Η Ford αγωνίζεται με το GT, στο Μπαχρέιν, για τον τελευταίο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής

Αυτό το Σάββατο (19 Νοεμβρίου) ξεκινά ο τελευταίος αγώνας του Πρωταθλήματος WEC (World Endurance Championship) όπου συμμετέχει και η Ford με την ομάδα της Chip Ganassi Racing και τα δύο αγωνιστικά Ford GT.

Έπειτα από δύο συνεχόμενες νίκες στους αγώνες της Ιαπωνίας (6 Hours of Fuji)  και της Κίνας (6 Hours of Shanghai), στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος η Ford θα διεκδικήσει τον τίτλο των ομάδων.



Το #67 Ford GT με διαφορά μόλις δύο βαθμών από την πρώτη θέση θα κυνηγήσει το Τίτλο των Ομάδων στην κατηγορία GTE Pro

Μετά από δύο συνεχόμενες νίκες, το #67 Ford GT παραμένει στο κυνήγι του τίτλου των ομάδων στην κατηγορία GTE Pro, αν και οι τελευταίες αλλαγές στους κανονισμούς (Balance of Performance) θα δυσκολέψουν το στόχο. Οι Andy Priaulx (GB) & Harry Tincknell (GB) θα πρέπει να τερματίσουν μπροστά από την #95 Aston Martin που είναι στην πρώτη θέση αυτή τη στιγμή, προκειμένου να κατακτήσουν τον τίτλο.  Ωστόσο όλα μπορούν να συμβούν, καθώς οι Ferrari ακόμα ακολουθούν, όπως και το έτερο #66 Ford GT της ομάδας με το δίδυμο Stefan Mücke (GER) & Olivier Pla (FRA) που θα πιέσει δυνατά για μία πρώτη νίκη στη φετινή σεζόν.

«Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί ότι στην πρώτη μας σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής θα φτάναμε στο τελευταίο αγώνα με πολλές πιθανότητες για τον τίτλο των ομάδων;» δήλωσε ο Dave Pericak, global director της Ford Performance. «Οι δύο τελευταίοι αγώνες ήταν απίστευτοι για την ομάδα. Η πίστα του Fuji μας ταίριαζε αλλά η νίκη στη Σαγκάη ήταν ακόμα πιο γλυκιά γιατί απαιτούσε μεγαλύτερη προσπάθεια από την πλευρά μας. Τώρα έχουμε μπροστά μας έναν πολύ συναρπαστικό τελικό στο Μπαχρέιν.» 

Το #67 Ford GT με τους Andy Priaulx & Harry Tincknell στο cockpit κέρδισε στο Fuji και στη Σαγκάη και το πλήρωμα φιλοδοξεί για το hat trick στο Μπαχρέιν, όπως δήλωσε ο Tincknell.

«Η ομάδα είναι γεμάτη αυτοπεποίθηση, κυρίως για το #67 που πήρε δύο νίκες στη σειρά» σχολιάζει ο Tincknell. «Οι μηχανικοί δούλεψαν πολύ σκληρά για να βελτιώσουν το αυτοκίνητο αλλά και τα pit stop τους. Το αυτοκίνητο γίνεται όλο και πιο γρήγορο σε κάθε αγώνα. Πηγαίνοντας στο Fuji είχα πει ότι ήθελα τρεις τερματισμούς στο βάθρο από τους τρεις τελευταίους αγώνες και μέχρι στιγμής πανηγυρίζουμε δύο νίκες, κάτι πραγματικά απίστευτο. Θέλω να πετύχουμε το στόχο που θα είναι τρομερά δύσκολο τώρα με τις αλλαγές στους κανόνες σεταρίσματος, αλλά αν κάνουμε το hat trick θα είναι τρομερό επίτευγμα για μία ομάδα που ολοκληρώνει την πρώτη της χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. 

«Αν καταφέρουμε να πάρουμε τον τίτλο των ομάδων θα είναι μία περίτρανη απόδειξη για όλους όσους εργάστηκαν στο πρόγραμμα φέτος,» συνέχισε. «Με το που θα ξεκινήσει ο αγώνας, ο Andy κι εγώ θα πιέσουμε στο 100% για να πετύχουμε μόνο αυτό.»

Στο Μπαχρέιν αναμένεται να επικρατήσουν υψηλές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με υγρασία κατά τη διάρκεια του αγώνα, όπου η φθορά των ελαστικών θα κάνει και πάλι τη διαφορά. Είναι μία πίστα υψηλών ταχυτήτων με μερικές μεγάλες ευθείες, γρήγορες στροφές και δυνατά φρεναρίσματα, που θα βολέψουν το Ford GT.

Οι Stefan Mücke και Olivier Pla έχουν δυνατό κίνητρο να πάρουν τη πρώτη τους νίκη φέτος στο Μπαχρέιν.

«Νιώθουμε καλά λίγο πριν τον τελευταίο αγώνα της σεζόν» δήλωσε ο Mücke. «Πραγματικά μου αρέσει το σιρκουί του Μπαχρέιν. Έχει ενδιαφέρουσα διάταξη και πάντα είχα καλό ρυθμό εκεί. Ο αγώνας του Μπαχρέιν είναι ξεχωριστός καθώς μας προλαβαίνει η νύχτα που κάνει την επιλογή ελαστικών πραγματική πρόκληση, καθώς η θερμοκρασία μπορεί να πέσει γρήγορα.  Είμαστε πανέτοιμοι και ανυπομονούμε να ριχτούμε στη μάχη.»

Η  τελευταία pole position της σεζόν του WEC θα κριθεί κατά τη διάρκεια μιας 20λεπτης  κατατακτήριας δοκιμής την Παρασκευή 17:00 τοπική ώρα (15:00 CET). Ο αγώνας Bapco 6 Hours of Bahrain ξεκινά το Σάββατο στις 16:00 (14:00 CET).