Vivre le mouvement dans la rue
Renault

Αυτό είναι το νέο Renault Rafale

Με τον στόχο του στρατηγικού σχεδίου της Renaulution να ανακτήσει την κυριαρχία στην κατηγορία C να έχει προχωρήσει σημαντικά χάρη στην επιτυχία των ηλεκτρικών Megane E-Tech, Arkana και Austral, η Renault ετοιμάζεται τώρα να διεισδύσει στην κατηγορία D. Το αρχικό βήμα περιελάμβανε την ανανέωση του οικογενειακού, ολοκαίνουργιου Espace- η επόμενη κίνηση εισάγει ένα εντελώς φρέσκο και τολμηρό μοντέλο - το ολοκαίνουργιο Renault Rafale.

Renault

Η εκστρατεία για την ανάκτηση ενός ισχυρού προπυργίου στην κατηγορία C, που αποτελεί βασικό στόχο του στρατηγικού σχεδίου Renaulution, προχωρά σημαντικά με τον θρίαμβο του ηλεκτρικού Megane E-Tech, του Arkana και του Austral. Τώρα, είναι η σειρά της Renault να κάνει τη στρατηγική της προέλαση στην κατηγορία D. Η αρχική φάση περιελάμβανε την αναζωογόνηση του οικογενειοκεντρικού All-new Espace- η επόμενη φάση εισάγει ένα εντελώς καινοτόμο και τολμηρό μοντέλο: Το ολοκαίνουργιο Rafale.

Έχοντας αναθεωρήσει τις τεχνολογικές της δυνατότητες στα υβριδικά συστήματα κίνησης, το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά συστήματα, η Renault δεν μπορούσε πλέον να αποκρύψει από τους πελάτες της ένα όχημα ρητά σχεδιασμένο για οδηγική απόλαυση – ούτε μπορούσε να αρνηθεί στη μάρκα την εισαγωγή μιας νέας ναυαρχίδας. Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale πληροί και τις δύο αυτές πτυχές.

Το Rafale, ένας γαλλικός όρος που συνδέεται με τον άνεμο και τις αεροναυτικές αναφορές, παίζει σημαντικό ρόλο στην ιστορία της Renault. Το Caudron-Renault Rafale, το οποίο πέτυχε το 1934 το ρεκόρ ταχύτητας 445 km/h, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale είναι το πρώτο όχημα παραγωγής που σχεδιάστηκε πλήρως σύμφωνα με τη νέα αισθητική γλώσσα που εισήγαγε ο Gilles Vidal, ως επικεφαλής του Design Renault. Σηματοδοτεί την αυγή μιας νέας σχεδιαστικής εποχής για τη Renault: είναι προνοητικό, τολμηρό, συγχρονισμένο με τη σύγχρονη εποχή και προσαρμοσμένο σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη εποχή, όπου μόνο τα πρωτοποριακά μοντέλα διατηρούν την ελκυστικότητά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους.

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale ενσωματώνει επίσης συνδεσιμότητα αιχμής και ένα πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης E-Tech 200 ίππων, το οποίο είναι εξίσου αποδοτικό και οικονομικό, χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένα υλικά.

Είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει την οδηγική εμπειρία σε πρωτόγνωρα επίπεδα και θα συμπληρωθεί με τεχνολογικές καινοτομίες που θα εξασφαλίσουν την εξέχουσα θέση του στον κόσμο των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων με ένα νέο σύστημα κίνησης E-Tech 4×4 300 hp.

Η Renault έχει ενσωματώσει στο DNA της τη βέλτιστη οδηγική απόλαυση – μια συλλογική χαρά που μοιράζονται ο οδηγός και οι επιβάτες σε ένα “όχημα για τη ζωή και τη διαβίωση”. Αν και η οδηγική απόλαυση αποτελεί προτεραιότητα, δεν συμβιβάζει ποτέ την άνεση των επιβατών, εξασφαλίζοντας άπλετο χώρο και ανέσεις. Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale, ένα ικανοποιητικό SUV coupe, αποπνέει τόση ζωντάνια όση και η αίσθηση που προσφέρει όταν οδηγείται. Παρουσιάζει την ευκαιρία να μοιραστείτε μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία με φίλους ή παιδιά – ανεξάρτητα από την ηλικία τους.

Το Renault Rafale 200 hp E-Tech full hybrid θα κυκλοφορήσει στις αγορές την άνοιξη του 2024.

