Mai Manta ή Kadett να μην έχει, όμως η Opel επαναφέρει το σήμα GSi sur Insignia, τη σπορ έκδοση του οποίου θα παρουσιάσει στην 67η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στις 14 – 24 Σεπτεμβρίου. Και έτσι, το θρυλικό σήμα GSi που σημάδεψε γενιές ολόκληρες, 33 χρόνια τώρα, επιστρέφει…
Για την ιστορία, τα πρώτα Opel που φόρεσαν το “πολεμικό” διακριτικό GSi ήταν τα Manta και Kadett, τα οποία απέδιδαν 115 ίππους από 1,8 λίτρα, το 1984. Τέσσερα χρόνια αργότερα, ήρθε ο δίλιτρος DOHC 16-valve στο Kadett που απέδεδε 150 ίππους. Το πρώτο Astra, φόρεσε τον ίδιο κινητήρα και, το 1993, όσοι ήθελαν το GSi, είχαν την επιλογή ενός 1,8 λίτρων 125 ίππων. Εκδόσεις GSi υπήρχαν και στα Corsa, αρχής γενομένης με το 100 ίππων Corsa A του 1988, μέχρι και τον Αύγουστο του 2021, στο Corsa D που ήταν και το τελευταίο GSi.
Σε ό,τι αφορά το Insignia GSi τώρα, η κορυφαία του έκδοση εγκαταλείπει τον 2,8 V6 turbo και φορά έναν εν σειρά τετρακύλινδρο δίλιτρο turbocharged, performance 256 ίππων et 40,7 kgm ροπής. Αμέσως μετά, θα ακολουθήσει και έκδοση SportTourer με τον ίδιο κινητήρα και την κίνηση στους 4 τροχούς επίσης.
Το νέο Insignia GSi θα φορά οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και θα μεταδίδει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς με το ίδιο σύστημα που έχουμε γνωρίσει στα Ford Focus RS et Ranger Rover Evoque. Το σύστημα, το οποίο έχει δημιουργήσει η βρετανική GKN, κατανέμει τη ροπή εμπρός μέσω ενός ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού και πίσω με ένα πιο περίπλοκο σύστημα διπλού συμπλέκτη.
Το στάνταρ πλαίσιο FlexRide με το δυναμικό σετάρισμα που προσαρμόζεται στο οδηγικό στυλ και τις επικρατούσες οδικές συνθήκες σε κλάσματα δευτερολέπτου, καθώς και τα νέα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S σε ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο πρόσφυσης ενώ για το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τετραπίστονες Brembo.
Με αυτή την τεχνολογία το νέο Opel Insignia GSi, ανταποκρίνεται πιο άμεσα και με μεγαλύτερη ακρίβεια στις εντολές του συστήματος διεύθυνσης, ενώ προσφέρει άριστη πλευρική πρόσφυση για μέγιστη ευστάθεια όπως και εξαιρετικό κράτημα. Το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί και μέσω των χειριστηρίων του τιμονιού (shift-paddles) για πιο ενεργή συμμετοχή του οδηγού.
Η DS Automobiles ανακοινώνει το νέο πρόγραμμα «Premium Upgrade» που δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις…
Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...
Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...
Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...
Mais est-ce bien le cas ? La voiture à hayon de taille moyenne tout électrique de Volkswagen diffère esthétiquement et...
Le nouveau Mercedes-Benz G 580, équipé de la technologie EQ, poursuit l'héritage de ses prédécesseurs...