Vivre le mouvement dans la rue
Audi

Audi : "Fermé" le pilote dans le simulateur pour le développement de son moteur de Formule 1

Η Audi έχει επιστρατεύσει τις υπηρεσίες ενός οδηγού προσομοιωτή σε μια προσπάθεια να προωθήσει την ανάπτυξη της μονάδας ισχύος της για την Formula 1.

Audi

Η Audi έχει επιστρατεύσει τις υπηρεσίες ενός οδηγού προσομοιωτή σε μια προσπάθεια να προωθήσει την ανάπτυξη της μονάδας ισχύος της για την Formula 1. Ο διάσημος Ελβετός οδηγός αγώνων, Neel Jani (39), επιλέχθηκε για την ευρεία εμπειρία του από πολλά προγράμματα μηχανοκίνητου αθλητισμού, η οποία θα αποδειχθεί ανεκτίμητη για την εξέλιξη της μονάδας ισχύος της Audi. Μια ταυτόχρονη αναβάθμιση του δυναμικού προσομοιωτή οδήγησης βρίσκεται σε εξέλιξη στην τοποθεσία Neuburg, με επίκεντρο το υβριδικό σύστημα κίνησης της Formula 1.

“Η προσομοίωση είναι μια βασική πτυχή στο σχέδιό μας για τη Formula 1, παρόμοια με την ανάπτυξη προϊόντων. Ο προσομοιωτής μας είναι ένα κρίσιμο εργαλείο για την εξέλιξη της μονάδας ισχύος. Ο ρόλος του οδηγού εξέλιξης απαιτεί ένα μείγμα τεχνολογικής κατανόησης και ποικίλης εμπειρίας, ειδικά όσον αφορά τη διαχείριση της ενέργειας σε συνθήκες αγώνα”, επισημαίνει ο Oliver Hoffmann, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Τεχνικής Ανάπτυξης της AUDI.

Ο Jani, ως πρώην δοκιμαστής και εφεδρικός οδηγός της Red Bull Racing, έχει συγκεντρώσει σημαντικές ώρες σε προσομοιωτή της Formula 1. Έχει συγκεντρώσει πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τα υβριδικά αγωνιστικά αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια της θητείας του ως οδηγός αγώνων αντοχής. Ως μέλος της εργοστασιακής ομάδας της Porsche, ο Jani κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA (WEC) το 2016 και αναδείχθηκε νικητής στον φημισμένο 24ωρο αγώνα του Λε Μαν. “Είμαι ενθουσιασμένος που θα συνοδεύσω την Audi στο ταξίδι της προς τη Formula 1. Η συμμετοχή σε ένα εγχείρημα τέτοιας κλίμακας στο αρχικό στάδιο είναι τιμή και τεράστια ευθύνη. Είμαι βέβαιος ότι η εμπειρία μου από τη Formula 1 και τις πρωτοβουλίες LMP θα μου επιτρέψει να δημιουργήσω ισχυρούς δεσμούς μεταξύ θεωρητικών και πρακτικών πτυχών”, μοιράζεται ο Ελβετός υπήκοος.

Μετά το 2022, οι δοκιμές ενός μονοκύλινδρου κινητήρα παρέχουν κρίσιμες πληροφορίες για την ανάπτυξη της μονάδας ισχύος. Η τρέχουσα εννοιολογική φάση θέτει τις βάσεις με βάση τις επιδόσεις για τη μονάδα ισχύος του 2026, η οποία συμπίπτει με τους νέους κανονισμούς που προωθούν τη μεγαλύτερη ηλεκτροκίνηση. Προς το παρόν, ο ηλεκτροκινητήρας (MGU-K) αναμένεται να αποδίδει σχεδόν την ίδια ισχύ με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Οι εξαιρετικά αποδοτικοί κινητήρες turbo των 1,6 λίτρων θα λειτουργούν με συνθετικό καύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον.

“Επί του παρόντος, η πρωταρχική μας προσοχή επικεντρώνεται σε βασικές εννοιολογικές έρευνες με σημαντικό αντίκτυπο στην απόδοση. Ωστόσο, δεν βασιζόμαστε αποκλειστικά σε ψηφιακές μεθοδολογίες για την αξιολόγηση των διαφόρων τεχνικών λύσεων. Η εμπειρογνωμοσύνη, η εμπειρία και η πρακτικά εφαρμόσιμη ανάπτυξη αποτελούν κρίσιμα στοιχεία για την εξαγωγή των σωστών διδαγμάτων από την προσομοίωση. Συνδυάζοντας τα παραπάνω, μπορούμε να αξιολογήσουμε από νωρίς διαφορετικές επιχειρησιακές στρατηγικές και να θέσουμε τα θεμέλια για την αποτελεσματική διαχείριση της ενέργειας της μονάδας ισχύος”, εξηγεί ο Adam Baker, CEO της Audi Formula Racing GmbH.

Η αρχική υβριδική μονάδα ισχύος, που αποτελείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία και ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, πρόκειται να δοκιμαστεί στο δυναμό πριν από το τέλος του έτους, παρέχοντας το πλαίσιο για τον μελλοντικό σχεδιασμό του οχήματος.