 

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Ένα επιβλητικό Coupe-SUV

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale ανήκει στην κατηγορία coupe-SUV, με το ελαφρώς υπερυψωμένο fastback αμάξωμά του να κοσμείται από βαθιά γυαλιστερά μαύρα στοιχεία. Το προφίλ του αυτοκινήτου είναι ενεργητικό και αθλητικό, με το μακρόστενο οριζόντιο καπό του να υποδηλώνει δύναμη. Το τόξο κάτω από αυτό είναι λεπτοδουλεμένο, αναδεικνύοντας τη νέα μάσκα ψυγείου και το χαρακτηριστικό σχέδιο φωτισμού που είδαμε για πρώτη φορά στο Νέο Clio. Το προεξέχον καπό και ο διαμορφωμένος μπροστινός προφυλακτήρας φαίνεται να ωθούν το αυτοκίνητο προς τα εμπρός.

Οι φουσκωμένοι ώμοι του αυτοκινήτου συσσωρεύονται γύρω από τους πίσω τροχούς, υποδηλώνοντας τη δύναμη που κινεί το αυτοκίνητο. Εκπέμπει μια αίσθηση ανυπόμονης ετοιμότητας. Η αντιολισθητική πλάκα που εμφανίζεται κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα φαίνεται επίσης να ωθεί το αυτοκίνητο προς τα εμπρός, και η κατερχόμενη γραμμή οροφής με ένα τελικό εξόγκωμα υποδηλώνει ταχύτητα.

 

Ιδανικές διαστάσεις

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale, με μήκος 4,71 μέτρα και πλάτος 1,86 μέτρα, προσγειώνεται σταθερά στην κατηγορία D. Με ύψος 1,61 μέτρα, αποτελεί την επιτομή του σπορ SUV. Με μακρύ μεταξόνιο 2,74 μέτρων, πανομοιότυπο με αυτό του All-new Espace, η γραμμή οροφής του All-new Renault Rafale είναι καμπυλωτή ώστε να εξασφαλίζει άπλετο χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών χωρίς να εμποδίζει το πίσω παρμπρίζ.

Το πίσω παρμπρίζ γέρνει με ακρίβεια 17 μοιρών, βελτιστοποιώντας την αεροδυναμική απόδοση και εξαλείφοντας την ανάγκη για πίσω υαλοκαθαριστήρες, διατηρώντας τις καθαρές γραμμές του αυτοκινήτου.

Το φαρδύτερο μετατρόχιο (4 cm περισσότερο από το ολοκαίνουργιο Espace) εξασφαλίζει μια σταθερή στάση του οχήματος και αξιοποιεί τα μαύρα στοιχεία των τροχών τόσο από κάθετη (ελαφρά προεξοχή των τροχών) όσο και από οριζόντια άποψη (οι τροχοί 20 ιντσών γεμίζουν τους θόλους).

Φρέσκια οπτική γλώσσα

Ο σχεδιασμός του All-new Renault Rafale αποκαλύπτει τη νέα οπτική γλώσσα της μάρκας που εισήγαγε ο Gilles Vidal, η οποία παρουσιάστηκε αρχικά στο πρωτότυπο Scenic Vision το 2022 και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά σε ένα αυτοκίνητο δρόμου, το New Clio, το 2023. Περιλαμβάνει το DNA των μοντέλων της Renault μέσα από τα σμιλευμένα σχήματα και τις γενναιόδωρες καμπύλες, ενσωματώνει διάφορες τεχνικές λεπτομέρειες και περιλαμβάνει πλέον γραμμές χαρακτήρα που μοιάζουν να τεντώνουν το δέρμα πάνω στο αμάξωμα, δημιουργώντας πτυχώσεις που επεκτείνονται και δένουν με τα σχήματα του αυτοκινήτου. Στο ολοκαίνουργιο Rafale, οι ομαλοί όγκοι σε συνδυασμό με τα χρώματα του αμαξώματος δημιουργούν μια ενδιαφέρουσα αντίθεση με τις έντονα γεωμετρικές, πτυχωτές μαύρες επιφάνειες. Οι νέες γραμμές και οι κορυφογραμμές στις καμπύλες προσθέτουν προσεκτικά βαθμονομημένες ακτίνες φωτός στο αμάξωμα, οι οποίες συγχωνεύονται σε μια απόλυτα ευχάριστη οπτική εντύπωση.

