Μα φυσικά με donuts!
Πενήντα-πέντε κεράκια σβήνει φέτος το πλέον, ίσως, εμβληματικό μοντέλο της Ford, που δεν είναι άλλο φυσικά από την ακαταμάχητη Mustang. Την επέτειο αυτή λαμπρύνει ένας περίοπτος τίτλος, καθώς το 2018 το μοντέλο-σύμβολο αναδείχτηκε για 4η συνεχή φορά παγκόσμιο best-seller μοντέλο στην κατηγορία των σπορ κουπέ αυτοκινήτων.
Στη δυναμική εμπορική πορεία του μοντέλου το 2018 αξιοσημείωτη ήταν η συμβολή της Mustang Bullitt, μιας έκδοσης που αποτίει φόρο τιμής στην αξέχαστη Mustang της κινηματογραφικής ταινίας Bullitt, παραγωγής 1968, η οποία έγραψε ιστορία στα χέρια του Στιβ Μακ Κουίν.
Για την επέτειο αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου παραγγείλαμε φυσικά…. «donuts» αντί για τούρτα!
Η φετινή 55η επέτειος της Mustang σηματοδοτεί την κατάκτηση του τίτλου του δημοφιλέστερου σε πωλήσεις σπορ κουπέ μοντέλου σε παγκόσμιο επίπεδο για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Από την Αυστραλία μέχρι το Περού, η Mustang κυριάρχησε σε όλο τον κόσμο στην κατηγορία της το 2018, με συνολικές πωλήσεις 113.066 οχημάτων, σύμφωνα με στοιχεία της IHS Markit. Έτσι, το 2018 αποτελεί την τέταρτη συνεχή χρονιά της ηγεμονίας της Mustang όχι μόνο ως παγκόσμιου best-seller στην κατηγορία των σπορ κουπέ αυτοκινήτων, αλλά και ως του δημοφιλέστερου αυτοκινήτου του είδους στις ΗΠΑ, όπου η Ford πούλησε πέρσι 75.842 Mustang.
Το πρώτο τρίμηνο του 2019, οι πωλήσεις της Mustang στην Ευρώπη ανήλθαν στις 2.300 μονάδες, επίδοση που αντιστοιχεί σε άνοδο άνω του 27% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.*
*Οι 20 Ευρωπαϊκές αγορές είναι: Αυστρία, Βέλγιο, Μ. Βρετανία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία.
«Η Ford ξέφυγε από τα συμβατικά όταν λάνσαρε τη Mustang πριν από 55 χρόνια», δήλωσε ο Jim Farley, Ford president, για τις παγκόσμιες αγορές. «Τίποτα δεν σου προσφέρει μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας και οδηγικής απόλαυσης με τον αέρα να σου ανεμίζει τα μαλλιά, όπως μία Mustang. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο σύμβολο. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από τον βρυχηθμό του V8 μία ανοιξιάτικη μέρα. Δεν είναι να απορεί κανείς που η Mustang αναδείχτηκε ως το δημοφιλέστερο σπορ κουπέ σε όλο τον κόσμο.»
Η Mustang διατέθηκε σε 146 χώρες το 2018, βάσει των επίσημων στοιχείων πωλήσεων της Ford. Περισσότερες από 500.000 Mustang έκτης γενιάς έχουν πουληθεί σε όλο τον πλανήτη από το 2015, μεταξύ των οποίων πάνω από 45.000 στην Ευρώπη. Έτσι, το εμβληματικό μοντέλο της Ford κατάφερε πέρσι να αυξήσει το μερίδιό του σε παγκόσμιο επίπεδο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, αποσπώντας, χάρη και στην έκδοση Bullitt, το 15,4% της κατηγορίας.
Mustang: εκπομπές CO2 από 199 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 9,1 l/100 km
Οι τιμές Κατανάλωσης Καυσίμου / Ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 αφορούν μία συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης.
Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017, ορισμένα νέα οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EU) 2017/1151, μετά την τελευταία τροποποίηση. Πρόκειται για μία νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, το WLTP έχει αντικαταστήσει πλήρως το New European Drive Cycle (NEDC), που είναι πλέον παρελθούσα διαδικασία. Στη φάση της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αντιστοίχιση των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 του WLTP με αυτές του NEDC. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, π.χ. το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.