Le site Volkswagen Tiguan est le SUV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη και ένα από τα σημαντικότερα meilleur–vendeurs στον κόσμο, ανεξάρτητα κατηγορίας. Το 2019, κατά μέσο όρο ένα ολοκαίνουργιο
Tiguan
έβγαινε από τη γραμμή παραγωγής, σε ένα από τα τέσσερα εργοστάσια κατασκευής
του σε όλο τον κόσμο, κάθε 35 δευτερόλεπτα – συνολικά διατέθηκαν 910.926
μονάδες. Ένα στα επτά, από τα περίπου 6,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα που
κατασκεύασε η Volkswagen το 2019, ήταν Tiguan. Le nouveau Tiguan, με νέο design, ισχυρά και αποδοτικά προηγμένα
κινητήρια συστήματα βενζίνης, πετρελαίου και ηλεκτρικής ενέργειας, εξοπλισμένο
με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες, είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, με τις
προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 25.990 €, για το Tiguan 1.5
TSI 130 PS ACT EVO La vie.
Externe, le nouveau Tiguan παραμένει επιβλητικό ενώ η εμφάνισή του είναι ακόμα πιο δυναμική. Με μήκος
4,509 μ., πλάτος 1,859 μ. (χωρίς τους καθρέφτες) και ύψος 1,665 μ., είναι από
τα πιο μεγάλα μοντέλα της κατηγορίας του. Ένα από τα βασικά οπτικά
χαρακτηριστικά του είναι η νέα, φαρδύτερη μάσκα με προβολείς LED, που παραπέμπει σε
μεγάλο βαθμό στο μεγαλύτερο Touareg. Το καπό είναι ψηλότερο, οι προφυλακτήρες επανασχεδιασμένοι
ενώ πίσω κυριαρχούν τα LED φωτιστικά σώματα, με το όνομα “Tiguan” τοποθετημένο σε κεντρική θέση κάτω από το σήμα Volkswagen. Νέα μορφή έχει και το σήμα “4MOTION”, στο πίσω μέρος
των τετρακίνητων μοντέλων. Νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου από 17 έως και 20
ίντσες, προσθέτουν αισθητικά στη δυναμική παρουσία του νέου μοντέλου.
À l'intérieur dele Tiguan ήταν πάντα σημείο αναφοράς για την ευελιξία και τον έξυπνο σχεδιασμό του,
τους άνετους χώρους για πέντε άτομα, τη ρυθμιζόμενη μπρος-πίσω δεύτερη σειρά
καθισμάτων, τοn μεγάλο και ευμετάβλητο χώρο αποσκευών (615 –
1.655 λίτρα) και τα έξυπνα συστήματα λειτουργίας και ελέγχου. Η Volkswagen βελτίωσε περαιτέρω όλα αυτά τα χαρακτηριστικά στο
nouveau Tiguan
ενώ η οδηγοκεντρική σχεδίαση,
που ανέκαθεν ήταν σήμα κατατεθέν του μοντέλου, ενισχύθηκε περισσότερο χάρη στα
έξυπνα χειριστήρια και το προσανατολισμένο προς τον οδηγό ταμπλό, που προσφέρει
υποδειγματική εργονομία.
Le site δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι ανήκει
στο βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων για τις
publications DSG,
αλλά και τα νέα συστήματα ελέγχου και
ψυχαγωγίας που διαθέτουν ψηφιακά πάνελ αφής αντί για κουμπιά και
χειριστήρια.
Le site σύστημα αυτόματου κλιματισμού "Air Care"
Climatronic 3-ζωνών που εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις διαθέσιμες στην
Ελλάδα, ελέγχεται από τη μεγάλη οθόνη αφής ενώ παράλληλα διαθέτει μεγάλου
μεγέθους φωτιζόμενους ρυθμιστές αφής "touch sliders”, που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο του
ανεμιστήρα και της θερμοκρασίας. Ο χειρισμός γίνεται με διαισθητικό τρόπο χάρη
στα χειριστήρια άμεσης πρόσβασης που τοποθετούνται ιδανικά στο οπτικό πεδίο του
οδηγού.