 

Καινοτόμα μάσκα ψυγείου

Η μοναδική μάσκα ψυγείου του ολοκαίνουργιου Renault Rafale έχει ως επίκεντρο το εμβληματικό διαμάντι της μάρκας. Αποτελείται από μια συλλογή μικρών διαμαντιών που οργανώνουν το χώρο σε τρεις διαστάσεις γύρω από το κεντρικό έμβλημα. Αυτό το βαθύ γυαλιστερό μαύρο μοτίβο διαμαντιών είναι ένας φόρος τιμής στις γρίλιες που κοσμούσαν τα πολυτελή αυτοκίνητα του παρελθόντος. Ξεχωρίζει από τις μπλε ή σχιστολιθικές γκρι αποχρώσεις (ανάλογα με την έκδοση) που εμφανίζονται και εξαφανίζονται στο φόντο ανάλογα με τη γωνία θέασης – μοιάζουν με οπτικά έργα τέχνης της δεκαετίας του 1970. Αυτό είναι το νεύμα της Renault προς τον Victor Vasarely, τον μεγάλο δάσκαλο του κινήματος op art, και ένα επώνυμο που έχει σημασία για την ιστορία της Renault: Ο γιος του Victor, Yvaral Vasarely, σχεδίασε το λογότυπο του 1972 – στο οποίο η μάρκα αποτίει έναν “συγκινητικό” φόρο τιμής με το νέο λογότυπο Nouvel’R.

Ο πολύπλοκος σχεδιασμός της μάσκας του ψυγείου σχεδιάστηκε με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης σε μια εφαρμογή λογισμικού παραμετρικής μοντελοποίησης. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει την εξερεύνηση πολυάριθμων μοτίβων και αλληλεπιδράσεων στο χώρο, τροποποιώντας διαστάσεις, γωνίες, καταστάσεις και άλλες παραμέτρους. Το λογισμικό αυτό χρησιμοποιείται ευρέως στην αρχιτεκτονική, για παράδειγμα, στο σχεδιασμό του Ολυμπιακού σταδίου “Φωλιά του Πουλιού” στο Πεκίνο.

 

Ένα νέο χαρακτηριστικό μοτίβο φωτισμού

Το Νέο Clio ήταν το πρώτο όχημα στη γκάμα της Renault που διέθετε τα νέα χαρακτηριστικά φώτα της μάρκας, και το ολοκαίνουργιο Rafale είναι το δεύτερο. Το μοτίβο σηματοδοτεί αναμφισβήτητα τη Renault: έχει σχήμα διαμαντιού, είναι δυναμικό και συμπαγές και αναβαθμίζει οπτικά το αυτοκίνητο.

Εκτεταμένα φώτα

Για να ενισχύσουν οπτικά το πλάτος του αυτοκινήτου και να προσθέσουν ισορροπία, τα δύο πίσω φώτα απέχουν όσο το δυνατόν περισσότερο μεταξύ τους. Μοιάζουν με γλυπτά ενσωματωμένα στις γωνίες. Το σχήμα τους είναι εμπνευσμένο από τα κινεζικά παζλ tangram (ένα μεγάλο τετράγωνο χωρίζεται σε πέντε τρίγωνα, ένα παραλληλόγραμμο και ένα μικρότερο τετράγωνο). Η μικρο-οπτική τεχνολογία σε αυτά τους δίνει ζωή όταν είναι ενεργοποιημένα και δημιουργούν ένα εφέ “αιωρούμενου παγάκι” όταν είναι απενεργοποιημένα.

 

Δύο νέα χρώματα

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale θα είναι διαθέσιμο σε πέντε χρώματα αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένων δύο ολοκαίνουργιων: ένα νέο White Pearl Satin και ένα νέο Alpine Blue tone. Το πρώτο τονίζει τις γραμμές του αμαξώματος κατευθύνοντας το βλέμμα σας σε αυτές. Χρησιμοποιεί την ίδια καινοτόμο τεχνολογία με το Shale Grey Satin της Austral, επιτυγχάνοντας τη σατινέ ματ όψη του αποκλειστικά από το βερνίκι και καθιστώντας το ανθεκτικό στις ακτίνες UV, τα ρολά του πλυντηρίου αυτοκινήτων και άλλες καθημερινές φθορές. Το ολοκαίνουργιο Rafale είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας Renault που διαθέτει το Alpine Blue. Αυτή η απόχρωση δεν παρέμεινε ποτέ στατική στην ιστορία της μάρκας με έδρα το Dieppe. Και άλλαξε και πάλι, αν και ελαφρώς: στο All-new Rafale, είναι μια απόχρωση πιο βαθύ από ό,τι στο Alpine A 110. Τα τρία άλλα χρώματα που είναι διαθέσιμα για το All-new Rafale είναι το Flame Red, το Starry Black και το Shale Grey Glossy.

