Στις εξελίξεις για το dieselgate of VW, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέληξε σε συμβιβασμό with the αμερικανικό Υπουργείο Δικαιοσύνης, την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος (EPA) και τους υπόλοιπους φορείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι το VAG γλιτώνει τον διασυρμό του να καθίσει στο σκαμνί του Ομοσπονδιακού δικαστηρίου των ΗΠΑ, πληρώνοντας παχυλές αποζημιώσεις and in State, αλλά και στους πελάτες της, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
Ενώπιον ομοσπονδιακού δικαστή, η VAG θα δεσμευθεί ότι προσφέρεται να επαναγοράσει τα περισσότερα από τα 500.000 μοντέλα της που πούλησε στις ΗΠΑ και επηρρεάζονται από το σκάνδαλο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στους κατόχους των συγκεκριμένων μοντέλων με το παράνομο λογισμικό, θα προσφερθεί η λύση να πουλήσουν πίσω στη VW το αυτοκίνητό τους, ή να κάνουν επισκευές, προσφέροντάς τους αποζημίωση ύψους 5.000 δολαρίων.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεσμεύθηκε πως θα διαθέσει ποσό ύψους 1 δις δολαρίων για την αποζημίωση των ιδιοκτητών, όμως εκτιμάται ότι το συνολικό ποσό που θα χρειαζόταν η VW για την επαναγορά όλων των οχημάτων που εμπλέκονται στο σκάνδαλο, θα ξεπερνούσε τα 7 δις.
Η προσφορά επαναγοράς θα ισχύει αρχικά για τα VW Jetta και Golf (δεν έχει αποσαφηνιστεί τι θα γίνει με τα Beetle και Passat) καθώς και το Audi A3, που αγοράστηκαν από το 2009 και μετά and θα εξαιρεί τα περίπου 80.000 3λιτρα diesel που εμπλέκονται στο ίδιο σκάνδαλο. Προκύπτουν βέβαια και άλλα ερωτήματα, όπως για παράδειγμα το τι θα κάνει η VW σε αυτούς που θα αρνηθούν να της τα πουλήσουν και ζητήσουν τις επιδιορθώσεις, στο πλαίσιο της ανάκλησης. Κι αυτό γιατί η VW αναγκάστηκε να κλείσει το deal με τις αμερικανικές Αρχές, όσο its engineers could not find a (technical) solution to remove the defeat system that satisfies EPA.
As soon as the news was leaked in the US, VW's shares in the Atlantic country jumped 6 points to $30.95. Because the news was accompanied by the creation of an extra fund by VW, with which it will finance activities to protect the environment in the USA.
And the big question which now arises, is the what will happen in the other countries and, above all, the one that concerns us, ours. We recall that the VW / Audi representative in Greece, Kosmocar, has announced that the vehicles already circulating in Greece and affected by the illegal software are 6,362 passenger and 882 commercial VW vehicles, as well as 1,875 Audi cars (9.119 vehicles in total, although it is doubtful whether those sold by over-imports and imports of used vehicles are counted). What will happen to these owners?
Evolution does not exist no, καθώς, όπως φαίνεται, οι τεχνικοί του VAG δεν έχουν καταφέρει να βρουν λύση για να “καθαρίσουν” τον κινητήρα με κωδικό EA189, which shall at least be accepted by the German authorities– άρα και από τις ελληνικές, κατά το Ευρωπαϊκό Δίκαιο.
Leaving for a moment the criminal part aside, it is worth pointing out that law firms στην Ελλάδα, “συλλέγουν” τις υποθέσεις ιδιοκτητών αυτοκινήτων με το παράνομο λογισμικό, ώστε to take legal action. In the civil part of the case, beyond the ethical part in which a client could request compensation -which will depend on the criminal aspect- now that there is a deal for the American clients, there is also a question of compensation here. Unless, if it is accepted (really, on what grounds?) that there is DISCUSSION between Europeans and Americans Customers. Because the Europeans, and in this case, the Greek owners of such vehicles, not entitledlike the Americans, to sell their cars back to the company if they were deceived;
Here, the German giant φαίνεται πως κρατά έναν “άσο” στο μανίκι: Ήδη, στις ΗΠΑ διαρρέεται πως δεν θα αποζημιωθούν με την επαναγορά όλοι οι πελάτες της που εξαπατήθηκαν, άλλά 500.000 και πως το ποσό που θα δοθεί, δεν θα ξεπεράσει το 1 δις δολάρια. Εκτός αυτού, θα προσπαθήσει να “πατήσει” σε ιδιωτική εξωδικαστική συμφωνία με τις ΗΠΑ, like Siemens did, which has paid colossal reparations to the US and Greece, has hardly paid a single penny in compensation.
Και αν καταλήξει ότι προκύπτουν ποινικές ευθύνες; Τι θα γίνει; Θα γίνει ό,τι έγινε και με τις υπόλοιπες γερμανικές εταιρείες που “πιάστηκαν” για σκάνδαλο στην Ελλάδα; Ο,τι έγινε με τη Siemens, τη MAN, τη Hochtief, ή τις αυτοκινητοβιομηχανίες που υποτιμολογούσαν; Τίποτα δηλαδή;
In the case of dieselgate, potentially - since no one can prejudge the judicial investigation - the conclusion of the GAO and a committee of the Ministry of Finance will be requested for any lost profits from circulation taxes. That is, whether the owners of vehicles with the EA189 engine paid lower fees than those resulting from actual emissions. In this case, the burden of responsibility is not on the owners, but on the car manufacturer.
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...
Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...
With European carmakers expressing widespread reaction from the slowdown in sales of pure...
Ford Performance is delighted to announce today its participation in the 2025 Dakar Rally,...