Un site
ακόμα σημαντικό νέο χαρακτηριστικό στο νέο Tiguan είναι η nouvelles
γκάμα συστημάτων Infotainment, η
οποία επιτρέπει στο χρήστη να απολαμβάνει μια ποικιλία διαδικτυακών υπηρεσιών,
ανεβάζοντας την ψηφιοποίηση του αυτοκινήτου σε πολύ υψηλό επίπεδο. Όλα τα
συστήματα Infotainment νέας γενιάς MIB3 περιλαμβάνουν τις en ligne υπηρεσίες We Connecter (για απεριόριστη
περίοδο χρήσης) και We Connecter Plus (δωρεάν για ένα χρόνο). Οι χρήστες μπορούν επίσης να εξατομικεύσουν ένα
ευρύ φάσμα ρυθμίσεων και να τις αποθηκεύσουν στο nuage μέσω του Volkswagen ID sur χρήση σε άλλα οχήματα της Volkswagen. Παράλληλα, σε όλες τις εκδόσεις διατίθεται
ασύρματη προβολή και χειρισμός εφαρμογών smartphone μέσω του Application–Connecter Wireless sur Apple CarPlay et Android Voiture.
Η Volkswagen συνεργάστηκε με
τον ειδικό ήχου Harman Kardon για την ανάπτυξη ενός νέου, προαιρετικού prime ηχοσυστήματος για
Le site Tiguan.
Δέκα μεγάφωνα υψηλής απόδοσης και ενισχυτής 480 watt εξασφαλίζουν ήχο υψηλών προδιαγραφών. Ο ήχος
μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά χρησιμοποιώντας τέσσερα προκαθορισμένα προφίλ
ήχου. Ο συνδυασμός πλούσιων μπάσων, πεντακάθαρων πρίμων και αναπαραγωγής
ομιλίας με πιστότητα, δημιουργεί μια συναρπαστική εμπειρία ήχου.
Tiguan eHybrid par
Moteur STI και ηλεκτροκινητήρα – Στην Ευρώπη, η Volkswagen προσφέρει το νέο Tiguan avec un fiche–en υβριδικό κινητήριο σύστημα για πρώτη φορά.
Πρόκειται για τον ιδιαίτερα αποδοτικό συνδυασμό βενζινοκινητήρα 1.4 STI 150 PS (110 kW) και ηλεκτροκινητήρα 85
kW (115 PS) που χρησιμοποιείται
και σε άλλα bestsellers de Volkswagen. Η συνδυαστική ισχύς στο νέο Tiguan eHybrid είναι 245 PS (180 kW). Η μέγιστη ροπή είναι 400 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας
σχηματίζει μια συμπαγή μονάδα μαζί με το ειδικά σχεδιασμένο κιβώτιο διπλού
embrayage DSG 6-σχέσεων. Η μονάδα συνδέεται απευθείας με τον εγκάρσια τοποθετημένο Moteur STI, με την κίνηση να μεταδίδεται στον μπροστινό
άξονα.
Le site concept opération
του κινητήριου συστήματος έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε το Tiguan eHybrid να ξεκινά ηλεκτρικά, με την προϋπόθεση ότι η
μπαταρία έχει φορτιστεί επαρκώς. Χάρη στη σχετικά μεγάλη μπαταρία με ενεργειακό
περιεχόμενο 13 kWh, η αυτονομία σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία (κατά NEDC)
είναι έως 60 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι οι μέσες ημερήσιες αποστάσεις
ταξιδιού μπορούν να καλυφθούν με ηλεκτρική ισχύ και μηδενικές τοπικές εκπομπές.
Le site Tiguan eHybrid
μπορεί να οδηγηθεί σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα στο E–MODE. Πάνω από αυτήν την ταχύτητα, το SUV μεταβαίνει αυτόματα σε
υβριδική λειτουργία.
Διατίθεται
και λειτουργία GTE, που προσφέρει ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο δυναμικής οδήγησης. Αυτή η
λειτουργία ενεργοποιείται μέσω ενός κουμπιού άμεσης πρόσβασης στα δεξιά, δίπλα
στο μοχλό ταχυτήτων DSG. Στη λειτουργία GTE, ο ηλεκτροκινητήρας και ο κινητήρας STI συνδυάζονται για να παρέχουν τη μέγιστη ισχύ του
συστήματος.
En tant que fiche–en υβριδικό, η μπαταρία του Tiguan eHybrid φορτίζεται από θύρα φόρτισης μπροστά, στην πλευρά
του οδηγού. Ανάλογα με την πηγή ισχύος, η φόρτιση πραγματοποιείται με
εναλλασσόμενο ρεύμα 2,3 ή 3,6 kW (AC). Ο φορτιστής μπαταρίας που είναι ενσωματωμένος
sur Tiguan eHybrid
διαχειρίζεται πλήρως αυτόματα τη φόρτιση, με τον οδηγό απλά να συνδέει τα
βύσματα.
Nouveau Tiguan par
δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου σε τρεις εκδόσεις ισχύος – Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας TDI de
re Tiguan υιοθετεί τη λύση των δύο διαδοχικών καταλυτικών μετατροπέων SCR διαδοχικά
και της διπλής δόσης AdBlue. Αυτό επιτρέπει στη Volkswagen να μειώσει τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με τον
προκάτοχό του.
Ο
πρώτος καταλυτικός μετατροπέας SCR βρίσκεται κοντά στον κινητήρα έτσι ώστε να φτάσει
στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας του λίγο μετά την εκκίνηση, γεγονός που
βοηθά στη μείωση των εκπομπών NOx πολύ γρήγορα. Ο δεύτερος καταλυτικός μετατροπέας SCR βρίσκεται στο κάτω
μέρος του οχήματος. Ανεξάρτητα από τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα, η διπλή
δοσολογία διασφαλίζει ότι ένας από τους δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR λειτουργεί πάντα στο
βέλτιστο εύρος θερμοκρασίας. Αυτό διευκολύνει την εξαιρετικά αποτελεσματική
μετεπεξεργασία καυσαερίων, η οποία μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου σε νερό και
αβλαβές άζωτο.
Au
Ελλάδα, το νέο Tiguan θα είναι διαθέσιμο και με τις τρεις εκδόσεις ισχύος του 2.0 TDI. Παρέχουν 122 PS (90 kW), 150 PS (110 kW) και 200 PS (147 kW) αντίστοιχα. Μερικά
τεχνικά χαρακτηριστικά για την καθεμία:
TDI 122 PS – Ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας συνδυάζεται πάντα με ένα
6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Η μέγιστη ροπή των 320 Nm αποδίδεται μεταξύ 1.600 και 3.200 σ.α.λ. Η κίνηση
μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, η τελική ταχύτητα 191 χλμ./ώρα η κατανάλωση
4,7 έως 4,5 λ./100 χλμ. (NEDC).
TDI 150 PS – Η μέγιστη ροπή των 360 Nm αποδίδεται μεταξύ 1.600
και 2.750 σ.α.λ. Προαιρετικά συνδυάζεται με τετρακίνηση 4MOTION. Η έκδοση με κίνηση
στους εμπρός τροχούς έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα κατανάλωση καυσίμου 4,7
έως 4,5 λ./100 χλμ. (NEDC). Οι αντίστοιχες
τιμές για την παραλλαγή 4MOTION: 198 χλμ./ώρα και 5,1 έως 4,9 λ./100 χλμ..
TDI 200 PS – Με ισχύ 200 PS, το ισχυρότερο Tiguan 2.0 TDI έχει τελική ταχύτητα έως και 216 χλμ./ώρα. Οι
αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται σε αυτήν την περίπτωση από ένα κιβώτιο
διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG) στάνταρ. Η τετρακίνηση με κίνηση 4MOTION εξασφαλίζει ανώτερη
μετάδοση ισχύος και στους τέσσερις τροχούς. Η ροπή 400 Nm αποδίδεται μεταξύ 1.750 και 3.500 σ.α.λ. Παρά την
υψηλή ισχύ, ο κινητήρας έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου από 5,4 έως 5,2 λ./100 χλμ..