 

 

Πλαίσιο & Σύστημα Κίνησης

Πλαίσιο με γνώμονα τις επιδόσεις

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale έχει κατασκευαστεί σχολαστικά για να προσφέρει βέλτιστη οδηγική απόλαυση. Το σύστημα κίνησης του οχήματος έχει ενισχυθεί με έναν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων και την τελευταία βελτίωση του συστήματος τετρακίνησης 4CONTROL Advanced. Αυτή η δομή επιτρέπει την ανώτερη οδική συμπεριφορά χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση και αποσβένει σημαντικά τον θόρυβο που προέρχεται από το πλαίσιο.

 

Σύστημα τετρακίνησης 4CONTROL Advanced

Το σύστημα 4CONTROL Advanced του Rafale βελτιώνει την οδική συμπεριφορά στις χαμηλές ταχύτητες, προσδίδοντας στο όχημα μια απαράμιλλη ευελιξία και σθένος στις μέσες και υψηλές ταχύτητες. Κατά την πλοήγηση σε μια στροφή με ταχύτητα μικρότερη από 50 km/h, οι πίσω τροχοί προσαρμόζονται ελάχιστα προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς (έως και 1 μοίρα), γεγονός που μειώνει την αδράνεια των πίσω τροχών και βελτιώνει την ευστάθεια. Σε χαμηλότερες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί περιστρέφονται έως και 5 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση, ενισχύοντας περαιτέρω την ευελιξία και μειώνοντας την ακτίνα στροφής του Rafale σε μόλις 10,4 μέτρα – μια προδιαγραφή που συνήθως συνδέεται με αυτοκίνητα πόλης.

 

Προηγμένη ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης

Παρά το γεγονός ότι μοιράζεται τον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων και το σύστημα 4CONTROL Advanced με μοντέλα όπως το Austral και το ολοκαίνουργιο Espace, το Rafale ξεχωρίζει με το σύστημα Vehicle Motion Control 2 (VMC 2). Αυτό το προηγμένο σύστημα προβλέπει αποτελεσματικά την απώλεια πρόσφυσης, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη τοποθέτηση των τροχών σε ανώμαλους και κατεστραμμένους δρόμους. Με το κατά 4 cm φαρδύτερο μετατρόχιο, τους φαρδύτερους τροχούς (245 mm) και τις μοναδικές ρυθμίσεις των ελατηρίων, των αμορτισέρ και του roll-bar, το Rafale προσφέρει άνεση και δυναμισμό. Η ευελιξία του πλαισίου, σε συνδυασμό με την πολύ άμεση σχέση μετάδοσης του τιμονιού, προσφέρει στους οδηγούς μια συναρπαστική εμπειρία που χαρακτηρίζεται από ακρίβεια και έλεγχο στις στροφές.

 

Σύστημα κίνησης: Το υβριδικό σύστημα στην κορύφωσή του

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale εφοδιάζεται με ένα πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης βενζίνης E-Tech 200 ίππων, το οποίο συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο σκύρων χωρίς συμπλέκτη πολλαπλών λειτουργιών. Αυτό το σύστημα κίνησης επιτυγχάνει την καλύτερη αναλογία απόδοσης/κατανάλωσης στην αγορά (4,7 λίτρα ανά 100 χλμ. και 105 γρ. CO2/km, εν αναμονή της πιστοποίησης) και προσφέρει αυτονομία έως 1.100 χλμ.

Το σύστημα κίνησης ενσωματώνει μια αρχιτεκτονική “σειράς-παράλληλης”, έναν συνδυασμό ενός 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με υπερτροφοδότηση 130 ίππων (96 kW) και δύο ηλεκτροκινητήρων. Ο βενζινοκινητήρας παρουσιάζει έναν εξαιρετικό δείκτη ενεργειακής απόδοσης 41%, ενώ ο πρωτεύων ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 50 kW (70 hp) και 205 Nm. Ένας δευτερεύων ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης (HSG) ισχύος 25 kW και 50 Nm για την εκκίνηση του κινητήρα και την τροφοδοσία των αλλαγών ταχυτήτων στο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη.

