Vivre le mouvement dans la rue

Mercedes-Benz Hellas en tête des entreprises les plus admirées pour la troisième année consécutive

“Τρίτωσε” το… καλό για τη Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε., καθώς γίνεται για μια ακόμα χρονιά, την τρίτη συνεχή, η μοναδική εταιρεία αυτοκινήτων που εντάσσεται στo “Top 20” της μεγαλύτερης έρευνας εταιρικής φήμης «Most Admired Companies 2019» του περιοδικού Fortune στην Ελλάδα. Συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους στον κλάδο της (Εμπόριο) όπου κατατάχθηκε πρώτη, ενώ βρέθηκε στη 14η θέση των πιο αξιοθαύμαστων επιχειρήσεων ανεξαρτήτως κλάδου στη χώρα μας. 

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς, Ιωάννης Καλλίγερος, παραλαμβάνει τη διάκριση για την εταιρεία από την Brand Manager του Fortune, Αναστασία Παρετζόγλου

Για τέταρτη χρονιά από τις απαρχές του θεσμού στη χώρα μας, και τρίτη συνεχόμενη,  η Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. συμπεριλαμβάνεται στις 20 «Most Admired Companies» καταλαμβάνοντας φέτος τη 14η θέση της  λίστας εταιρικής φήμης, δηλαδή των πιο αξιοθαύμαστων εταιριών. Η λίστα καταρτίζεται από το περιοδικό Fortune σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία παροχής ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών KPMG. 

Η κατάκτηση της 14ης θέσης όμως δεν είναι η μόνη διάκριση της Mercedes-Benz Ελλάς στη φετινή κατάταξη: εκτός του ότι είναι η μοναδική εταιρεία από τον κλάδο του αυτοκινήτου στο “Top 20”, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στον κλάδο «Εμπόριο» και κατέλαβε την πρώτη θέση, γεγονός που την καθιστά ένα από τα «αστέρια της λίστας»! 

Περισσότερα από 1.700 στελέχη από τις 315 επιχειρήσεις της Ελλάδας με κύκλο εργασιών άνω των 50 εκατομμυρίων ευρώ, από όλους τους κλάδους της οικονομίας, αξιολόγησαν, ψήφισαν και ανέδειξαν τις εταιρείες που κατέλαβαν τις 20 πρώτες θέσεις για το 2019 ανάμεσα στις 64 επιχειρήσεις που πέρασαν στη δεύτερη και τελευταία φάση της έρευνας. 

Η κατάρτιση της λίστας διαμορφώνεται με γνώμονα εννέα ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια, που καθιέρωσε η αμερικανική έκδοση του Fortune και αφορούν στον τρόπο οργάνωσης, λειτουργιας και διοίκησης των εταιριών. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν την Καινοτομία, τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, την Ποιότητα της Διοικητικής Ομάδας, την Ποιότητα Προσφερόμενων Προϊόντων ή Υπηρεσιών κ.α.  

Με τα παραπάνω δεδομένα, η επαναλαμβανόμενη συμπερίληψη της Mercedes-Benz Ελλάς στην τελική κατάταξη των Πλέον Αξιοθαύμαστων Εταιριών και η 1η  θέση που σταθερά κερδίζει τα τελευταία χρόνια στον τομέα του Εμπορίου επιβραβεύουν με τον καλύτερο τρόπο τις ακούραστες προσπάθειες των περίπου 200 στελεχών και υπαλλήλων της εταιρείας να διατηρούν λαμπερό το «αστέρι» που εκπροσωπούν και να χαίρει εκτίμησης ανάμεσα στα στελέχη της εγχώριας αγοράς, τα οποία την τίμησαν με την αυθόρμητη ψήφο τους.