Vivre le mouvement dans la rue

La famille Ford Puma s'agrandit

ΗFordεπεκτείνει περαιτέρω την οικογένεια του νέουPumaμε πρόσθετες επιλογές σε κινητήρες, συστήματα μετάδοσης και εκδόσεις εξοπλισμού,
προσφέροντας έτσι μία ευρύτερη και πιο ολοκληρωμένη γκάμα για το νέο, compactcross-over,
son modèle.

Οι αγοραστές μπορούν τώρα να επιλέξουν για πρώτη
φορά εκδόσεις του νέου
Puma με τον γνωστό 1.5L EcoBlue ντίζελ κινητήρα της Ford που αποδίδει ισχύ 120 ίππων, με το νέο 7τάχυτο
αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
,
ainsi que μία πολυτελή έκδοση του μοντέλου με την ονομασία
STLine Vignale.

Ο νέος κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue
των 120 ίππων de Puma αποτελεί μία εξαιρετική πρόταση
για όλους τους οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα. Ο κινητήρας έχει εκπομπή
CO2 από 99 g/km
και κατανάλωση καυσίμου 3,8 l/100 km
στον κύκλο NEDC
(από 118
 g/km & 4,5 l/100 km
à l'adresse WLTP) και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι
σχέσεων.

Ένα νέο 7τάχυτο
αυτόματο κιβώτιο που διατίθεται προαιρετικά σε συνδυασμό με τον κινητήρα
1.0L EcoBoost των 125
ίππων
προσφέρει εκπομπή CO2 110 g/km
με την κατανάλωσή του να φτάνει στα 4,9 l/100 km
στον κύκλο NEDC
(από 137
g/km & 6,0 l/100 km
à l'adresse WLTP).
Ο μεγαλύτερος αριθμός σχέσεων μετάδοσης του προηγμένου κιβωτίου και η λειτουργία
διπλού συμπλέκτη για ομαλές αλλαγές συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της
κατανάλωσης, στην αθόρυβη λειτουργία και στις καλύτερες επιδόσεις.

Από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς οι αγοραστές τουPumaήταν μεταξύ των πρώτων που ωφελήθηκαν από την
ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-voltτηςFord, η οποία εξασφαλίζει
βελτιωμένη κατανάλωση βενζίνης. Les moteurs EcoBoostHybridπροσφέρονται στο νέοPumaσε δύο εκδόσεις ισχύος, en
συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων:

  •  1.0LEcoBoostHybrid125PS:εκπομπήCO2από 97g/kmκαι κατανάλωση καυσίμου 4,3l/100kmστον κύκλοNEDC(από 126g/km &5,5l/100kmστονWLTP)
  • 1.0LEcoBoostHybrid155PSεκπομπήCO2από 99g/kmκαι
    κατανάλωση καυσίμου 4,4l/100kmστον κύκλοNEDC(από 126g/km&5,5l/100kmστονWLTP)

Par
μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ο κινητήρας 1.0LEcoBoost125PSπροσφέρει εκπομπήCO2από 103g/kmκαι κατανάλωση καυσίμου 4,5 l/100kmστον κύκλοNEDC(131g/km& 5,7l/100kmστονWLTP).

Βασισμένο στη σπορ έκδοσηST-Line, το νέοPumaST-LineVignaleαναβαθμίζει το επίπεδο πολυτέλειας και εξοπλισμού.
Μοναδικές λεπτομέρειες στο σχεδιασμό περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το άνω τμήμα της μάσκας
ainsi que la πλαίσιό της σε σατινέ αλουμίνιο, το κάτω τμήμα της μάσκας De
έβενο, το κάτω τμήμα του πίσω προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος,
καθώς και μία μεγάλη πίσω αεροτομή. Ο équipement standard περιλαμβάνει projecteurs
LED, δερμάτινα καθίσματα Windsorμε θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, cuir
volant
Manacor,premiumηχοσύστημα τηςB&Oet
système FordKeyFree.

Οι υπόλοιπες εκδόσεις του νέουPuma-Tendance,Titane,TitaniumXetST-LineX– περιλαμβάνουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους καινοτόμες
τεχνολογίες όπως τοLocal Hazard Information de Fordπου λειτουργεί
μέσω μόντεμFordPassConnect, καθώς και την ευέλικτη λύση αποθήκευσηςFordMegaBoxστο χώρο φόρτωσης,στον οποίο μπορούν να αποθηκευτούν μη σταθερά αντικείμενα
ύψους έως 115cm– όπως γλάστρες ή μπαστούνια του γκολφ – σε κάθετη θέση.

Επιπλέον, ηFordανακοίνωσε ότι ένα νέοPumaST, το οποίο φέρει την υπογραφή τηςFordPerformance, θα πλαισιώσει τη γκάμα, αργότερα μέσα στη
χρονιά.