Vivre le mouvement dans la rue

Η Nissan βρήκε… θησαυρό στη Σύρο

Ο ιδρυτής της Virgin, Richard Branson, λέει ότι δύο είναι οι μεγαλύτερες επενδύσεις που μπορεί να κάνει μια εταιρεία: Η μία, στους πελάτες της και η άλλη, στο προσωπικό της. Στη Nissan-Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., φαίνεται ότι το έχουν κατά νου αυτό, εδώ και καιρό και, πέρα από την ικανοποίηση των πελατών, φροντίζουν και για τα χαμόγελα των εργαζομένων εκεί. 

Και επειδή τα λεφτά δεν είναι τα μόνα που προσφέρουν χαμόγελα (ή, έστω υπό συνθήκες βοηθούν στη διατήρηση των χαμόγελων), το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Μαϊου, περίπου 250 εργαζόμενοι με περισσότερα από 80 πληρώματα της Nissan–Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. χρίστηκαν “πειρατές”,  συμμετέχοντας στο επετειακό 23ο   Κυνήγι Θησαυρού, που πραγματοποιήθηκε στο πανέμορφο νησί της Σύρου. 

Πρωτεύουσα του νησιού είναι η Ερμούπολη, η οποία είναι πρωτεύουσα και του πρώην Νομού Κυκλάδων, καθώς και έδρα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Η Σύρος αναπτύχθηκε ιδιαίτερα μετά το 1826, όταν εγκαταστάθηκαν πρόσφυγες από τα Ψαρά, τη Χίο, την Κρήτη και τη Μικρά Ασία. Υπήρξε ναυτικό, βιομηχανικό και πολιτιστικό κέντρο του νέου ελληνικού κράτους. Στο ιστορικό αυτό νησί,  οι “πειρατές” της NISSAN με τα μπλέ, πραγματοποίησαν “απόβαση” στους δρόμους και στην κεντρική πλατεία της Ερμούπολης, για να κατακτήσουν τον πολυπόθητο “θησαυρό” !  

Η εκκίνηση δόθηκε στο λιμάνι του Πειραιά, το πρωί του Σαββάτου. Κατά την “απόβασή” τους στην κεντρική πλατεία της Ερμούπολης,  τα πληρώματα προμηθεύτηκαν το σχετικό road-book. Παράλληλα δόθηκαν και ερωτήσεις – γρίφοι που έπρεπε να απαντηθούν. Στο 2ο σκέλος του αγώνα,  οι “πειρατές” της NISSAN ξεχύθηκαν στους δρόμους της Ερμούπολης, προκειμένου να ανακαλύψουν τα πολυπόθητα ζητούμενα για να κερδίσουν το θησαυρό !

Χορηγοί της διοργάνωσης ήταν τα ελαστικά YOKOHAMA, και το e-shop Koolfly.com. Την υποστήριξή τους στην εκδήλωση παρείχαν ο Δήμος Σύρου, η Αστυνομική Διεύθυνση και το Λιμεναρχείο του νησιού, όπως και η ακτοπλοϊκή εταιρεία Bluestar Ferries. 

Το κυνήγι του θησαυρού αποτελεί πλέον θεσμό για την NISSAN  και έχει σαν σκοπό την ψυχαγωγία αλλά και τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των εργαζομένων, με τη συμμετοχή και των οικογενειών τους.