Nouveau Tiguan par
moteur à essence 1.5 STI με ενεργή διαχείριση κυλίνδρων σε
δύο εκδόσεις ισχύος – Ο γνωστός
βενζινοκινητήρας 1.5 STI είναι επίσης διαθέσιμος στο νέο Tiguan, σε δύο εκδόσεις
ισχύος. Διαθέτει Actif Cylinder Management (ACT), σύστημα που απενεργοποιεί ανάλογα με το φορτίο
τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους και μειώνει την κατανάλωση έως και 0,3 λ./100
χλμ.. Και οι δύο εκδόσεις STI 1,5 λίτρων έχουν μπροστινή κίνηση. Μερικά τεχνικά
χαρακτηριστικά για τις δύο εκδόσεις:
STI 130 PS – Η μέγιστη ροπή 220 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.750 και 3.500 σ.α.λ.
Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, έχει τελική ταχύτητα έως και
195 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση NEDC είναι 5,7 έως 5,5 λ./100 χλμ..
STI 150 PS – Ο κινητήρας 150 PS STI αποδίδει τη μέγιστη ροπή 250 Nm από 1.500 έως 3.500
σ.α.λ. Με αυτόν τον κινητήρα και το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το Tiguan έχει τελική
ταχύτητα 203 χλμ./ώρα. Με το προαιρετικό κιβώτιο DSG 7-σχέσεων η τελική ταχύτητα είναι 202 χλμ./ώρα.
Και οι δύο εκδόσεις είναι εξίσου οικονομικές με κατανάλωση 5,7 έως 5,9 λ./100 χλμ..
Tiguan R par Performance κινητήριο σύστημα – Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το νέο Tiguan θα διατίθεται και σε έκδοση R. Εξοπλισμένο με τον δίλιτρο Performance STI κινητήρα των 320 PS (235 kW), με μεταβλητό χρονισμό
βαλβίδων με διπλό έλεγχο εκκεντροφόρου άξονα και τετρακίνηση 4MOTION par R–Performance Torque Vectoring για να κατανέμεται η ροπή ανεξάρτητα σε κάθε έναν
από τους πίσω τροχούς, για καλύτερη δυναμική συμπεριφορά και κορυφαίο έλεγχο
ακόμα και στις στροφές.
Ο
οδηγός μπορεί να ελέγξει τον τρόπο λειτουργίας του R–Performance Torque Vectoring και των συστημάτων δυναμικής σταθεροποίησης του
οχήματος μέσω του στάνταρ προφίλ οδήγησης (COMFORT, SPORT, COURSE, INDIVIDUAL, OFFROAD, SNOW et OFFROAD EXPERT). Ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση στη λειτουργία
COURSE, en
πιο δυναμική λειτουργία, ιδιαίτερα γρήγορα μέσω του κουμπιού R στο πολυλειτουργικό τιμόνι
de Tiguan R.
Η
μετάδοση ισχύος πραγματοποιείται από ένα ειδικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
7-σχέσεων ( DQ500), το οποίο έχει σχεδιαστεί για ιδιαίτερα υψηλές ροπές. Το πλεονέκτημα
de DQ500
είναι ότι η πλήρης ροπή μπορεί να μεταδοθεί ήδη από την 1η ταχύτητα χωρίς
περιορισμό. Η τελική ταχύτητα του Tiguan R est
250 χλμ./ώρα.
Confort
και Ασφάλεια – Προηγμένες Τεχνολογίες Υποβοήθησης Οδηγού – Το Νέο Tiguan Caractéristiques
όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες IQ. CONDUIRE de Volkswagen που στόχο έχουν την ασφάλεια και την άνεση του
οδηγού και των επιβατών.
