Αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της ελληνικής και όχι μόνο αγοράς! Μία εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του μας το επιβεβαιώνει στην πράξη!
Γνωριμία
Το Opel Astra μας συστήθηκε το 1991 ως ο αντικαταστάτης του Kadett, του αγαπημένου μικρομεσαίου της Opel, το οποίο αποτέλεσε ορόσημο για την γερμανική εταιρεία. Το νέο μοντέλο ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες και συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του! Πλέον το μοντέλο έφτασε στην έκτη του γενιά, απαρνήθηκε για πρώτη φορά την παρακαταθήκη της General Motors και ακολούθησε την συνταγή της PSA, υιοθετώντας ένα πιο «αθλητικό» στυλ!
Design externe
Σχεδιασμένο από «λευκό χαρτί», κόβει κάθε δεσμό με τις προηγούμενες γενιές υιοθετώντας μία νέα εμφάνιση, εναρμονισμένη με το νέο Family Look της εταιρείας! Πλαισιωμένο με έντονες ακμές και καθαρές γραμμές, διαθέτει μια εύκολα αναγνωρίσιμη σιλουέτα!
Το εμπρός μέρος υιοθετεί την φιλοσοφία “Opel Vizor”, που γνωρίσαμε στο νέο Opel Mokka! Η εμπρός μάσκα ενσωματώνει έξυπνα τους Full Led προβολείς, αποδίδοντας μια ρετρό αισθητική, η οποία οπτικά θυμίζει καρχαρία έτοιμο για επίθεση!
Το πλαϊνό μέρος διαθέτει μυώδεις γραμμές, που του προσδίδουν ένα μοντέρνο και σπορτίφ προφίλ! Ειδικότερα στην έκδοση Ultimate που είχαμε στην κατοχή μας, η μαύρη ανοιγόμενη οροφή και οι ζάντες 18 ιντσών με τα λάστιχα χαμηλού προφίλ (225/40), ολοκλήρωναν την όμορφη εικόνα!
Η οροφή καταλήγει σε μια μεγάλη αεροτομή και οι γραμμές συνεχίζουν στο σχεδόν κάθετο πίσω μέρος! Τα πίσω φωτιστικά σώματα με γραφικά Led αγκαλιάζουν την πέμπτη πόρτα. Το σύνολο ολοκληρώνεται με τον σπορ προφυλακτήρα με τον αεροδυναμικό διάχυτη στο κάτω μέρος!
Συνολικά το αυτοκίνητο διαθέτει στοχευμένα σχεδιαστικά στοιχεία από τα Manta, Ascona και Kadett της δεκαετίας του 70’ παραμένοντας μοντέρνο και συνδυάζοντας το παρελθόν με το παρόν και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον!
Interne
Η Opel έχει επιμεληθεί με φροντίδα το εσωτερικό του αυτοκινήτου, επιλέγοντας για το ταμπλό μαλακά ποιοτικά υλικά με καλή αίσθηση αφής, προσφέροντας κορυφαίο φινίρισμα και συναρμογή!
Μπαίνοντας μέσα σε κερδίζει το βελτιωμένο “Pure Panel” με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από τιμόνι, που δημιουργεί αίσθηση συνέχειας με την οθόνη των 10 ιντσών του συμβατού με Apple Airplay και Android Auto συστήματος Multimedia, δίνοντας του μια φουτουριστική εικόνα!
Οπτικά και λειτουργικά εντυπωσιάζει η κονσόλα μεταξύ των δυο μπροστινών καθισμάτων, ενισχύοντας τον σπορ και οδηγικό χαρακτήρα. Σε αυτήν υπάρχουν οι διακόπτες των ταχυτήτων και του προφίλ οδήγησης, καθώς και τρεις άνετες θήκες. Η πρώτη μάλιστα διαθέτει και λειτουργία επαγωγικής φόρτισης για το κινητό!
Τα καθίσματα (Ergonomic Active, όπως τα αποκαλεί η Opel), έχουν αίσθηση βελούδου και φέρουν τη σφραγίδα ποιότητας AGR1 (Καμπάνια για Υγιέστερη Σπονδυλική Στήλη), παρέχοντας εξαιρετική στήριξη του σώματος και προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης! Τέλος, ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 422 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.339.
Moteur
Κάτω από το καπό συναντάμε τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.2 λίτρων, απόδοσης 130 ίππων και 230 Nm ροπής που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων!
Στον δρόμο
Η εμφάνιση του νέου Opel Astra αναστατώνει τις αισθήσεις και προκαλεί να το οδηγήσουμε σε πραγματικές συνθήκες!
En ville η κίνηση για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας C δεν είναι το δυνατό σημείο. Ωστόσο, χάρη στο ακριβές σύστημα διεύθυνσης με μικρό κύκλο στροφής μπορεί να κινηθεί με ευκολία εντός πόλης και επειδή διαθέτει κάμερες εμπρός και πίσω, το παρκάρισμα γίνεται παιχνίδι! Να σημειώσουμε πως εξ’αιτίας της όμορφης σχεδίασης του, που τονίζεται από το χρυσοπράσινο χρώμα και τις δεκαοχτάρες ζάντες, δεν ήταν λίγες οι φορές που μαγνήτιζε τα βλέμματα των περαστικών!
