Vivre le mouvement dans la rue

Έρχονται οι δαγκάνες για το παράνομο παρκάρισμα

Τέλος το… τύλιγμα αυτοκινήτων, τα σημειώματα, οι καυγάδες και η προσπάθεια για όσους παρκάρουν τα τετράτροχα καμάρια τους επάνω σε διαβάσεις αναπήρων, εμποδίζουν την κυκλοφορία, ή τα παρατάνε όπου να ναι στην πρωτεύουσα. Ο Δήμος Αθηναίων ετοιμάζεται να… δείξει τα δόντια του.

«Το να αφήνεις το αυτοκίνητό σου στην πλατεία, δεν είναι ανάγκη. Είναι νοοτροπία. Σε λίγες μέρες όμως, ο Δήμος δαγκώνει». Αυτά τα λόγια, ανήκουν στον δήμαρχο Αθηναίων, Γιώργο Καμίνη. Ο κ. Καμινης, αναφέρεται στο νέο σύστημα τιμωρίας των οδηγών που παρκάρουν απαράδεκτα, το οποίο φέρνει ο Δήμος.

Από την ερχόμενη εβδομάδα, η Δημοτική Αστυνομία θα τοποθετεί «δαγκάνες» σε παρανόμως παρκαρισμένα αυτοκίνητα, προκειμένου να αντιμετωπίσει φαινόμενα αντικοινωνικής στάθμευσης. Πρόκειται για το ειδικό σύστημα ακινητοποίησης παρανόμως σταθμευμένων οχημάτων, το οποίο χρησιμοποιείται κατά κόρον στις μεγαλύτερες πόλεις τους εξωτερικού. Ουσιαστικά, είναι μια «δαγκάνα», η οποία κλειδώνει στον τροχό του παράνομα σταθμευμένου αυτοκινήτου, μη επιτρέποντας την κίνησή του.

 

 Ο δήμαρχος Αθηναίων, Γ. Καμίνης τουιτάρει τι περιμένει όσους παρκάρουν όπου να ναι, όπως ναι

Το μέτρο, έρχεται από την επόμενη εβδομάδα και το προανήγγειλε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης μιλώντας την Παρασκευή στον ραδιοφωνικό σταθμό Αθήνα 9,84, τονίζοντας ότι σκοπός του αυστηρού αυτού μέτρου είναι η προστασία του ελεύθερου δημόσιου χώρου, με αιχμή τις πλατείες, τους πεζόδρομους και τις ράμπες εξυπηρέτησης Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες.

«Στην ακραία αντικοινωνική στάθμευση, ο δήμος Αθηναίων θα αρχίσει να δαγκώνει» είπε ο κ. Καμίνης, σημειώνοντας ότι πρόκειται για εμπεδωμένες κακές νοοτροπίες δεκαετιών, που επιδεινώθηκαν από τη διετή απουσία της Δημοτικής Αστυνομίας. Ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο που επαναδραστηριοποιήθηκε, η Δημοτική Αστυνομία έχει βεβαιώσει 56.000 παραβάσεις (κλήσεις) για παράνομη στάθμευση και 184.000 παραβάσεις για την ελεγχόμενη στάθμευση.  Και εδώ προκύπτει ένα ερώτημα: Άραγε ο Δήμος σκοπεύει να επεκτείνει το μέτρο της «δαγκάνας» και για όσους δεν εφαρμόζουν το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης;