Με τη Viper να μας έχει χαιρετίσει, η Chevrolet Corvette είναι πιθανότατα το τελευταίο old school αμερικάνικο sportscar που υπάρχει. Έχει έναν ωραίο, μεγάλο (επειδή το μέγεθος μετράει) ατμοσφαιρικό V8, ένα παλιομοδίτικο manuel κιβώτιο και μια αρχιτεκτονική με μετάδοση στον essieu arrière.
Μπορεί λοιπόν το παλιομοδίτικο να συνδυαστεί με το φουτουριστικό; “Ναι”, λένε οι άνθρωποι της Genovation, οι οποίοι προχωρούν την Corvette στον 21ο αιώνα με αντικατάσταση του κινητήρα της με électrique. Μα θα πεις, “ιεροσυλία, να βγάλεις τον V8 από εκεί μέσα”. Πρώτα να βλέπεις και μετά να μιλάς, όμως.
Γιατί, τώρα, με τα ηλεκτρικά μοτέρ, η Corvette σπάει το ένα record μετά από το άλλο. Με μια μπαταρία 44Kwh και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, βγάζει τώρα 600 ίππους (100 περισσότερους απ’ ότι έβγαζε) και την είδαμε να επιτίθεται σε έναν διάδρομο προσγείωσης/απογείωσης αεροδρομίου. Οι άνθρωποι της Genovation (έχοντας λάβει φυσικά όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας) δοκιμάζουν τις δυνάμεις και την τελική του τέρατος, εκεί όπου πρέπει.
Εκεί, στο κλειστό (φυσικά) αεροδρόμιο, η ηλεκτρική Corvette έβγαλε 330 χιλιόμετρα την ώρα. Και αυτή, ήταν μόνο η αρχή. Τώρα, οι άνθρωποι της Genovation, αποφάσισαν να υποβάλλουν τη Vette τους στη δοκιμασία του standing mile. Δηλαδή, τι Final θα έχει, όταν θα καλύπτει ένα μίλι (1,6 χιλιόμετρα) απόστασης, από στάση. Φυσικά, επειδή οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες βελτιωτές et όχι επικίνδυνοι κάγκουρες, βρήκαν ένα κομμάτι ευθείας με καλή άσφαλτοle απέκλεισαν από την κυκλοφορία (με την ανάλογη άδεια των Αρχών) και έκαναν τις δοκιμές τους. Στις οποίες, παρεμπιπτόντως, η Vette βγήκε από το μίλι με 305 χ.α.ω.