Το κύμα μειώσεων τιμών από την Tesla αποτελεί “προειδοποίηση” για τους ανταγωνιστές κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε ο Fabrice Cambolive, επικεφαλής της μάρκας Renault.
Οι πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν κατά 9% το πρώτο τρίμηνο του έτους, γεγονός που δείχνει ότι μια στρατηγική αναδιάρθρωσης με έμφαση στα πιο κερδοφόρα μοντέλα μπορεί να αρχίσει να αποδίδει μετά από τέσσερα χρόνια μειωμένων εσόδων.
Ωστόσο, ο Cambolive δήλωσε ότι οι μειώσεις τιμών της Tesla θα αναγκάσουν τον όμιλο να εξετάσει προσεκτικά την τιμολογιακή του πολιτική παγκοσμίως.
“Θα αναλύσουμε χώρα προς χώρα, αγορά προς αγορά, ποιο επίπεδο ανταγωνιστικότητας πρέπει να έχουμε για να παραμείνουμε στον αγώνα”, δήλωσε στους δημοσιογράφους τη Δευτέρα.
Η Cambolive δήλωσε ότι οι πωλήσεις του ηλεκτρικού Megane, ενός από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της, αυξήθηκαν απότομα τον Μάρτιο, με ισχυρές παραγγελίες παρά την πολύ περιορισμένη πολιτική εκπτώσεων.
“Είναι σαφές ότι η μείωση των τιμών της Tesla αποτελεί πρόκληση, ξεκινώντας από την πλευρά του κόστους. Είναι μια προειδοποίηση που εξετάζουμε”, δήλωσε.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις της μάρκας Renault ήταν 354.545 μονάδες τους πρώτους τρεις μήνες.
Η Renault θα δημοσιεύσει τα στοιχεία πωλήσεων για τον όμιλο, ο οποίος παράγει επίσης τα αυτοκίνητα Dacia και Alpine, την Πέμπτη, Ο όμιλος Renault κατέγραψε μείωση πωλήσεων κατά 5,9% το 2022, που επλήγη από την απώλεια της ρωσικής αγοράς.
Οι πωλήσεις της μάρκας Renault, η οποία αντιπροσωπεύει τα δύο τρίτα των πωλήσεων του ομίλου, μειώθηκαν κατά 9,4% πέρυσι, καταγράφοντας επίσης την τέταρτη συνεχή ετήσια πτώση τους.