Συνήθως λέμε τρίτη και φαρμακερή και η
τρίτη γενιά Cadillac CTS-V πρόκειται για έναν Δρ Τζέκιλ και Μίστερ Χάιντ. Mπορεί να ταξιδέψει από χώρα σε χώρα με περίσσεια άνεση και την
ίδια στιγμή να μετατραπεί σε ένα τέρας με ένα απλό πάτημα του διακόπτη
Track, κάνοντας την Bmw M5 που έχει εδώ και καιρό αγκαλιά το στέμμα της
κατηγορίας, να κοιτάζει και να ξανακοιτάζει μη τυχόν και της έχει κλαπεί το
στέμμα…
Η Cadillac CTS-V έρχεται στην Ευρώπη με φόρα. Είναι έτοιμη για το Nurbugring αλλά και την autobahn .Φέρνει απίστευτες επιδόσεις στην καθημερινή οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς.
Η Cadillac CTS-V είναι έτοιμη για πίστα κατευθείαν από το εργοστάσιο, αλλά με ευγενείς τρόπους διατηρώντας παράλληλα την άριστη ποιότητα κύλισης.
Με την επόμενη γενιά CTS-V, Cadillac παρουσιάζει το πιο ισχυρό μοντέλο στα 112 χρόνια της ιστορίας της μάρκας και την είσοδο στην ελίτ κατηγορία των premium αυτοκίνητων με την υψηλότερη απόδοση.
Το λανσάρισμα στην Ευρώπη θα γίνει στις αρχές του 2016, με 649 PS (477 kW), 855 Nm ροπής και τελική ταχύτητα 320 km / h, η νέα CTS-V αποδίδει αρκετά περισσότερο από τους προκατόχους του όντας πια στην τρίτη γενιά του δημοφιλούς CTS, που ξεκίνησε την V-Series πριν από μια δεκαετία – και επαναπροσδιόρισε την Cadillac σε μια νέα γενιά θαυμαστών.
Η νέα CTS-V θα προσφέρεται με μια μεγάλη γκάμα στάνταρ χαρακτηριστικών με τιμή εκκίνησης τις € 98.500.
“Η V-Series αποτελεί το καλύτερο αυτοκίνητο της μάρκας Cadillac – το αποκορύφωμα του σχεδιασμού μας και των τεχνικών δυνατοτήτων μας», δήλωσε ο Johan de Nysschen, πρόεδρος της Cadillac.
Το νέο CTS-V πρόκειται ουσιαστικά για δύο αυτοκίνητα σε ένα: ένα premium sedan με εκλεπτυσμένους τρόπους στο δρόμο και με δυνατότητα για σπορ οδήγηση στην πίστα. Επίσης, εισάγει ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο 6.2L κινητήρα V-8 που υποστηρίζεται από ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ-ταχυτήτων (διαθέτει paddle-shift) και με launch control..
Με αυτό το μηχανικό σύνολο, η νέα CTS-V είναι ικανή για το 0-100 km / h σε 3,7 δευτερόλεπτα!
Ο Σχεδιασμός, το πλαίσιο και η ανάρτηση είναι πιστάδικα διαμορφωμένα και μαζί με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ανεβάζουν την ικανότητα, την απόδοση και τον έλεγχο του CTS-V σε νέα όρια, ενώ ταυτόχρονα κλείνει πονηρά το μάτι στο Νurburgring χωρίς τροποποιήσεις ή ειδικές διαδικασίες.
Κάποια από τα κλειδιά για αυτές τις επιδόσεις είναι:
Στάνταρ καπό από ανθρακονήματα και αεραγωγούς επίσης από ανθρακονήματα, , πίσω αεροτομή και διαχύτης για μεγαλύτερη αεροδυναμική απόδοση
Brembo σύστημα πέδησης υψηλών επιδόσεων αναπτύχθηκε για να παρέχει την απαιτούμενη αντοχή, και τη δυνατότητα για την μέγιστη απόδοση σε συνθήκες πίστας. Τρίτης γενιάς Magnetic Ride Control παρέχοντας το 40 τοις εκατό ταχύτερη απόκριση στην απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος.
Η ακαμψία του πλαισίου αυξήθηκε κατά 25 τοις εκατό για βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά και καλύτερο χειρισμό.
Προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και στάθμευσης, καθώς και σύστημα εμπρός κάμερας για… το πεζοδρόμιο, με θέα που παρέχει μια οπτική ένδειξη των κρασπέδων για την προστασία της μάσκας .Αυτόματη στάθμευση, και καταγραφή βίντεο υψηλής ευκρίνειας που επιτρέπει στους οδηγούς να δείχνουν τις εμπειρίες τους σχετικά με την οδήγηση εντός και εκτός πίστας, και επιτρέπει την ανταλλαγή στα social media, μέσα από το μενού της οθόνης του. Αυτά είναι μόνο λίγα, από τον υπερπλούσιο εξοπλισμό του και με πολλές πρωτοτυπίες που δεν τα συναντάμε σε καμία κατηγορία. Όλα αυτά τα καλούδια κάνουν την συμβίωση μαζί με την Cadillac απόλαυση.
Η καρδία του τέρατος
Πανίσχυρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V-8
Η δύναμη πίσω από τις ικανότητες της νέας CTS-V είναι ένας πιο ισχυρός 6.2L υπερτροφοδοτούμενος κινητήρα V-8, που προσφέρει περισσότερη ισχύ και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα από ό, τι η προηγούμενη Cadillac.
Πάντως με τα εν λόγω στοιχεία φαίνεται ότι θα ρίξει μια κατραπακιά στους 560 ίππους της M5 et leurs 577 ίππους που προσφέρει η Mercedes-Benz AMG E63.
Το κιβώτιο όπως προαναφέραμε είναι οκτατάχυτο αυτόματο, ταχύτατο στις αλλαγές, ελαφρύτερο από τον προκάτοχο και παρά το γεγονός ότι έχει δύο ακόμη γρανάζια. Οι μοχλοί πίσω από το τιμόνι για τις αλλαγές είναι κατασκευασμένα από αυθεντικό τιτάνιο!
Διαθέτει επίσης τρία προγράμματα Drive, Sport και Track και αν είσαι πραγματικά τολμηρός, μπορείς να κλείσεις όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στο off για να χαρείς burnout και πλαγιολίσθηση.
Συνήθως όταν ένα αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για την πίστα έχει ως αποτέλεσμα να είναι χάλια στο δρόμο. Ούτε αυτό συμβαίνει στην CTS-V λόγω του magnetic Ride Control που ελέγχει την απόσβεση και μετατρέπει τους δρόμους σε χαλί. Πάλι καλά που υπάρχει και αυτό το γουργουρητό του θηριώδους κινητήρα για να σου θυμίζει ότι οδηγάς ένα supercar και όχι μια λιμουζίνα…
Καμπίνα εστιασμένη στην οδηγική απόλαυση
«Με τις επιδόσεις της νέας CTS-V είναι ευνόητο ότι και το εσωτερικό πρέπει να είναι σπορ, με το δερμάτινο τιμόνι τα φοβερά δερμάτινα αεριζόμενα καθίσματα Recaro και τον λεβιέ ταχυτήτων με τα πεντάλ να έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να κάνουν την εμπειρία οδήγησης ολοκληρωτική.
Η CTS-V διαθέτει μια τεράστια οθόνη 12,3 ιντσών με Apple CarPlay που σημαίνει ότι δέχεται φωνητικές εντολές μέσω Siri. Αξιοθαύμαστο είναι και το Head-Up Display το οποίο είναι έγχρωμο!
Το βίντεο που καταγράφεται για να βλέπεις πως το οδηγείς στην πίστα ελέγχεται και αυτό από την έγχρωμη οθόνη αφής αλλά τα επεξεργάζεσαι μόνο όταν το όχημα είναι σταθμευμένο για ευνόητους λόγους.
Συνήθως λέμε τρίτη και φαρμακερή και η τρίτη γενιά Cadillac CTS-V πρόκειται για έναν Δρ Τζέκιλ και Μίστερ Χάιντ όπου μπορεί να ταξιδέψει από χώρα σε χώρα με περίσσεια άνεση και την ίδια στιγμή να μετατραπεί σε ένα τέρας με ένα απλό πάτημα του διακόπτη Track, κάνοντας την Bmw M5 που έχει εδώ και καιρό αγκαλιά το στέμμα της κατηγορίας, να κοιτάζει και να ξανακοιτάζει μη τυχόν και έχει κλαπεί το στέμμα…
Cadillac CTS-V donuts
Τα burnouts που λέγαμε