Vivre le mouvement dans la rue
Ford

Ford Mustang Mach-E : les batteries LFP élargissent les options du groupe motopropulseur

Η Ford προσθέτει από φέτος τις μπαταρίες LFP στη γκάμα των ηλεκτρικών της οχημάτων ξεκινώντας με την Mustang Mach E. Οι μπαταρίες LFP είναι εξαιρετικά ανθεκτικές, χρησιμοποιούν λιγότερα υλικά υψηλής ζήτησης και κόστους ενώ προσφέρουν και βελτιωμένη ικανότητα ταχείας φόρτισης.

Ford

Η Ford θα εισαγάγει φέτος μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) στη γκάμα της Mustang Mach-E στην Ευρώπη στο πλαίσιο της δέσμευσής της να καταστήσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο προσιτά και προσβάσιμα στους πελάτες.

Η Ford ανακοίνωσε επίσης ότι επενδύει 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή του πρώτου εργοστασίου μπαταριών LFP στις ΗΠΑ – που φέρει την ονομασία BlueOval Battery Park Michigan – το οποίο θα λειτουργήσει το 2026.

Η διαφοροποίηση και τοπικοποίηση της αλυσίδας εφοδιασμού μπαταριών της Ford στις περιοχές όπου κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα βελτιώσει τη διαθεσιμότητα και την οικονομική προσιτότητα για τους πελάτες, ενισχύοντας παράλληλα τη ζήτηση των καταναλωτών. Η Ford έχει θέσει ως στόχο την διάθεση σε παγκόσμιο επίπεδο 600.000 ηλεκτρικών οχημάτων σε ετήσια βάση μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και 2 εκατομμυρίων EV μέχρι το τέλος του 2026 στο πλαίσιο του σχεδίου Ford+.

Καθώς η Ford κλιμακώνει με γοργούς ρυθμούς την παραγωγή EV, η εισαγωγή μπαταριών LFP παρέχει στην εταιρεία τη δυνατότητα να κατασκευάζει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα και να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους νέους πελάτες EV, ενώ παράλληλα υποστηρίζει το στόχο της για περιθώριο κέρδους EBIT 8% για την επιχειρηματική μονάδα Model e μέχρι το 2026.

«Είμαστε αφοσιωμένοι να ηγηθούμε της επανάστασης των ηλεκτρικών οχημάτων και αυτό σημαίνει ότι επενδύουμε στην τεχνολογία και τις θέσεις εργασίας που θα μας κρατήσουν στην αιχμή του δόρατος αυτού του παγκόσμιου μετασχηματισμού στον κλάδο μας», δήλωσε ο Bill Ford, εκτελεστικός πρόεδρος της Ford.

 

 

Η χημεία μπαταριών LFP θα ωφελήσει τους πελάτες της Ford

Προσφέροντας τις μπαταρίες με χημεία LFP ως εναλλακτική  – πέραν των μπαταριών νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου (NCM) – επιτρέπει στους πελάτες της Ford να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό όχημα με μοναδικά χαρακτηριστικά απόδοσης μπαταρίας που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους.

Οι μπαταρίες LFP είναι πολύ ανθεκτικές και αντέχουν στη συχνότερη και ταχύτερη φόρτιση, ενώ χρησιμοποιούν λιγότερα ακριβά και υψηλής ζήτησης υλικά. Λόγω του χαμηλότερου κόστους, σε ευρεία κλίμακα ο συγκεκριμένος τύπος μπαταρίας θα βοηθήσει τη Ford να περιορίσει ή ακόμα και να μειώσει περεταίρω τις τιμές των EV προς όφελος των πελατών. Οι μπαταρίες LFP θα τροφοδοτήσουν μια ποικιλία προσιτών ηλεκτρικών επιβατικών και pick-up οχημάτων επόμενης γενιάς της Ford που βρίσκονται υπό εξέλιξη.

«Η γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της Ford έχει δημιουργήσει τεράστια ζήτηση. Εκπληρώνουμε τις δεσμεύσεις μας καθώς ενισχύουμε την παραγωγή μπαταριών LFP και NCM ενώ χιλιάδες – και σύντομα εκατομμύρια – πελάτες θα αρχίσουν να απολαμβάνουν τα οφέλη των EV της Ford με προηγμένες και ανθεκτικές τεχνολογίες μπαταριών που γίνονται πιο προσιτές με την πάροδο του χρόνου» δήλωσε ο Jim Farley, πρόεδρος και CEO της Ford.

Πριν ακόμη ανοίξει το νέο εργοστάσιο μπαταριών στο Marshall του Μίσιγκαν των ΗΠΑ, η Ford θα χρησιμοποιήσει μπαταρίες LFP στη Mustang Mach-E φέτος και στο F-150 Lightning το 2024 σε βασικές παγκόσμιες αγορές, με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής για τους πελάτες.

Η τεχνολογία μπαταριών LFP συμβάλλει επίσης στη μείωση της εξάρτησης από κρίσιμα ορυκτά, όπως το νικέλιο και το κοβάλτιο, και ευθυγραμμίζεται με την προσπάθεια της Ford για τη δημιουργία μιας αλυσίδας εφοδιασμού EV που θα τηρεί τις δεσμεύσεις της αναφορικά με τη βιωσιμότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Η Ford έχει δεσμευτεί να επενδύσει πάνω από 50 δισεκατομμύρια δολάρια σε ηλεκτρικά οχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο μέχρι το 2026 και επίσης έχει ήδη δεσμευτεί να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα παγκοσμίως σε όλα τα οχήματα, τις δραστηριότητες και την εφοδιαστική αλυσίδα της μέχρι το 2050. Η εταιρεία στοχεύει σε μηδενικές εκπομπές ρύπων για όλες τις πωλήσεις οχημάτων στην Ευρώπη και στην ανθρακική ουδετερότητα σε όλο το ευρωπαϊκό αποτύπωμα των εγκαταστάσεων, των logistics και των προμηθευτών της μέχρι το 2035.