Categories: UncategorizedNEWS

Το αφεντικό της VW λέει ότι το downsizing πέθανε

Όχι ότι δεν το ξέραμε, ή ότι δεν το περιμέναμε, αλλά η αλήθεια είναι ότι το αφεντικό της Volkswagen, Herbert Diess, ταρακούνησε τα νερά όταν αποφάνθηκε ότι “η μόδα του downsizing τέλειωσε”. Και εξήγησε γιατί η γερμανική φίρμα σιγά σιγά επενδύσει σε μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρες. 

“Οι εκπομπές ρύπων τείνουν να ανεβαίνουν όσο οι κινητήρες γίνονται μικρότεροι”, εξήγησε ο Diess μιλώντας στο Car Throttle. Και επιβεβαίωσε όσους έλεγαν ότι η επένδυση στους πολύ μικρούς, υπερσυμπιεσμένους κινητήρες, θα τελείωνε κάποια στιγμή, όταν θα γινόταν αντιληπτό ότι οι καταναλώσεις και οι εκπομπές ρύπων τελικά αυξάνονται, όταν ο κινητήρας είναι πολύ μικρός και άρα πιέζεται ποικιλοτρόπως για να ανταπεξέλθει. 

Αυτός είναι και ο λόγος που το VW Golf Fl του 2017, αντικατέστησε τον 1,4 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα του με έναν νέο 1,5 λίτρων, παρότι η γερμανική φίρμα συνεχίζει να κατασκευάζει τον τρικύλινδρο χιλιάρη κινητήρα της. 

Ο καυγάς που έχει ξεσπάσει και στην ΕΕ μετά από τα σκάνδαλα των μετρήσεων εκπομπών ρύπων φέρνει αλλαγές στη στρατηγική όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες τώρα επενδύουν είτε σε ελαφρώς μεγαλύτερου κυβισμού, είτε σε υβριδικούς, είτε σε ηλεκτρικούς κινητήρες, ώστε να ανταποκριθούν στα νέα, σκληρότερα στάνταρ που έρχονται. 

Το “ζουμί”, βέβαια, είναι ότι στην Ελλάδα, όποια κυβέρνηση και να έχουμε, χαμπάρι δεν θα πάρει και θα φορολογεί τα αυτοκίνητα ως παράγοντα πλούτου και όχι ως μέσο μετακίνησης. 



Tip: Στη φωτογραφία βλέπουμε το φοβερό και τρομερό VW Golf GTI Clubsport S

George Karagiannis

Recent Posts

Έρχονται φόροι- σοκ στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Δασμούς ύψους 100% ανακοινώνει σήμερα ο Μπάιντεν, ετοιμάζεται και η ΕΕ να επιβάλλει

20 mins ago

Fia to European politicians: "Mobility is a right, stay accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

22 hours ago

Apple Car: the project may be revived with an alliance with Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

23 hours ago

Toyota challenges the dominance of the Mazda MX-5 by developing its own roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

1 day ago

DS Automobiles presents the DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 days ago

Källenius (CEO Mercedes): 'We will modernise all engines, then customers will choose'

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 days ago