H Hyundai Motorsport πέτυχε ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα σε επίπεδο ομάδας με δύο WRC i20 Νέας Γενιάς στο βάθρο στην Ισπανία και τρία μέσα στην τετράδα.
• Ο Dani Sordo κατέκτησε τη 2η θέση, το δεύτερο βάθρο του στη σεζόν, με τον Thierry Neuville να αποσπά την 3η θέση και να τερματίζει για πέμπτη φορά στην πρώτη τριάδα για το 2016
• Ο Hayden Paddon κατέλαβε την τέταρτη θέση, ενώ ο Kevin Abbring σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα του στο WRC μέχρι σήμερα τερματίζοντας στην έβδομη θέση – διασφαλίζοντας ότι το σύνολο των τεσσάρων αυτοκινήτων τερμάτισε στην πρώτη επτάδα.
Η Hyundai Motorsport κατέκτησε το δεύτερο διπλό της βάθρο και το δέκατο βάθρο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) για το 2016 της FIA, καταλαμβάνοντας τη 2η και 3η θέση στο Rally de España.
O Dani Sordo ξεκίνησε την Κυριακή έχοντας να καλύψει 5.8s διαφορά από τον πρώτο Sébastien Ogier, αλλά αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη μετά τις τελευταίες τέσσερεις διαδρομές. Η δεύτερη θέση για το ισπανικό πλήρωμα ισούται με το καλύτερο αποτέλεσμα τους στη σεζόν, όπως στο Ράλι Γερμανίας τον Αύγουστο του 2016, βελτιώνοντας επίσης την τρίτη θέση τους το περασμένο έτος στην Ισπανία.
Ο Thierry Neuville τερμάτισε στην τρίτη θέση, η οποία δεν αποτελεί μόνο την πέμπτη φορά που τερματίζει μέσα στην τριάδα για το 2016, αλλά και το τρίτο συνεχόμενο φετινό του βάθρο, που τον ανεβάζει στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των οδηγών – στους ίδιους βαθμούς με τον Andreas Mikkelsen. O Hayden Paddon κατέλαβε την τέταρτη θέση με τον Kevin Abbring να κατακτά την καλύτερη ως σήμερα θέση του στο WRC, την έβδομη θέση.
Ο Sordo και ο συνοδηγός του Marc Marti (# 4 i20 WRC New Generation) κατέβαλαν το μέγιστο των δυνατοτητών τους σε μια προσπάθεια να κυνηγήσουν τον Ogier και τη νίκη στο Ράλι. Ο Sordo δήλωσε: «Ήταν ένα απίστευτο Σαββατοκύριακο και δεν μπόρεσα να ευχαριστήσω τους οπαδούς μας αρκετά για την υποστήριξη τους. Μπορώ ειλικρινά να πω ότι κάναμε το καλύτερό μας σήμερα, αλλά δεν μπορέσαμε να κάνουμε τίποτα για να σταματήσουμε τον Sébastien. Οφείλω να του εκφράσω τα συγχαρητήριά μου. Θέλαμε τόσο πολύ να πάρουμε αυτή τη νίκη για την ομάδα και τους οπαδούς μας, αλλά ήταν ένας πάρα πολύ σκληρός αγώνας. Ακόμα και η κατάκτηση της δεύτερης θέσης μετά από έναν τόσο ανταγωνιστικό αγώνα είναι κάτι για το οποίο πρέπει να είμαστε υπερήφανοι. Είναι το δεύτερο βάθρο μας στη σεζόν και δουλέψαμε πολύ σκληρά για αυτό. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος με την αίσθηση που είχαμε από το αυτοκίνητο, τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο. Η ομάδα έχει κάνει φανταστική δουλειά για να προετοιμάσει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, και είναι πολύ ενθαρρυντικό γεγονός ότι το συνολικό αποτέλεσμα ήταν τόσο θετικό για όλους στη Hyundai Motorsport. ”
Ο Neuville (# 3 i20 WRC New Generation) και ο συνοδηγός του Nicolas Gilsoul υιοθέτησαν μια προσεκτική προσέγγιση στις τελικές διαδρομές, προκειμένου να πάρουν σημαντικούς βαθμούς για το Πρωτάθλημα. Η δυναμική από το τρίτο συνεχόμενο βάθρο του Βέλγου τον ανεβάζει στη δεύτερη θέση της κατάταξης των οδηγών, ισοβαθμώντας με τον Andreas Mikkelsen.
