Vivre le mouvement dans la rue

Με 380 άλογα, θυμωμένη και ελαφρωμένη έρχεται η BMW M2 CSL

Κι εκεί που νόμιζες ότι τα έχεις δει όλα, από το βάθος του ορίζοντα αρχίζει να αχνοφαίνεται μια θυμωμένη BMW. Η οποία έρχεται, ξεφυσώντας Le site turbo της, με εκείνο το ανατριχιαστικό κροτάλισμα de straight- six μοτέρ, που έκανε την Ε46 (για την Μ3 μιλάω) έναν ζωντανό θρύλο. Η BMW M2 δεν ήταν αρκετή, για τους Γερμανούς. Ήδη εξελίσσουν την “πολεμική” της έκδοσηle M2 CSL.

Και ενώ μέχρι τώρα ξέρουμε μόνο τη M235i και ενώ η Μ2 είναι ακόμα ένα πρωτότυπο που γυρνάει στην “πράσινη κόλασηαπειλώντας θεούς και δαίμονες για τους χρόνους που θα κάνει, η CSL έκδοσή της κρυφογελάει στη γωνία με τον ανταγωνισμό. Το pourquoi, θα το καταλάβεις παρακάτω.

Πηγές από τη χώρα της πολυαγαπημένης και πανέμορφης Άνγκελα Μέρκελ (ξενέρωσες, ε;), αναφέρουν ότι το μοτέρ της Μ2 θα είναι το ίδιο 3λιτρο εξακύλινδρο twin turbo που γνωρίσαμε στη M235i (σε μονότουρμπη έκδοση) και στην Μ4. Με την απόδοση της Μ2 να αναμένεται περίπου στα 365 άλογα, 45 παραπάνω από τη M235i, η M2 CSL θα έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αλλά όχι πολύ: Το πιθανότερο είναι να φτάνει τους 380 ίππους. Φήμες λένε ότι αυτή η Μ2, θα έχει το e-boost system που είδαμε στο CSL Hommage concept, αλλά είναι μόνο φήμες.

Tip: Αυτή είναι η “νορμάλ” Μ2, ενώ επιτίθεται στο Nurburgring

Το αποτέλεσμα, με δεδομένο το θεαματικό ελάφρωμα που θα δεχθεί η CSL, θα είναι εκρηκτικό. Παρότι η τελική θα είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χαω, le πρώτα 100 θα έρχονται σε περίπου 4 δευτερόλεπτα. Κράτα στο νου σου ότι το Poids της Μ2 CSL θα είναι περίπου 100 κιλά μικρότερο από τη “νορμάλ” Μ2, μη ξεπερνώντας τον 1,5 τόνο συνολικά. Το πώς θα στρίβει, θα το δεις στην πράξη…

Εξωτερικά, η Μ2 CSL θα έχει στυλιστικά στοιχεία στο bodykit της “δανεισμένα” από τη Μ4 για να δείχνει πιο “επιθετική”, μαύρες 19άρες ζάντες, μεγαλύτερους αεραγωγούς στο καπό, τετραπλή εξάτμιση. Μια λίστα από αεροδυναμικές βελτιώσεις και στυλιστικές παρεμβάσεις, θα την κάνει να ξεχωρίζει -και οπτικά- από την υπόλοιπη Σειρά 2. Και ανθρακόνημα. Ανθρακόνημα παντού. Στο καπό, dans le φουσκωμένα φτερά, à diffuser, που θα είναι, λέει, εμπνευσμένο από τους αγώνες αυτοκίνητου, στην profil aérodynamique που θα ξεχωρίζει (άραγε θα ξαναδούμε queue de canard;). Στο Division M σκέφτονται το αν θα την προσφέρουν με semi-slick αγωνιστικά λάστιχα στάνταρ.

Tip: Αυτό είναι το εσωτερικό της M235i

Και μέσα; Φυσικά και το A l'intérieur της CSL θα έχει διαφοροποιήσεις και σπορ πινελιές σε σχέση με τη Μ2. Ελαφρύτερα και πιο σκληροπυρηνικά bucket καθίσματα, υποτυπώδη πανάλαφρα καθίσματα πίσω, volant κατευθείαν από αγωνιστικό (!) και πολύ, μα πολύ ανθρακόνημα, ακόμα και στα door panels και την κεντρική κονσόλα.

Με τη Μ2 να γυρνάει το ‘Ring μανιασμένη, αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να περιμένω. Τη θέλω!

Α! Με τη Μ2 να κάνει ντεμπούτο το 2016, η CSL έκδοσή της αναμένεται το 2017

Οι φωτογραφίες -όπως θα είδες- από ici