 

Διαχείριση ενέργειας και φόρτιση

Το σύστημα κίνησης διαθέτει αμιγώς ηλεκτρική ανάφλεξη και σύστημα ανάκτησης ενέργειας που ενεργοποιείται αυτόματα όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει ή φρενάρει. Αυτός ο σχεδιασμός επιτρέπει το 80% της οδήγησης στην πόλη να γίνεται με ηλεκτρική λειτουργία, γεγονός που οδηγεί σε μείωση της χρήσης καυσίμου κατά 40% σε σύγκριση με έναν αντίστοιχο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το αυτόματο κιβώτιο σκύλων καταφέρνει να φορτίζει χρησιμοποιώντας τον κινητήρα και τους κινητήρες για να γεμίζει την μπαταρία. Ωστόσο, οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν χειροκίνητα μεταξύ τεσσάρων επιπέδων αναγεννητικής πέδησης μέσω των paddles στο τιμόνι.

 

Η έκδοση E-Tech 4×4 300 hp

Για όσους αναζητούν αυξημένες επιδόσεις, το ολοκαίνουργιο Renault Rafale θα είναι διαθέσιμο σε μια αναβαθμισμένη έκδοση που θα αποδίδει την εκπληκτική ισχύ των 300 ίππων. Αυτή η σημαντική αύξηση των επιδόσεων θα καταστεί δυνατή μέσω ενός πρόσθετου ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και ενός plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης. Αυτός ο σχεδιασμός θα μετατρέψει το ολοκαίνουργιο Rafale σε ένα τετρακίνητο coupe-SUV με έξυπνη διαχείριση του υποπολλαπλασιασμού νέας γενιάς. Σε αυτή την έκδοση υψηλής απόδοσης E-Tech 4×4 300 hp, το Rafale θα συνδυάζει τέσσερις κινητήριους τροχούς και τέσσερις τροχούς στροφής (με 4CONTROL Advanced) για μια πρωτόγνωρη οδηγική εμπειρία.

 

 

High-Tech Καμπίνα Επιβατών

Solarbay, μια νέα σκουρόχρωμη γυάλινη οροφή

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale διαθέτει μια επαναστατική, μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή Solarbay, διαστάσεων 1.470 mm x 1.117 mm, μια πρώτη στην αυτοκινητοβιομηχανία που αναπτύχθηκε από την Saint-Gobain. Η οροφή χρησιμοποιεί την τεχνολογία AmpliSky που σκοτεινιάζει άμεσα κάθε ένα από τα εννέα τμήματά της χρησιμοποιώντας ηλεκτρικά πεδία για να χειραγωγήσει τα μόρια, εξασφαλίζοντας μέγιστη ηλιοπροστασία. Η διαδικασία συσκότισης είναι αυτοματοποιημένη, αλλά μπορεί επίσης να ελεγχθεί μέσω φωνής με τη χρήση του Google Assistant ή ενός διακόπτη που βρίσκεται δίπλα στο φωτιστικό οροφής.

Η οροφή μπορεί να ρυθμιστεί σε τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες για εξατομικευμένη άνεση και παρέχει επιπλέον 30 mm χώρο για το κεφάλι, ιδιαίτερα ευεργετικό για τους πίσω επιβάτες σε ένα κουπέ. Επιπλέον, η τεχνολογία υγρών κρυστάλλων πολυμερούς διασποράς (PDLC), που χρησιμοποιούνταν προηγουμένως μόνο σε αυτοκίνητα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας, διατηρεί την εσωτερική θερμοκρασία άνετη καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

 

Σπορτίφ καθίσματα

Ακολουθώντας τη δυναμική φύση του Rafale, τα καθίσματά του είναι σχεδιασμένα με ενισχυμένες πλευρές για να προσφέρουν άφθονη πλευρική και διαμήκη στήριξη. Η ταπετσαρία Alcantara προσφέρει σπορ αίσθηση και βοηθά τη στάση του οδηγού, ενώ είναι επίσης φιλική προς το περιβάλλον, καθώς κατασκευάζεται από 61% ανακυκλωμένο υλικό.

 

Ένα ελαφρύ λογότυπο στα καθίσματα

Στην έκδοση Esprit Alpine, τα καθίσματα του Rafale διαθέτουν ένα φωτιζόμενο λογότυπο A-and-Arrow στο πάνω μέρος, το οποίο πάλλεται σε συνδυασμό με τον παλμό της ανθρώπινης καρδιάς, συμβολίζοντας τον ενθουσιασμό της οδήγησης του αυτοκινήτου. Το χρώμα του φωτισμού μπορεί να προσαρμοστεί μέσω των ρυθμίσεων MULTI-SENSE. Αυτή η τεχνολογία αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία στον εύκαμπτο υφασμάτινο φωτισμό.

