |
Αεριζόμενοι δίσκοι , 362×27 mm |
Freins arrière |
δίσκος , 316×11 mm |
Systèmes auxiliaires |
ABS (système de freinage antiblocage) |
Type d'adresse |
Gestion chukrania (avec dents) |
Système de direction |
Volant électrique |
Τροχοί / Ελαστικά |
225/60 R18 |
galerie de photos