Έχοντας επιλέξει να ξεκινήσουν με σκληρά ελαστικά μετά από μια δύσκολη περίοδο στα προκριματικά (όπου τερμάτισαν στην 16η και 17η θέση), τα PEUGEOT 9X8 Hypercars ανέβηκαν γρήγορα στη γενική κατάταξη. Μετά από μια ώρα στον αγώνα, με μια υπέροχη κίνηση προσπέρασης ο Nico Müller με το αρ. 93 PEUGEOT 9X8 πέρασε μια Porsche στη 12η θέση, ακριβώς μπροστά από το αυτοκίνητο αρ. 94 που οδηγούσε ο Loïc Duval, στον οποίο είχε επιβληθεί ποινή πέντε δευτερολέπτων μετά από σύγκρουση στην πίστα.
Ο Nico και ο Loïc συνέχισαν στα PEUGEOT τους για μια δεύτερη οδηγική περίοδο (stint) με στρατηγική ελαστικών που ταίριαζε απόλυτα στις συνθήκες της πίστας. Στο αυτοκίνητο αρ. 93, Ελβετός άσος Nico Müller προσπέρασε τρία Hypercars διαδοχικά και ανέβηκε στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ ο ομόσταυλός του ήταν κοντά στην πρώτη δεκάδα παρά το γεγονός ότι δέχθηκε ακόμα μία ποινή. Λίγο πριν σταματήσουν για τον δεύτερο ανεφοδιασμό τους, τα pit stop που έκαναν οι πρωτοπόροι, οδήγησαν το αρ. 93 και αρ. 94 PEUGEOT 9X8 να ανέβουν στη δεύτερη και την έβδομη θέση.
Στην συνέχει, ο Nico Müller (85 γύροι, 366 χλμ.) και ο Loïc Duval (83 γύροι) παρέδωσαν τα κόκπιτ των PEUGEOT 9X8 στον Mikkel Jensen και τον Paul di Resta, που οδήγησαν άψογα για να κρατήσουν τη θέση τους. Λίγο μετά τα μισά του αγώνα, ο Δανός (αρ. 93 PEUGEOT 9X8) ξεσήκωσε τους 73.000+ θαυμαστές του WEC στο Interlagos χάρη σε μια θεαματική μάχη που έδωσε με την Ferrari και την Porsche για την πέμπτη θέση.
Μετά από δύο ώρες προσπάθειας στην μικρότερη σε μήκος πίστα της σεζόν – αλλά παρόλα αυτά πολύ απαιτητικής –, ο Mikkel και ο Paul παρέδωσαν τα μονοθέσιά τους στους Jean-Eric Vergne και Stoffel Vandoorne, που πάλεψαν σκληρά μέχρι να πέσει η καρό σημαία.
Με 235 γύρους (1.012 χλμ.) που καλύφθηκαν χωρίς κανένα τεχνικό πρόβλημα, το αρ. 93 PEUGEOT 9X8 πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 8η θέση, ενώ το αυτοκίνητο αρ. 94 τερμάτισε τον αγώνα στην 16η θέση.
"Είχαμε την καλύτερη δυνατή στρατηγική στα σκληρά ελαστικά στην αρχή του αγώνα» συνόψισε ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport. «Απέδωσε καρπούς διότι το αυτοκίνητο αρ. 93 ανέβηκε γρήγορα στην κατάταξη. Πετύχαμε τον στόχο μας για αυτόν τον αγώνα, που ήταν να ανταγωνιστούμε στα ίσια με τις BMW, Alpine και Lamborghini και στο τέλος, τερματίσαμε μπροστά τους. Σαφώς δεν είχαμε τον ρυθμό, αλλά νομίζω ότι καταφέραμε να πάρουμε το καλύτερο από αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε. Είμαι ευχαριστημένος με τον τρόπο που εξελίχθηκαν τα πράγματα. Σίγουρα είχαμε τη σωστή στρατηγική. Τώρα πρέπει να βρούμε και τον ρυθμό για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε θέσεις στην κορυφή."
Τι δήλωσαν
Jean-Marc Finot, Stellantis Motorsport Senior VP
«Όντας περίπου ένα δευτερόλεπτο μακριά από την pole position στους προκριματικούς, το υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού σε αυτό το πρωτάθλημα δυστυχώς μας τοποθέτησε στο πίσω μέρος της σειράς εκκίνησης. Είχαμε έναν καλό αγώνα χάρη σε μια άψογη στρατηγική ελαστικών στην εκκίνηση, η οποία επέτρεψε το αρ. 93 PEUGEOT 9X8 να κάνει μια μεγάλη επιστροφή. Δυστυχώς, το αυτοκίνητο αρ. 94 δέχθηκε ποινή και στη συνέχεια έπεσε στην κυκλοφορία πολλών αυτοκινήτων στην πίστα. Η όγδοη θέση είναι καλή, αλλά δεν είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι γιατί θέλουμε να παλέψουμε για θέσεις στο βάθρο. Ωστόσο, η ομάδα έκανε καλή δουλειά σε αυτό τον αγώνα.»
Mikkel Jensen (PEUGEOT 9X8 n° 93)
«Αν μου είχες προσφέρει μια όγδοη θέση το πρωί του αγώνα, θα την είχα πάρει μετά την 17η θέση που βρέθηκα στα προκριματικά. Τα πράγματα λειτούργησαν καλά στον αγώνα για εμάς γιατί το μονοθέσιο διαχειρίστηκε καλά τα σκληρά ελαστικά. Παρατηρήσαμε ότι ορισμένοι ανταγωνιστές δυσκολεύονταν με τα μεσαία ελαστικά, ενώ το PEUGEOT ήταν αρκετά γρήγορο με τη σκληρή σύνθεση. Η ομάδα είχε εξαιρετική στρατηγική στην αρχή με νέα ελαστικά και στη συνέχεια καταφέραμε με τον Nico να κάνουμε καλή δουλειά.»
Loïc Duval (non. 94 PEUGEOT 9X8)
«Μας καταδικάστηκε μια ποινή πέντε δευτερολέπτων για μια μικρή σύγκρουση στην πίστα και μετά μια δεύτερη ποινή δέκα δευτερολέπτων στο pit lane. Παρόλα αυτά, ήμασταν ακόμα στη διεκδίκηση να τερματίσουμε στη μέση του μπλοκ των Hypercars, αλλά δεν είχαμε ρυθμό που θέλαμε στο τελευταίο μέρος. Η στρατηγική μας στα ελαστικά ήταν καλή στα πρώτα στάδια του αγώνα, αλλά στη συνέχεια οι ανταγωνιστές μας προσαρμόστηκαν και γινόταν όλο και πιο δύσκολο να κάνουμε τη διαφορά.»