 

Υπερραφή τριών χρωμάτων

Η επένδυση Esprit Alpine του Rafale παρουσιάζει κόκκινη, λευκή και μπλε υπερραφή στο χώρο επιβατών, η οποία κατέστη δυνατή χάρη σε μια μοναδική μηχανή τριών κεφαλών που έχει σχεδιαστεί για να ράβει τρία νήματα ταυτόχρονα.

 

Ένα τιμόνι που δεν έχετε ξανανιώσει ποτέ

Προερχόμενο από το ηλεκτρικό τιμόνι του Megane E-Tech και του Austral, το τιμόνι του Rafale προσφέρει μια μοναδική εμπειρία. Στην έκδοση Esprit Alpine, ένα ένθετο από Alcantara είναι ενσωματωμένο στο κάτω χείλος. Το τιμόνι είναι τυλιγμένο με ένα υλικό που μοιάζει με TEP, το οποίο περιλαμβάνει 34% ανακυκλωμένο υλικό, προσφέροντας μια εμπειρία αφής ανώτερη από το δέρμα.

 

Φυσικά, καινοτόμα υλικά

Το Rafale εισάγει βαμμένο φελλό και σχιστόλιθο στο χώρο επιβατών του – μια πρώτη φορά για τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στην έκδοση Esprit Alpine, ο σχιστόλιθος καλύπτει το ταμπλό και το στήριγμα χεριών, ενώ στην έκδοση Techno, ο μαύρος βαμμένος φελλός ενισχύει το ταμπλό.

 

Γενναιόδωρο μέγεθος

Με μεταξόνιο 2,74 μέτρων πανομοιότυπο με το ολοκαίνουργιο Espace, το Rafale προσφέρει μια άνετη ακτίνα γόνατος 302 mm στο πίσω μέρος και μια κεκλιμένη οροφή που παρέχει χώρο για το κεφάλι 880 mm στο πίσω κάθισμα. Το ευρύχωρο πορτμπαγκάζ των 647 λίτρων εξασφαλίζει άφθονο χώρο αποσκευών για μακρινά ταξίδια.

Το “έξυπνο” οπίσθιο υποβραχιόνιο

Το πίσω υποβραχιόνιο του Rafale έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες των επιβατών σε πολυμέσα. Στεγάζει δύο πρίζες USB, αποθηκευτικό χώρο για tablets και smartphones και δύο αναδιπλούμενα υποστυλώματα οθόνης για άνετη θέαση.

 

Νέα γραφικά οθόνης

Το ψηφιακό πιλοτήριο OpenR του Rafale αποτελείται από μια οριζόντια οθόνη TFT 12,3 ιντσών στο ταμπλό και μια κάθετη οθόνη αφής 12 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας. Αυτές οι οθόνες παρουσιάζουν ένα φρέσκο οπτικό περιβάλλον που περικλείει τη μοναδική σχεδίαση και την προηγμένη τεχνολογία του οχήματος.

 

Μια αναβαθμισμένη οθόνη Head-Up

Ως φόρος τιμής στο όνομά του και στον κόσμο της αεροπορίας, το Rafale διαθέτει μια μεγάλη (9,3 ιντσών) head-up display που προβάλλει στο παρμπρίζ την ταχύτητα του οχήματος, τα ενεργά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, τις προειδοποιήσεις ταχύτητας και τις οδηγίες οδήγησης, διασφαλίζοντας ότι ο οδηγός παραμένει συγκεντρωμένος στο δρόμο.

 

Ρυθμιζόμενες διαθέσεις φωτισμού

Οι ρυθμίσεις MULTI-SENSE του Rafale επιτρέπουν στους επιβάτες να επιλέξουν από μια ποικιλία χρωμάτων φωτισμού, δημιουργώντας μια εξατομικευμένη εμπειρία μέσα στην καμπίνα. Επιπλέον, ο φωτισμός περιλαμβάνει μια αυτόματη λειτουργία που προσαρμόζεται κάθε 30 λεπτά ανάλογα με τον κιρκάδιο ρυθμό σας και την ώρα της ημέρας.

 

 

Τεχνολογία Αιχμής

Απρόσκοπτη συνδεσιμότητα

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale έχει σχεδιαστεί για να ενσωματώνει απρόσκοπτα την ψηφιακή σας ζωή μέσα και έξω από το αυτοκίνητο. Το σύστημα πολυμέσων OpenR Link του Rafale, με ενσωματωμένη τη Google, γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του smartphone σας και του οχήματος. Το σύστημα προσφέρει Google Maps, Google Assistant και πολυάριθμες άλλες εφαρμογές (περίπου 50 ή περισσότερες, ανάλογα με τη χώρα και την έκδοση), προσβάσιμες μέσω του Google Play.