O Neuville, δήλωσε: «Ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσαμε να έχουμε κάτι περισσοτερο από το αυτοκίνητο σε αυτό το Ράλι. Κινηθήκαμε προσεκτικά. Κάναμε καλή δουλειά ώστε να πάρουμε θέση στο βάθρο. Δεν θέλαμε να χαθεί αυτή η προσπάθεια. Ήμασταν επικεντρωμένοι στα 15 σημεία του πρωταθλήματος, έτσι αποδεχθήκαμε ότι θα πρέπει να συμβιβαστούμε στις ειδικές για να το κάνουμε αυτό. Έπρεπε να οδηγήσω με προσοχή σε ορισμένα τμήματα, αλλά ήμουν ως επί το πλείστον σε θέση να οδηγήσω με το συνηθισμένο μου ρυθμό. Ως ομάδα, είχαμε ένα ανταγωνιστικό Σαββατοκύριακο με τρία αυτοκίνητα στην πρώτη τετράδα, έτσι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την ώθηση για τους τελικούς αγώνες της σεζόν στη Μεγάλη Βρετανία και την Αυστραλία. Θα κινηθούμε με πιο ανταγωνιστικές επιδόσεις στη συνέχεια του έτους, είμαι βέβαιος!”.
Ο Paddon (# 20 i20 WRC New Generation) και ο συνοδηγός του John Kennard έχουν σημειώσει σταθερή πρόοδο κατά τη διάρκεια του Ράλι. Το πλήρωμα από τη Νέα Ζηλανδία εδραίωσε την τέταρτη θέση του, με την καλύτερη έως σήμερα επίδοση του σε ασφάλτινη διαδρομή στο WRC.
Ο Paddon δήλωσε: «Ήταν μια καλή τελευταία ημέρα για εμάς και ένα θετικό αποτέλεσμα για όλη την ομάδα. Ακόμα και αν δεν τερματίσαμε σε μια από τις τρείς πρώτες θέσεις, είμαι χαρούμενος με ό, τι έχουμε επιτύχει κατά τη διάρκεια των τριών ημερών. Έχοντας αλλάξει κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο, καταφέραμε μια βελτίωση. Έχω απολαύσει τις διαδρομές σε αυτό τον αγώνα. Μου άρεσε η πρώτη διαδρομή (Pratdip), αλλά έμεινα έκπληκτος από το ρυθμό μας στη δεύτερη (Duesaigües). Δεν υπάρχει τίποτα πιο απογοητευτικό για μένα από το να παραμένω σταθερός, οπότε είμαι ευχαριστημένος που έχουμε αρχίσει να κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Τώρα θα δοκιμαστούμε στο χαλίκι! ”
Για τον Abbring (# 10 Hyundai i20 WRC) και τον συνοδηγό του Seb Marshall, το Rally de España έφερε το καλύτερο αποτέλεσμα τους στο WRC, την έβδομη θέση. Κάνοντας βελτιώσεις στο αυτοκίνητό τους κάθε ημέρα, το πλήρωμα έχει επιτύχει τους στόχους του με το παραπάνω.