Dans le réseau de montagne et le réseau rural γίνεται ακόμα πιο διασκεδαστικό! Αναδεικνύεται η κορυφαία οδική συμπεριφορά, χάρη στο νέο πλαίσιο EMP της PSA. Το νέο Opel Astra κολλάει στο οδόστρωμα, χωρίς να παρουσιάζει κλίσεις το αμάξωμα, ακόμα και σε απότομες ανηφορικές στροφές! Τα 230 Nm ροπής είναι αρκετά για κινούν απροβλημάτιστα το βαρύ αμάξωμα!
Sur l'autoroute το στιβαρό πλαίσιο, προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Πετυχαίνει κορυφαίο επίπεδο ηχομόνωσης, αγγίζοντας τις Premium προτάσεις. Ο πλούσιος εξοπλισμός με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, αυξάνει την ενεργητική ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, η άνεση των επιβατών φτάνει στον υπερθετικό βαθμό, προσφέροντας συνολικά ένα ευχάριστο ταξίδι!
Général με τρία προφίλ οδήγησης (Sport, κανονικό και Eco) προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες του οδηγού. Με την επιλογή Sport, αλλάζει η χαρτογράφηση του κινητήρα και σκληραίνει η ανάρτηση, γεμίζοντας με ενθουσιασμό τον οδηγό! Η επιλογή Eco είναι ιδανική για κίνηση στην πόλη, μειώνοντας ακόμα περισσότερο την κατανάλωση! Η συνολική μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, τιμή εξαιρετική χαμηλή για ένα αυτοκίνητο που δεν διαθέτει κάποιο υβριδικό σύστημα! Κορυφαίο είναι το σύστημα πέδησης, ενώ μέτριας αίσθησης είναι το αυτόματο κιβώτιο EAT 8.
Σε ποιους απευθύνεται
Διαθέτοντας ένα δυναμικό αμάξωμα με έντονα σπορτίφ στοιχεία, η Opel διευρύνει το πελατολόγιο της και εκτός από τους οικογενειάρχες, κάνει άνοιγμα σε νεαρότερο κοινό που θα δελεαστεί από τον μοντέρνο σχεδιασμό και το νεανικό ύφος!
Τιμή
Για όσους ενδιαφέρονται, στη βάση της γκάμας του νέου Opel Astra βρίσκεται η έκδοση Edition με τιμή που ξεκινάει από 24.900€ ενώ η τιμή αυξάνεται ανάλογα την έκδοση, τον εξοπλισμό και το κινητήριο σύνολο!
Caractéristiques techniques
AMAXOMA |
|
Presse |
Hatchback |
Sièges |
5 |
Portes |
5 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|
Consommation moyenne combinée (WLTP) |
5.6-5.8 l/100 km |
Émissions de CO2 (WLTP) |
126-131 g/km |
Type de carburant |
Essence |
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα |
9.7 δευτ |
Vitesse maximale |
210 km/h |
Spécifications des gaz d'échappement |
Euro 6d |
Rapport poids/puissance |
10 κιλά/Hp, 100.3 Hp/τόνος |
Rapport poids/couple |
5.6 κιλά/Nm, 177.5 Nm/τόνος |
MOTEUR |
|
Puissance |
130 Hp @ 5500 σ.α.λ. |
Puissance par litre de cylindrée |
108.4 Hp/l |
Couple nominal du moteur |
230 Nm @ 1750 σ.α.λ. |
Θέση του κινητήρα |
Vers l'avant, transversalement |
Modèle/code du moteur |
F12XHT |
Carcasse du moteur |
1199 cm3 |
Nombre de cylindres |
3 |
Θέση των κυλίνδρων |
En série |
Nombre de soupapes par cylindre |
4 |
Σύστημα καυσίμου |
Pulvérisation directe |
Aspiration du moteur |
Turbocompresseur, Intercooler |
Capacité d'huile moteur |
3.5 l |
TAILLE ET POIDS |
|
Poids |
1296 κιλά |
Charge utile maximale |
584 κιλά |
Volume minimal d'espace pour les bagages |
422 l |
Volume maximal de l'espace à bagages |
1339 l |
Capacité du réservoir de carburant |
52 l |
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) |
1400 κιλά |
DIMENSIONS |
|
Longueur |
4374 mm |
Largeur |
1860 mm |
Hauteur |
1441-1470 mm |
Empattement |
2675 mm |
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation) |
10.51 m |
ARCHITECTURE |
|
Mouvement |
Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς |
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων |
8 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων |
Freins avant |
αεριζόμενοι δίσκοι |
Freins arrière |
δίσκοι |
Systèmes auxiliaires |
ABS (système de freinage antiblocage) |
Type d'adresse |
Gestion chukrania (avec dents) |
Système de direction |
Volant électrique |
Roues |
225/45 R17; 225/40 R18 |