Το περιβάλλον εργασίας χρήστη είναι πλήρως παραμετροποιήσιμο και συμβατό με το Android Auto ή το Apple Carplay, τόσο μέσω ενσύρματης όσο και ασύρματης σύνδεσης. Αναβαθμισμένο στο Android Automotive 12, το σύστημα πολυμέσων OpenR Link βελτιώνει τη σύζευξη συσκευών Bluetooth και απλοποιεί την πλοήγηση σε ορισμένα μενού. Η λειτουργία προβλεπτικής συντήρησης είναι πλέον πιο προηγμένη, ειδοποιώντας τον οδηγό όταν απαιτείται ευθυγράμμιση των τροχών ή συντήρηση του κλιματισμού.

Το OpenR Link συνδέεται στο cloud για να κατεβάζει αυτόματα τις συνιστώμενες ενημερώσεις μέσω της τεχνολογίας FOTA (Firmware Over The Air), εξαλείφοντας την ανάγκη για επισκέψεις σε συνεργείο ή αντιπροσωπεία.

 

Χρήσιμη τεχνητή νοημοσύνη

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale αξιοποιεί τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης για να βελτιώσει την εμπειρία οδηγού και επιβατών. Το σύστημα κάνει προληπτικά προτάσεις με βάση τα συνήθη μοτίβα ρουτίνας που συλλέγει και αναλύει με την πάροδο του χρόνου. Για παράδειγμα, μπορεί να προτείνει την απενεργοποίηση του κλιματισμού αν ένα παράθυρο είναι ανοιχτό ή την ενεργοποίησή του αν το εσωτερικό είναι πολύ ζεστό.

 

Πρόσθετη ασφάλεια χωρίς μείωση της ευχαρίστησης

Εξασφαλίζοντας βέλτιστη και χωρίς άγχος οδηγική απόλαυση, το ολοκαίνουργιο Renault Rafale είναι εξοπλισμένο με 32 προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού (ADAS) σε τρεις κατηγορίες: οδήγηση, ασφάλεια και στάθμευση. Περιλαμβάνει πλέον το Intelligent Speed Assist (ISA), το οποίο ειδοποιεί αυτόματα τον οδηγό εάν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπεράσει το όριο που διαβάζεται από τις οδικές πινακίδες. Το Safety Score και το Safety Coach παρέχουν πρόσθετη ψυχική ηρεμία στον οδηγό.

 

Έξυπνος, αποδοτικός φωτισμός

Οι προβολείς του Rafale χρησιμοποιούν τεχνολογία για τη βελτιστοποίηση του φωτισμού σε όλες τις συνθήκες. Όλες οι εκδόσεις περιλαμβάνουν την τεχνολογία LED Adaptive Vision, η οποία προσαρμόζει τους προβολείς διασταύρωσης ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Τα μοντέλα υψηλότερης κατηγορίας προσφέρουν τεχνολογία LED Matrix Vision, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να διατηρεί τα φώτα πλήρους δέσμης αναμμένα χωρίς να θαμπώνει τους οδηγούς άλλων οχημάτων.

 

Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης οδηγού

Το Rafale διαθέτει ένα νέας γενιάς σύστημα υποβοήθησης οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο και την κυκλοφορία, προσφέροντας αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 σε όλους τους τύπους δρόμων. Αυτό επιτυγχάνεται με τη συγχώνευση του Adaptive Cruise Control με την υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και την ενσωμάτωση δεδομένων γεωγραφικού εντοπισμού και ειδικών χαρτών για την προγνωστική προσαρμογή του δρόμου. Το σύστημα περιλαμβάνει επίσης το σύστημα Over Speed Prevention (OSP), το οποίο διαβάζει τις πινακίδες κυκλοφορίας και προειδοποιεί τον οδηγό για την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας. Εάν είναι απαραίτητο, ο οδηγός μπορεί να αφήσει το OSP να ελέγξει το cruise control του αυτοκινήτου. Για την ολοκληρωμένη κατανόηση του συστήματος, στο ταμπλό μπορεί να εμφανίζεται σε πραγματικό χρόνο ένα μοντέλο της θέσης του οχήματος στη λωρίδα του και άλλων οντοτήτων στο δρόμο.

