Έχει περάσει περισσότερο από ένας χρόνος από τότε που αποκαλύφθηκε το dieselgate, το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων συγκεκριμένων μοντέλων της VW. Και ενώ στις ΗΠΑ η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία “τρέχει” πρόγραμμα και επιστροφής των μοντέλων της, στην Ευρώπη (σε περίπτωση που το ξέχασες, ανήκουμε ακόμα σε αυτή), τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Για την ακρίβεια, το VAG, το οποίο από την πρώτη στιγμή έδειξε ότι έχει τη θέληση να διορθώσει το ζήτημα για τους ιδιοκτήτες των “βρώμικων” diesel της, έπρεπε να πάρει το “ΟΚ” από τις γερμανικές αρχές για την “συνταγή” που θα χρησιμοποιούσε. Και, αφού βρέθηκε λύση για την αφαίρεση του λογισμικού που έκλεβε στη μέτρηση των ρύπων, χωρίς να επηρρεάζει την κατανάλωση, την απόδοση του κινητήρα, ή τον θόρυβο που παράγει αυτός, όλα είναι έτοιμα.
Η, αρμόδια για την αυτοκίνηση ομοσπονδιακή αρχή της Γερμανίας, Kraftfarht-Bundesamt
, ενέκρινε τη λύση που πρότειναν οι μηχανικοί της Volkswagen και έδωσε το “ΟΚ” για να αρχίσει το πρόγραμμα ανάκλησης και επισκευής των αυτοκινήτων που επηρρεάζονται.
Στην Ευρώπη, η ανάκληση θα αφορά περισσότερα από εννέα εκατομμύρια αυτοκίνητα, VW, Audi, Skoda, Seat, με το defeat device και, παρότι η εργασία που θα γίνει διαφέρει ανά κινητήρα, όλοι, ο 1,2, ο 1,6 και 2,0 TDI περιλαμβάνονται στο repair plan που μόλις εγκρίθηκε. Το πρόγραμμα ανάκλησης αναμένεται να ξεκινήσει περί τα μέσα του 2017, αν και η VW θέλει να το “τρέξει” νωρίτερα.
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...
Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...
With European carmakers expressing widespread reaction from the slowdown in sales of pure...
Ford Performance is delighted to announce today its participation in the 2025 Dakar Rally,...
But is this the case? Volkswagen's mid-size all-electric hatchback, differs aesthetically and...