Ο
βασικός εξοπλισμός IQ. CONDUIRE στο νέο Tiguan αναλυτικά:
- Multi–collision Brake
- Front Assist par
City Emergency Braking & προστασία πεζών - Voie Assister
- Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης Fatigue Detection
- Adaptive Cruise Control
- Lumière Assister –
Σύστημα αυτόματης προσαρμογής φωτισμού μεγάλης σκάλας - Parc Pilote –
Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός – πίσω - Emergency Call Service (Κλήση έκτακτης ανάγκης)
- Προνοητικό σύστημα Start & Arrêter
Προαιρετικός
εξοπλισμός IQ. CONDUIRE
- Voyage Assister
- Parc Assister
(Αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης) - Pre–Crash (Προληπτική προστασία επιβατών)
- Side Assister
(Σύστημα προειδοποίησης οδηγού για ύπαρξη οχήματος στο τυφλό σημείο) - Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας
- Emergency Assister
(Αυτόνομο σύστημα υποβοήθησης έκτακτης ανάγκης) μόνο DSG
Le site Voyage Assister που αποτελεί μία νέα προσθήκη στα συστήματα
υποβοήθησης της μάρκας, εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο την εξέλιξη των ημιαυτόνομων
συστημάτων οδήγησης της Volkswagen. Το σύστημα προσφέρει υποβοήθηση στο τιμόνι, το
φρενάρισμα και την επιτάχυνση σε ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα. Για το σκοπό αυτό,
το σύστημα χρησιμοποιεί λειτουργίες όπως το Adaptatif Croisière Contrôle και το σύστημα διατήρησης λωρίδας Voie Assister. Ο οδηγός
ενεργοποιεί το σύστημα πατώντας ένα ξεχωριστό κουμπί Voyage Assister στο πολυλειτουργικό τιμόνι ενώ πρέπει να διατηρεί
επαφή με το τιμόνι ακόμα και όταν το Voyage Assister είναι ενεργό. Αυτή η ανίχνευση αφής είναι πολύ
πιο αξιόπιστη από το σύστημα ανίχνευσης της γωνίας στροφής τιμονιού σε
προηγούμενες υλοποιήσεις.
Προβολείς IQ.LIGHT – Πλέον στο νέο Tiguan είναι διαθέσιμοι προαιρετικά για πρώτη φορά οι προβολείς IQ.LIGHT – LED matrix. Le nouveau Tiguan είναι το τέταρτο μοντέλο Volkswagen που διαθέτει αυτό το σύστημα φωτισμού LED, το οποίο θεωρείται
ένα από τα καλύτερα του είδους του στον κόσμο. Ένας πίνακας 24 LED σε κάθε μονάδα
προβολέα χρησιμοποιείται για την ενεργοποίηση διαφόρων λειτουργιών φωτισμού στο
δρόμο, μερικές από τις οποίες είναι διαδραστικές. Επίσης, le nouveau Tiguan διαθέτει δυναμικά φλας LED ενσωματωμένα στους IQ.LIGHT – LED matrix προβολείς. Οι συστοιχίες πίσω φωτισμού LED έχουν επίσης επανασχεδιαστεί ενώ ξεχωρίζει η
οπτικά εντυπωσιακή εναλλαγή μεταξύ της λειτουργίας των φώτων στην κορυφή της πίσω
πόρτας και των υπόλοιπων φώτων φρένων, καθώς και φωτιστικές λειτουργίες κατά το
ξεκλείδωμα και το κλείδωμα.
Οι νέες γραμμές εξοπλισμού λεπτομερώς – Le nouveau Tiguan, βγαίνει από τη γραμμή
παραγωγής στην έκδοση Basic, που είναι ήδη πλούσια εξοπλισμένη. Το μοντέλο στην
Ελλάδα διατίθεται από την αμέσως επόμενη, πιο πλούσια έκδοση εξοπλισμού, τη La vie. Ενδεικτικά, η έκδοση La vie περιλαμβάνει:
- Βασικό πακέτο εξοπλισμού IQ. CONDUIRE
- Προβολείς LED
- Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι
- Κλιματισμός “Air Care” Climatronic 3-ζωνών
- Σύστημα
Infotainment “Ready 2 Discover Media” par έγχρωμη Écran αφής 8 ιντσών - Υπηρεσίες We Connect et We Connect Plus
Τα στάνταρ
χαρακτηριστικά του πακέτου La vie περιλαμβάνουν
επίσης έλεγχο κύριας δέσμης φώτων, ACC (Adaptatif Croisière Contrôle), ράγες οροφής ή αυτόματο κλιματιστικό (Air Care Climatronic) και τροχούς αλουμινίου
17 ιντσών. Επιπλέον, το Tiguan La vie eHybrid διαθέτει το σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας Ready 2 Discover (δυνατότητα
αναβάθμισης πλοήγησης) με οθόνη αφής 8 ιντσών.
