Είτε σου αρέσει το off roading, είτε όχι, θα παραδεχτείς ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο imposant από ένα όχημα με κίνηση και στους… έξι τροχούς. Le site εξακίνητα δημιουργήματα κερδίζουν συνεχώς έδαφος (δουλειά τους είναι, άλλωστε), μόνο που υπάρχει ένα μικρό προβληματάκι: Με την τιμή που έχει ένα Mercedes G63 AMG 6×6 ή ένα τρελό project όπως το Hennessey VelociRaptor 6×6, αποτελούν ένα μακρινό όνειρο για τους περισσότερους.
Κάποιοι καλοί μηχανικοί στη Ρωσία, είπαν, αφού έχουν μια καλή βάση ενός offroad οχήματος, όπως το all time classic σκληροτράχηλο Lada Niva, αποφάσισαν να φτιάξουν ένα δικό τους. Οι τύποι του Garage 54 λοιπόν, πήραν ένα κλασικό long wheelbase πεντάθυρο 4×4 Niva, το οποίο αποτέλεσε το donor car. Στη συνέχεια, αφού ο δότης κόπηκε, φτιάχτηκε ένας νέος τετράτροχος πίσω άξονας, με φύλλα σούστας.
Μετά από πολλές πατέντες, βγήκε το αποτέλεσμα που βλέπουμε, το οποίο είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό. Και, από τα πρώτα τεστ, φαίνεται ότι δουλεύει αρκετά καλά και εντός και -κυρίως- εκτός δρόμου.
Μπορεί να χρειάστηκε πολύ δουλειά, μπορεί να χρειάστηκε… αρκετή σκέψηmais au moins il est sorti plutôt moins cher d'une AMG 6X6, ou d'un VelociRaptor à six roues...
D'accord, il a peut-être un petit problème avec la laideur de celui-ci, car il est comme mille-pattes de Tchernobylmais c'est le moins que l'on puisse dire, si vous fermez les yeux avant d'entrer. Après tout, si vous le voyez dans l'annuaire, c'est qu'il n'y a pas de raison de s'inquiéter. Vidéo d'engloutir les obstacles, vous vous exclamerez : "Je ne suis pas un homme de la rue.NTA“!
Conseil : Dans la vidéo des premiers essais, tournée il y a quelques mois et publiée récemment, le Niva n'est qu'un six-roues, pas un six-roues. Aujourd'hui, c'est aussi un six roues motrices.