Αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που έκανε τους εχθρούς της Honda να καταπιούν τη γλώσσα τους, αυτό είναι το S2000(καλά, και το NSX, αλλά δεν είναι το θέμα μας τώρα). Και το… σύμπαν ξέρει πως αφότου η ιαπωνική εταιρεία σταμάτησε την παραγωγή του θεϊκού αυτού roadster, μέχρι να το αντικαταστήσει, πάντα θα της λείπει “κάτι”. Ε, λοιπόν, αυτό το ξέρει και η Honda, που ετοιμάζει την nouvelle génération του S2000. Θα είναι υβριδικό με ιπποδύναμη 300-400 ίππων και η τιμή του, θα κυμαίνεται περίπου στις 65.000 ευρώ.
A TopSpeed.gr στο είχε αποκαλύψει αυτό προ καιρού (δες τα links στο τέλος του κειμένου), όταν η Honda πατεντάρισε τα σχέδια για το roadster. Και τώρα, ο -αυτοκινητιστικός- κόσμος το χει τούμπανο και η… Honda κρυφό καμάρι. Γιατί, αρνείται να επιβεβαιώσει ή να διάψευσει ότι ετοιμάζει το νεο S2000, το οποίο αφήνει να αποκαλούν… Baby NSX. Για παράδειγμα, το βρετανικό AutoExpress γράφει ότι το επερχόμενο “baby NSX”, δηλαδή ο διάδοχος του S2000, αναμένεται να αποκαλυφθεί στο κοινό το 2018. Το ίδιο περιοδικό γράφει ότι θα είναι ένα υβριδικό roadster το οποίο θα συνδυάζει έναν turbo τετρακύλινδρο 1,5 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με συνδυασμένη δύναμη 300 ίππων. Η τιμή του, θα κυμαίνεται περίπου στις 65.000 ευρώ.
Rendering του εσωτερικού του νέου S2000 με παραπομπές στην πρώτη γενιά του
Εκεί που υπάρχει μια σύγχυση στις πληροφορίες, είναι ο κινητήρας. Οι δικές μας πηγές, για παράδειγμα, εσχάτως, αναφέρουν ότι όντως θα είναι υβριδικό, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ ισχύος 70 ίππων έκαστων, αλλά ότι θα φοράει τον 2λίτρο κινητήρα που γνωρίσαμε στο Honda Civic Type-R και πως η συνολική ισχύς αυτού του Honda θα κυμαίνεται στους 400 ίππους.
Οι πληροφορίες που βγαίνουν από τη Honda είναι ελάχιστες, με τις φήμες να κάνουν το γύρο του πλανήτη et le αντιπρόεδρο της Honda USA, John Mendel να προσπαθεί να τις… επιβεβαιώσει, χωρίς να πει τίποτα: “Δεν μπορώ να σας πω τίποτα για το baby NSX… Θα μπορούσα, αλλά πιθανότατα θα με απέλυαν“, απάντησε ο Mendel σε σχετικό ερώτημα, ενώ όταν το AutoGuide τον ρώτησε εάν ανάμεσα στα μοντέλα της Honda υπάρχει χώρος για ένα ακόμα “σκληροπυρηνικό” sports car, απάντησε : “Σαφώς και υπάρχει”.
Άλλωστε, αν δούμε “με σάρκα και οστά” το σχέδιο που πατεντάρισε η Honda και που εδώ, ο David Kiss (στο rendering, πρώτη φωτογραφία) προσπαθεί να το φέρει σε μια “πραγματική” μορφή για το TopSpeed.com, θα μιλάμε για έναν -τουλάχιστον εμφανισιακά- άξιο διάδοχο του S2000. Και, έπειτα, στο εσωτερικό, δεν χρειάζεται παρά να δανειστεί στοιχεία του NSX…
Έτσι λοιπόν, αν η Honda προχωρήσει στη “γέννηση” του baby NSX aka S2000 και συνεχίσει την εξέλιξη των S1000 και S660 Type R για την ιαπωνική αγορά, με ένα νέο και βελτιωμένο CR-Z, μαζί με τα Civic Type- R και NSX, τότε θα μπορούμε να μιλάμε για μια “αναγέννηση” στον τομέα των σπορ αυτοκινήτων, για τον οποίο έγινε τόσο διάσημη και από τον οποίο απείχε τόσο ηχηρά τα τελευταία χρόνια. Σειρά σου, Honda…
Εμείς, το έχουμε ξαναγράψει: Το νέο S2000, σύμφωνα με τις διαρροές, θα έχει δύναμη που θα κινείται περίπου στους 365 ίππους. Θα φορά τον, γνωστό μας πλέον, δίλιτρο turbo που φορά και το Civic TypeR και όχι μόνο. Από τη συνεργασία με τη McLaren στη Formula1, φαίνεται πως προκύπτουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ που θα τοποθετηθούν επίσης στο μοντέλο. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι quatre roues motrices;
Μην τρομάζεις, φίλε Hondaκια. Το ξέρουν και οι… πέτρες ότι το επερχόμενο S2000 θα είναι αμιγώς πισωκίνητο. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου κιβωτίου. Τώρα, για το αν θα υπάρχει χειροκίνητη έκδοση, δεν παίρνουμε και όρκο. Αυτό που έχει σημασία για τους Ιάπωνες, πάντως, είναι το νέο τους roadster να “κατεβάζει” τα 100 από στάση σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα και να κρατήσει την κατανάλωσή του περίπου στα 7lt/100km.
Αυτό είναι το πρωτότυπο σχέδιο που, όπως είχε αποκαλύψει το TopSpeed, πατεντάρισε η Honda
Οι τελευταίες πληροφορίες από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, λένε ότι υπάρχει ισχυρή πιθανότητα και το νέο S2000 να είναι κεντρομήχανο, ακολουθώντας την πεπατημένη για την εταιρεία. Γιατί; Η Honda φαίνεται ότι εφαρμόζει τη συνταγή… σμίκρυνσης του NSX στο S2000, για ευνόητους λόγους.
Μεγάλο βάρος, δίνεται, μαθαίνουμε στο… βάρος. Η Honda, προσανατολίζεται στην ευρεία χρήση ανθρακονημάτων και αλουμινίου, για να περιορίσει το βάρος στα 1300 κιλά.
Δες ici et ici περισσότερα στοιχεία και φωτογραφίες για το επερχόμενο S2000.
Vous avez aimé notre histoire ? N'oubliez pas d'aimer à l'adresse notre page Facebook για να ενημερώνεσαι από εμάς και για να στηρίξεις τη δουλειά μας! Άλλωστε, το να κάνεις ένα like, όπως και τα όνειρα, είναι δωρεάν…