Η McLaren είχε πετύχει το απόλυτο σε ό,τι αφορά τη θέση οδήγησης, όταν είχε τοποθετήσει τον οδηγό της F1 sur κέντρο του κόκπιτ, ανάμεσα από τους δύο συνεπιβάτες (θέση που έχει πατεντάρει). Τώρα, η ίδια εταιρεία, το τερματίζει, στον ίδιο τομέα.
Για χάρη του δημιουργού του Gran Turismo, Kazunori Yamamuchi, ο οποίος κάλεσε τους κατασκευαστές να δημιουργήσουν in game concepts για το παιχνίδι που ντεμπουτάρει στις 17 Οκτωβρίου, παρουσίασε τη McLaren Vision Gran Turismo. Και, αυτό, έχει την πιο περίεργη θέση οδήγησης σε αυτό τον πλανήτη.
Ο οδηγός, δεν κάθεται. Κυριολεκτικά δεν κάθεται. Είναι ξαπλωμένος μπρούμυτα, στηριζόμενος στο στομάχι και το στήθος του και οδηγεί με τα χέρια του να εκτείνονται προς τα εμπρός. Είναι τοποθετημένος πάνω από τον εμπρός άξονα και έχει στα χέρια του το τιμόνι και όλα τα χειριστήρια.
Επειδή όλο και καμιά φορά θα έχεις παίξει Gran Turismo οδηγώντας σε αυτή τη θέση, στο κρεβάτι σου (ή στο πάτωμα, για τους πιο extreme) θα αντιλαμβάνεσαι ότι αυτή η θέση μόνο βολική δεν είναι. Και ότι προκαλεί πόνους στους αγκώνες, τον αυχένα, την πλάτη, τη μέση. Πόσο μάλλον όταν οδηγείς ένα τέτοιο δημιούργημα.
Πάντως το virtual μοντέλο της McLaren, το οποίο θα δούμε αποκλειστικά και μόνο σε τέτοια μορφή και το οποίο εκπροσωπεί το όραμα της βρετανικής φίρμας για τα driver-focused αυτοκίνητά της ως το 2030, θα είναι ικανό να προκαλέσει… προβλήματα, σε όποια θέση και αν κάθεται ο οδηγός του.
Φοράει έναν 4λιτρο twin turbo V8, performance 1150 ίππων και έχει βάρος 997 κιλών. Όλα αυτά, συνδυαζόμενα με την αιχμή της αεροδυναμικής και της τεχνολογίας, θα δημιουργούν ένα εκρηκτικά γρήγορο σύνολο.
Conseil : “Θα μοιάζει με τη θέση οδήγησης μοτοσικλέτας, αλλά δεν θα είναι ίδια. Θα νομίζεις ότι είσαι ξαπλωμένος, αλλά δεν θα είσαι”. McLaren, 2017