Εκεί, στη Honda, ξέρουν καλά τι κάνουν. Δες, για παράδειγμα, το NSX (διάβασε ici τα πάντα pour les τεχνολογικά επιτεύγματα που φέρνει), ή το Civic Type-R (δες το ici να ταπεινώνει “ιερά τέρατα” στο Nurburgring). Μπορεί να άργησαν (πολύ) να τα βγάλουν, αλλά, όταν το έκαναν, άφησαν τον μισό πλανήτη με το στόμα ανοιχτό Pour αναπνέουν τα καυσαέρια των εξατμίσεών τους και έκαναν τους φανατικούς φαν της φίρμας να αλαλάζουν χαρούμενοι. Ε, κάπως έτσι κάνουν και με τον διάδοχο του θρυλικού S2000. Το οποίο δεν θα είναι μόνο πανέμορφο et παντοδύναμοmais aussi financière, απ’ όποια πλευρά αν το δει κανείς.
Το ιαπωνικό περιοδικό “Best Car” δημοσιεύει αυτές τις φωτό του S2000, λέγοντας ότι τις έχει διαρρεύσει η Honda
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από το… μίζερο του πράγματος. Πηγές από τη Honda (στην Ευρώπη) λένε πως το νέο μοντέλο θα κάνει πρεμιέρα το 2017 (να μου το θυμηθείς, όλο και κάτι θα γίνει και θα καθυστερήσει) και θα είναι πλήρως ανταγωνιστικό σε όλους τους τομείς. Γιατί, θα μιλάμε για ένα cabrio, πισωκίνητο, κεντρομήχανο voiture επιδόσεωνavec 365 ίππους De υβριδική τεχνολογία και κατανάλωση που δεν θα ξεπερνά τα 7 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Αν το επόμενο S2000 είναι όπως το υπόσχονται οι Ιάπωνες, κάτι μου λέει ότι αρχίζεις να μαζεύεις λεφτά
Μεγάλο αβαντάζ, θα είναι και η τιμή του, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές. Το S2000, θα τοποθετηθεί από τη Honda, ανάμεσα στο S660 (υπολογίζεται ότι το κόστος του θα κινείται ανάμεσα στα 15-20.000 ευρώ) και το NSX (θες να σου πω τιμή; Γιατί, για να πάθεις κατάθλιψη;). Οι fuites από το εργοστάσιο θέλουν την τιμή του S2000 en Europe να ξεκινά από τις 42.000 ευρώ και, σε κάθε περίπτωση, κάτω από το “ψυχολογικό όριο” των 50.000. Είναι πιθανό να κάνουν οι Ιάπωνες τέτοια έκπληξη; Θα πρέπει να περιμένουμε για να το μάθουμε.
Rendering για το εσωτερικό του νέου Honda S2000, που έχει πολλές “αναφορές” στον προκάτοχό του.
A partir de là, σχεδιαστικά, ο ιαπωνικός Ειδικός Τύπος (ο οποίος, όπως και να το κάνουμε, έχει μια καλή πληροφόρηση), με κάποια σχέδια – renderings που αποκαλύπτει (και για τα οποία και οι… πέτρες λένε ότι είναι διαρροή από τη Honda για να “μετρήσει” το ενδιαφέρον του κοινού, όπως και τα της τιμής), ουσιαστικά επιβεβαιώνει το ρεπορτάζ μας για τα σχέδια που είχαν κατατεθεί μόλις τον Μάιο στον European Patent Organization.
Το πατενταρισμένο σχέδιο του roadster της Honda, που η εταιρεία κατέθεσε στον αρμόδιο οργανισμό.
Ο Ιαπωνικός Τύπος αναφέρει ότι η Honda σκέφτεται να κάνει réduction des effectifs στο μοτέρ του S2000 και να του φορέσει έναν νέο, 1.500άρη turbo, αν και προς το παρόν δεν φαίνεται να ισχύει κάτι τέτοιο, ούτε και υπάρχει λόγος, αφού, όπως πέρασε το Type-R Le site emissions tests, έτσι και ευκολότερα θα κάνει το υβριδικό S2000. Το νέο roadster της Honda θα χρησιμοποιεί τη “δοκιμασμένη λύση”, το μοτέρ- διαμάντι που γνωρίσαμε στο Civic Type-R σε μια πιο ενισχυμένη εκδοχή. Το δίλιτρο διαμάντι του Type-R θα “συνοδεύουν” δύο ηλεκτρικά μοτέρ που έχουν εξελιχθεί ήδη, σε συνεργασία με τη McLaren και θα το εκτοξεύουν στα πρώτα 100 χαω από στάση σε περίπου 5 δευτερόλεπτα.
Θες να μάθεις περισσότερα για το νέο S2000; Κάνε κλικ ici στο ρεπορτάζ μας για τις τεχνικές λεπτομέρειες.