Vivre le mouvement dans la rue

La Nissan Skyline GT-R de première génération se conduit comme il se doit



Ο δίλιτρος κινητήρας του GT-R τραγουδάει ακόμα πάνω από τις 8000 σ.α.λ!

Το πρώτο Skyline GT-R coupe παρουσιάστηκε το 1971 και κατασκευάστηκαν μόλις 1,945 coupe και τετράπορτα Skyline κάνοντας το εξαιρετικά σπάνια και πολύτιμο. Παρόλα αυτά το GT-R του 1971 κάνει oτι γεννήθηκε να κάνει ακόμα και σήμερα.

Ο οδηγός Keiichi Tsuchiya  οδηγεί το GT-R στην πίστα Tsukuba χωρίς οίκτο ανεβάζοντας στροφές μέχρι τις  8000 rpm και πλαγιολισθαίνοντας με κάθε ευκαιρία.

Δεν ξέρω ακριβώς τι είδους μετατροπές έχει αυτό το Hakosuka (έτσι αποκαλούσαν το πρώτης γενιάς Skyline GT-R) , αλλά εργοστασιακά απέδιδε 160 ίππους όντας ένα από τα πρώτα ιαπωνικά αγωνιστικά αυτοκίνητα που μπορούσαν να αμφισβητήσουν  τα Ευρωπαικά supercars και βοήθησε να καθιερώσει το μύθο του GT-R…

Η ιστορία του Hakosuka Skyline GT-R