Ο Abbring σχολίασε: “Είναι εξαιρετικό που κατακτήσαμε το καλύτερο από ποτέ αποτέλεσμα μας στο WRC εδώ στην Ισπανία. Ήταν ένα πολύτιμο Σαββατοκύριακο μάθησης για μας, και θα έλεγα ότι η «αποστολή εξετελέσθη» όσον αφορά στο αποτέλεσμα. Εμείς ελπίζαμε ότι θα επωφεληθούμε περισσότερο από την οδική μας θέση, αλλά με τις βρόχινες συνθήκες δεν ήταν κάτι που περνούσε από τα χέρια μας. Δεν περιμέναμε να κερδίσουμε ειδικές διαδρομές, αλλά έχουμε κάνει σημαντικά βήματα στο Ράλι και είμαι ικανοποιημένος με την έβδομη θέση. Θα ήθελα να πω ένα ευχαριστώ στην ομάδα για την ευκαιρία που μου έδωσε και για την υποστήριξή τους σε αυτόν τον αγώνα.”
Η Hyundai Motorsport έχει συνολικά κατακτήσει δέκα θέσεις στο βάθρο τη φετινή σεζόν μετά από έναν ανταγωνιστικό αγώνα στην Ισπανία.
Ο Michel Nandan, Team Principal, σχολίασε: “Θέλαμε να παλέψουμε για τη νίκη σήμερα, αλλά απλά δεν ήταν εφικτό σε αυτή την περίπτωση, ωστόσο πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό το διπλό βάθρο. Ο Dani είχε ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο μπροστά στο κοινό της χώρας του και ειλικρινά αξίζει αυτό το αποτέλεσμα. Το να έχεις δύο πληρώματα στο βάθρο, με τον Thierry να λαμβάνει για πέμπτη φορά θέση στο βάθρο αυτή τη σεζόν και να είσαι σε σκληρό ανταγωνισμό για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών, είναι ένα ικανοποιητικό επίτευγμα. Είναι ακόμα πιο ευχάριστο όταν βλέπουμε τον Hayden να καταφέρνει το καλύτερο από ποτέ ασφάλτινο αποτέλεσμα του και τον Kevin να κάνει την καλύτερη εμφάνιση στη καριέρα του στο WRC. Υπάρχουν πολλά θετικά μαθήματα που μπορούμε να πάρουμε από αυτό το Ράλι και να κάνουμε βελτιώσεις για το μέλλον. Τώρα, η προσοχή μας στρέφεται στο χαλίκι για το Wales Rally στη Μεγάλη Βρετανία και στην Αυστραλία – θέλουμε να τελειώσουμε τη σεζόν με υψηλές επιδόσεις “.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA κινείται τώρα στο Wales Rally GB, τον προτελευταίο γύρο της σεζόν, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί 27 έως 30 Οκτωβρίου.
Classement général final
1. S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 3:13:03.6
2. D. Sordo / M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +15.6
3. T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:15.0
4. H. Paddon / J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:27.8
5. M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +3:24.4
6. O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +5:24.9
7. K. Abbring / S. Marshall (Hyundai i20 WRC) +7:31.3
8. J. Kopecky / P. Dresler (Škoda Fabia R5) +9:05.1
9. P. Tidemand / J. Andersson (Škoda Fabia R5) +9:20.4
10. C. Breen / S. Martin (Citroën DS3 WRC) +9:57.1
Championnat du monde des rallyes de la FIA 2016 : classement des pilotes
S. Ogier 222 points / A. Mikkelsen 127 / T. Neuville 127 / H. Paddon 114 / D. Sordo 111 / J. M. Latvala 104 / M. Østberg 90 / O. Tanak 61 / K. Meeke 54 / C. Breen 36 / E. Camilli 27 / H. Solberg 14 / S. Lefebvre 12 / E. Lappi 12 / M. Prokop 12 / K. Abbring 10 / T. Suninen 8 / P. Tidemand 8 / J. Kopecky 7 / M. Ligato 6 / E. Evans 6 / L. Bertelli 4 / N. Fuchs 2 / A. Kremer 2 / V. Gorban 1 / K. Kruuda 1
Κατάταξη Κατασκευστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA του 2016
Volkswagen Motorsport 322 points / Hyundai Motorsport 260 / M-Sport World Rally Team 144 Volkswagen Motorsport II 136 / Hyundai Motorsport N 124 / DMACK World Rally Team 74 / Jipocar Czech National Team 18 / Yazeed Racing 4