Στον προαιρετικό
εξοπλισμό του νέου Tiguan ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από ergoActive καθίσματα για οδηγούς και συνοδηγούς (μεταξύ
άλλων, με ηλεκτρική ρύθμιση οσφυϊκής στήριξης 4 κατευθύνσεων και λειτουργία
μασάζ), μια από τις μεγαλύτερες πανοραμικές ηλιοροφές με κλίση αυτής της
κατηγορίας (870 χιλ. x 1.364 χιλ.), Easy Ouvrir & Close (αυτόματο άνοιγμα και κλείσιμο της πέμπτης πόρτας
με κίνηση του ποδιού), θερμαινόμενο και προοδευτικό τιμόνι (συμπεριλαμβανομένου
μειωμένου αριθμού στροφών τιμονιού και ακριβέστερης οδήγησης στο μέσο του
τιμονιού), τους νέοι προβολείς IQ.LIGHT LED matrix που μετατρέπουν τη νύχτα σε μέρα, πακέτο ατμοσφαιρικού
φωτισμού 30 χρωμάτων, το πακέτο σχεδιασμού Black Style (συμπεριλαμβανομένων των μαύρων τροχών από κράμα Valencia 19 ιντσών και
προφυλακτήρες τύπου R–Line),
και πολλά άλλα.
Sur
λανσάρισμα του νέου Tiguan στην Ελλάδα, άμεσα διαθέσιμες είναι οι εκδόσεις βενζίνης με τον κινητήρα
1.5 STI όλες οι εκδόσεις πετρελαίου με τον κινητήρα 2.0 TDI. Τόσο
η fiche–en υβριδική έκδοση όσο και οι πιο ισχυρές εκδόσεις
βενζίνης (ανάμεσά τους και η R) θα ακολουθήσουν στο πρώτο
τρίμηνο του 2021, οπότε και θα ανακοινωθούν οι σχετικές προτεινόμενες τιμές
λιανικής.
Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής των άμεσα διαθέσιμων εκδόσεων του νέου Tiguan, στον
Πίνακα που ακολουθεί:
Τέσσερα εργοστάσια σε τέσσερις διαφορετικές ζώνες ώρας – συνεχής
παραγωγή για το Tiguan. Οι ετήσιοι όγκοι Tiguan έχουν αυξηθεί σχεδόν οκτώ φορές από το πρώτο
πλήρες έτος παραγωγής. Οι τρεις πρώτες αγορές σε παραδόσεις Tiguan σε
πελάτες το 2019, ήταν η Κίνα (περίπου 255.000 μονάδες), οι ΗΠΑ (περίπου 110.000
μονάδες) και η Γερμανία (περίπου 85.000 μονάδες). Το Tiguan κατασκευάζεται επί του
παρόντος σε τέσσερα εργοστάσια της Volkswagen που εκτείνονται σε τέσσερις ζώνες ώρας, διασφαλίζοντας έτσι σχεδόν την
24ωρη παραγωγή του SUV. Η έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο κατασκευάζεται στο κύριο εργοστάσιο
της Volkswagen στο Wolfsburg της
Γερμανίας, για αγορές στην Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία και την Ωκεανία. Το
εργοστάσιο Kaluga, που
βρίσκεται 170 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Μόσχας, παράγει το Tiguan για τη
ρωσική αγορά και για τις γειτονικές χώρες της Κεντρικής Ασίας. Στη Σαγκάη, η SAIC Volkswagen
κατασκευάζει το Tiguan LWB για την κινεζική αγορά. Στην πόλη Puebla του Μεξικού, παράγονται οι εκδόσεις LWB του Tiguan για τη
Βόρεια και τη Νότια Αμερική και – ως Tiguan Allspace – για χώρες στην Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία και την Ωκεανία.