 

 

Ποιότητα : Βασική προτεραιότητα απο την αρχή της εξέλιξης

Εντατικές και ποικίλες δοκιμές

Χτισμένο πάνω στην ενισχυμένη πλατφόρμα CMF-CD, το ολοκαίνουργιο Renault Rafale ακολουθεί ένα σχολαστικό πρωτόκολλο δοκιμών, εμπνευσμένο από την εμπειρία που συγκέντρωσε επί δύο χρόνια η Austral. Όπως και όλα τα άλλα νέα μοντέλα της Renault μετά το Megane E-Tech electric, το ολοκαίνουργιο Rafale υποβάλλεται σε Confirmation Runs, ένα πρωτόκολλο δοκιμαστικής οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες, το οποίο έχει καθιερωθεί στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ποιότητας.

Επαγγελματίες οδηγοί δοκιμών διεξάγουν αυτές τις δοκιμές επιπλέον των κύκλων πιστοποίησης στο Κέντρο Δοκιμών Aubevoye και περιλαμβάνουν επίσης εξωτερικές δοκιμές υπό ακραίες συνθήκες ζέστης και κρύου. Αυτά τα Confirmation Runs επιτρέπουν στη Renault να προβλέψει τα σχόλια των πελατών αναθέτοντας πολλά οχήματα σε πολυάριθμους υπαλλήλους του Ομίλου Renault πριν από την κυκλοφορία τους στην αγορά. Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση επιτρέπει ποικίλες ανατροφοδοτήσεις και μια μεγάλη ποικιλία περιπτώσεων χρήσης, καθιστώντας δυνατή τη λεπτομερή ρύθμιση του αυτοκινήτου ώστε να διασφαλιστεί ότι ανταποκρίνεται στα υψηλότερα πρότυπα οδηγικής απόλαυσης, ποιότητας και αξιοπιστίας.

Πάνω από 100 εργαζόμενοι θα δοκιμάσουν το αυτοκίνητο υπό διαφορετικές καιρικές συνθήκες και σε διαφορετικές πόλεις και τύπους δρόμων σε όλη την Ευρώπη. Το καθήκον τους είναι να παρέχουν λεπτομερή ανατροφοδότηση μέσω μιας εφαρμογής για smartphone, επιτρέποντας στους μηχανικούς να συλλέγουν και να αναλύουν δεδομένα σε σχεδόν πραγματικό χρόνο. Αυτή η μεθοδολογία επιτρέπει τον εντοπισμό πιθανών ανωμαλιών πολύ πριν τις αντιμετωπίσει ο πελάτης, εξασφαλίζοντας ποιότητα, αξιοπιστία και διάρκεια ζωής.

 

Palencia, ένα εργοστάσιο στην πρώτη γραμμή

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Palencia στην Ισπανία. Σημαντικές επενδύσεις έχουν γίνει σε αυτό το εργοστάσιο εν αναμονή των λανσαρισμάτων του Austral και του ολοκαίνουργιου Espace. Αυτά τα τρία μοντέλα μοιράζονται την πλατφόρμα CMF-CD και συναρμολογούνται στο εργοστάσιο της Palencia. Οι επενδύσεις αυτές εξασφαλίζουν τη βέλτιστη ποιότητα παραγωγής και λειτουργίας και για τα τρία οχήματα και τον εξοπλισμό τους. Για παράδειγμα, εγκαταστάθηκαν δύο υπερσύγχρονοι πάγκοι βαθμονόμησης για να εξασφαλιστεί η ακριβής και αξιόπιστη λειτουργία του τεχνολογικού εξοπλισμού τελευταίας γενιάς.

Επιπλέον, η οροφή του ολοκαίνουργιου Renault Rafale συγκολλάται με συγκολλητή πάνω στο αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να είναι εντελώς αόρατη η συγκόλληση στο αμάξωμα. Αυτή η τεχνική αποτελεί βελτίωση σε σχέση με τα παραδοσιακά σημεία συγκόλλησης, εξαλείφοντας την ανάγκη για πλαστικό κάλυμμα γύρω από την οροφή για την απόκρυψη των σημείων. Σε συνδυασμό με τον εξαιρετικά λεπτό και υπερσύγχρονο σχεδιασμό της οροφής, η προσέγγιση αυτή ενισχύει την αντιληπτή ποιότητα του αυτοκινήτου. Αυτή η ποιότητα γίνεται αισθητή και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, με χαρακτηριστικά όπως το νέο ύφασμα από τσόχα που επενδύει το ντουλαπάκι και τους αποθηκευτικούς χώρους των θυρών.